Στο Goodwood παρουσιάστηκε επίσημα η υβριδική Porsche 918, η οποία εφοδιάζεται με V8 4,6 λτ. βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, που αποδίδουν συνολικά 887 ίππους.

Στοιχεία για την υβριδική Porsche 918, είχαν για πρώτη φορά δημοσιοποιηθεί το 2010, όταν έλαβε το «πράσινο φως» παραγωγής. Τώρα όμως, στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, πραγματοποίησε την επίσημη «πρώτη» της.

Το μοντέλο αυτό εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης V8 4,6 λτ. 608 ίππων και 530 Nm ροπής, ενώ συνεπικουρείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (129 ίππων στον μπροστινό άξονα και 156 στον πίσω), με τη συνολική ισχύ να ανέρχεται στα 887 άλογα και στα 1.275 Nm ροπής.

Επιπλέον, η 918 εκτός των άλλων διαθέτει 5 ρυθμίσεις λειτουργίας κίνησης (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid και Hot Lap), ανάλογα με τις προτεραιότητες του οδηγού για οικονομία καυσίμου ή επιδόσεις.

Πιο αναλυτικά, η λειτουργία E-Power, με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, προσφέρει μια αυτονομία 30 χλμ. περίπου, ενώ φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δλ. και με τελική τα 150 χλμ./ώρα. Αντίθετα, η λειτουργία Hot Lap, που χρησιμοποιεί όλο το υβριδικό σύνολο, αποδίδει τη μέγιστη ιπποδύναμη και ροπή, για πιο «αγωνιστικές» επιδόσεις.

Τέλος, παρόλο που το Goodwood ήταν μια καλή ευκαιρία, δεν θα είναι η μοναδική για τη νέα υβριδική 918, αφού οι δοκιμές θα συνεχιστούν, ώστε τα νούμερα των επιδόσεων να αλλάξουν προς το καλύτερο, μέχρι το μοντέλο να ξεκινήσει τις πωλήσεις του.

TAGS