Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, το νέο DS3 WRC τερμάτισε στην 4η και 6η θέση με τους Sébastien Ogier και Sεbastien Loeb αντίστοιχα, κατακτώντας επίσης το 1-2 στο “Power Stage” του αγώνα.

 Eνα από τα σημαντικότερα στοιχεία που χαρακτήρισαν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς ήταν οι συνεχείς εναλλαγές των συνθηκών που επηρέασαν σημαντικά την επίδοση των αυτοκινήτων.Την Παρασκευή το φρέσκο χιόνι που έπεσε πριν από τον αγώνα έκανε δύσκολη την ζωή των πληρωμάτων που άνοιγαν το δρόμο, ενώ αντίθετα η άπνοια της τελευταίας ημέρας είχε σαν αποτέλεσμα η ορατότητα για τα πληρώματα που ακολουθούσαν να είναι περιορισμένη.

«Ήταν πολύ δύσκολο», δήλωσε ο Julien Ingrassia. «Είχαμε ένα λευκό πέπλο από χιόνι μπροστά μας που δεν έφευγε λόγο της άπνοιας».

 «Ήμουν αναγκασμένος να αφήνω το γκάζι σε γρήγορα κομμάτια ώστε να μπορώ να δω μπροστά μου», συμπλήρωσε ο Ogier. «Προτίμησα να μην πάρω ρίσκα αφού ο Mikko Hirvonen είχε την ευκαιρία να οδηγεί σε καλύτερες συνθήκες, ενώ πιο πίσω ήταν δύσκολο να ακολουθήσεις τις ιδανικές γραμμές». Παράλληλα με τις δύσκολες συνθήκες ο Ogier στην 21η ειδική χτύπησε στο χιόνι με αποτέλεσμα η δίοδος προς το φίλτρο αέρα να γεμίσει με χιόνι και ο κινητήρας να μην αποδίδει την μέγιστη ισχύ του.

Ο Ogier τελικά τερμάτισε στην 4η θέση κερδίζοντας επιπλέον τρεις βαθμούς χάρη στην επίδοση του στο “Power Stage” που ολοκλήρωσε τον αγώνα. «Είμαι αρκετά χαρούμενος με το αποτέλεσμα μόλις στην δεύτερη συμμετοχή μου στο Ράλι Σουηδίας. Έχουμε αρκετά θετικά δείγματα αφού παρά τις δυσκολίες δείξαμε ότι το Citroën DS3 WRC είναι γρήγορο. Δεν βλέπω την ώρα να τρέξουμε στο χώμα όπου το αυτοκίνητο δείχνει να έχει πολλές δυνατότητες».

 Ο Sébastien Loeb από την πλευρά του τερμάτισε χωρίς πίεση στην 6η θέση. «Δεν είχε νόημα να πιέσουμε οπότε στόχος μας ήταν να τερματίσουμε χωρίς πρόβλημα τον αγώνα. Παρά το ότι το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περιμέναμε καταφέραμε να κερδίσουμε ορισμένους βαθμούς, ενώ εκμεταλλευτήκαμε το “Power Stage” για να προσθέσουμε ακόμα δύο. Χάρη στην 6η θέση μας ίσως έχουμε μια καλή σειρά εκκίνησης για το Ράλι στο Μεξικό».

 Οι Petter Solberg και Kimi Räikkönen, με τα προετοιμασμένα από την Citroën Racing Technologies DS3 WRC, τερμάτισαν στην 5η και 8η θέση αντίστοιχα. 

«Στον πρώτο τους αγώνα, τα DS3 WRC έδειξαν ότι είναι τόσο αξιόπιστα, όσο και ανταγωνιστικά», δήλωσε ο επικεφαλής της Citroën Racing Team, Olivier Quesnel. «Πριν την αρχή του αγώνα ξέραμε ότι δεν θα ήμασταν το φαβορί σε αυτές τις επιφάνειες, όμως ας περιμένουμε το χώμα ώστε να έχουμε μια καλύτερη ιδέα για τις δυνατότητες του καθενός».

 Tα Citroën DS3 WRC θα αφήσουν τα ελαστικά με καρφιά για να πετάξουν στο Μεξικό όπου θα διεξαχθεί ο επόμενος γύρος του WRC από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου 2011.

TΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ

Νικητές ειδικών διαδρομών

1ο σκέλος – SS1: Per Gunnar Andersson (Ford Fiesta) – SS2: Mads Ostberg (Ford Fiesta) – SS3:

Andersson – SS4: Ostberg – SS5: Andersson & Ostberg – SS6: Sébastien Ogier (Citroën DS3) –

SS7: Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta).

2ο σκέλος – SS8 Sébastien Loeb (Citroën DS3) - SS9: Petter Solberg (Citroën DS3) – SS10:

Andersson – SS11: P. Solberg – SS12 & SS13: Loeb – SS14: Ogier – SS15: Loeb – SS16

P.Solberg.

3ο σκέλος: - SS17 με 19: Mikko Hirvonen (Ford Fiesta) – SS20 & 21: Latvala – SS22: Ogier.

Καλύτερες επιδόσεις : Loeb & Andersson, από 4 ταχύτερους χρόνους – Ogier, P. Solberg,

Hirvonen, Latvala & Ostberg, από 3.