Με τελική ταχύτητα 330 km και με γραμμή αναγνωρίσιμη σε ολόκληρο τον κόσμο, η Porsche 911 είναι η αιχμή του δόρατος της Γερμανικής βιομηχανίας.

Από την πρώτη της παρουσίαση πριν από 50 χρόνια μέχρι σήμερα η τελική της ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 120 km, αλλά η χαρακτηριστική της γραμμή παραμένει σχεδόν αναλλοίωτη από τότε.

Η πρώτη παρουσίαση της Porsche 911, έγινε στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το 1963 και ο 25χρονος τότε σχεδιαστής της, ο Ferdinand Alexander Porsche, ο εγγονός του ιδρυτή της εταιρίας.

Αρχικά το διθέσιο πολυτελές αυτοκίνητο, ονομάστηκε 901, αλλά αναγκάστηκε από την Peugeot, να αλλάξει όνομα και ο Ferdinand Porsche, θυμάται ότι το ζητούμενο ήταν το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει ότι είναι Porsche από το σχήμα του, να μην θυμίζει τίποτα άλλο.

Το αυτοκίνητο είναι τόσο δημοφιλές, ώστε η εταιρία κατασκεύασε πρόσφατα ένα ειδικό μοντέλο 911, υπογεγραμμένο με τα ονόματα των φίλων του αυτοκινήτου στο Facebook, για να γιορτάσει την συμπλήρωση 1 εκατομμυρίου οπαδών, οι οποίοι πλέον έχουν αυξηθεί κατά 300.000.

Η επιτυχία του αυτοκινήτου όμως δεν είναι μόνο η γραμμή του, όπως αναφέρει ο Walter Roehrl, ο οποίος ήταν επικεφαλής δοκιμών της Porsche, τα τελευταία 17 χρόνια και θρύλος των αγώνων ταχύτητας τις δεκαετίες του 80 και του 90.

Ο κινητήρας είναι το μυστικό της επιτυχίας της Porsche 911 και δεν είναι θέμα δύναμης, αλλά θέμα απόκρισης, τονίζει ο Walter Roehrl και συμπληρώνει ότι από την αρχή το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε για χρήση από επαγγελματίες οδηγούς.

Είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει τον κινητήρα πραγματικά πίσω και αυτό δίνει καλύτερο έλεγχο σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα, αναφέρει ο Walter, ο οποίος έχει κερδίσει 14 παγκόσμια πρωταθλήματα στην αγωνιστική του καριέρα και λέει για την 911 : “ Αυτό το αυτοκίνητο είναι σαν μέρος του σώματός μου, όπως το δάχτυλό μου, κάνει ακριβώς αυτό που θέλω να κάνει”.