Η BMW παρουσίασε νέα στοιχεία για το i3, που χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 170 ίππων κι ένα βοηθητικό βενζινοκινητήρα φτάνει τα 300 χλμ. αυτονομίας με κόστος κίνησης… μόλις 3 ευρώ!

Η BMW ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει επίσημα το ηλεκτρικό της όχημα, το i3, στις 29 Ιουλίου στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Τόκιο ταυτόχρονα. Έτσι λοιπόν δημοσιοποιήθηκαν κάποιες νέες φωτογραφίες και συγκεκριμένα τεχνικά στοιχεία του αυτοκινήτου, τα οποία, από ότι φαίνεται, θα σηματοδοτήσουν νέες εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το αμάξωμα του νέου i3 είναι από αλουμίνιο, ανθρακόνημα κι ενισχυμένο πλαστικό, προκειμένου να μειωθεί το βάρος και να αυξηθούν οι επιδόσεις. Μάλιστα, το βάρος κρατήθηκε χαμηλά και με άλλους τρόπους, όπως ο μόλις 50 κιλών ηλεκτροκινητήρας, οι 17άρες ζάντες αλουμινίου 7 κιλών κι η ελαφριά ανάρτηση. Συνολικά το αμάξωμα δεν ζυγίζει πάνω από 1195 κιλά.

Στο μηχανικά μέρη, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στον πίσω άξονα, που αποδίδει 170 ίππους και 250 ροπής. Επίσης, υπάρχει κι ένας βοηθητικός 2κύλινδρος βενζινοκινητήρας 650 κ.εκ. και 34 ίππων, τοποθετημένος κι αυτός στον πίσω άξονα (αντικριστά από το ηλεκτρικό μοτέρ), που λειτουργεί ως γεννήτρια επαναφόρτισης του ηλεκτροκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι το i3 να πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ. και να έχει τελική τα 150 χλμ./ώρα. Εξάλλου, ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου 22 kwh, που βρίσκονται κάτω από τον χώρο των επιβατών.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το ηλεκτρικό όχημα θα διαθέτει τρεις λειτουργίες κίνησης, οι οποίες θα εξοικονομούν ενέργεια κατά τη βούληση του οδηγού και θα προσφέρουν αυτονομία, που θα μπορεί να κυμανθεί από 130 έως 300 χλμ, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας. Παράλληλα, μια γρήγορη φόρτιση (μέσω ταχυφορτιστή) 30 λεπτών θα προσφέρει στον οδηγό το 80% της ενέργειας των μπαταριών, ενώ για μια πλήρη φόρτιση θα αρκεί μια οικιακή πρίζα και 8 ώρες.

Τέλος, σύμφωνα με τα δεδομένα κατανάλωσης, που υπόσχεται η BMW και όσα ισχύουν, κατά μέσον όρο στις ευρωπαϊκές χώρες, η i3 θα μπορεί να διανύει τα 300 χλμ. μέγιστης αυτονομίας, με περίπου 3 ευρώ κατανάλωση ρεύματος. 

TAGS