Οι δοκιμές της Βαρκελώνης ολοκληρώθηκαν και είναι ενδιαφέρον να δούμε μερικά νούμερα σχετικά με τη δουλειά που έκαναν οι ομάδες.

Πριν όμως από όλα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι οι χρόνοι που σημειώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στο Circuit de Catalunya δεν είναι απαραίτητα αντιπροσωπευτικοί των δυνατοτήτων των ομάδων καθώς είναι άγνωστο τι ακριβώς δοκιμαζόταν σε κάθε περίπτωση και ποιες ήταν οι ρυθμίσεις των μονοθεσίων.

Το μόνο πραγματικό στοιχείο με το οποίο μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις είναι οι γύροι που έχει συμπληρώσει κάθε ομάδα. Σε αυτόν τον τομέα η Ferrari είναι η ομάδα που έχει κάνει την περισσότερη δουλειά καθώς οι Felipe Massa και Fernando Alonso συνολικά συμπλήρωσαν 435 γύρους, που αντιστοιχούν σε περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα. Πολύ κοντά ήταν η Mercedes GP με 427 γύρους ενώ καμία άλλη ομάδα δεν έφτασε στους 400, με τη Sauber να σταματά στους 392.

Όσον αφορά τους χρόνους, ο Felipe Massa με την επίδοση της 4ης ημέρας ήταν εκείνος που έγραψε τον ταχύτερο γύρο όλου του 4ημέρου, με διαφορά μεγαλύτερη του μισού δευτερολέπτου από τον Nico Rosberg που ήταν δεύτερος. Ωστόσο, για όλες τις ομάδες μεγαλύτερη σημασία σε αυτές τις δοκιμές είχαν η αξιολόγηση των ελαστικών και η ανταπόκριση του μονοθεσίου στις αλλαγές των ρυθμίσεων και όχι η επιδίωξη των απόλυτων χρόνων. Οι περισσότερες ομάδες επιχείρησαν και προσομοιώσεις αγώνα και η εντύπωση που δημιουργήθηκε σε όσους παρακολουθήσαμε τις δοκιμές είναι ότι η Red Bull δείχνει να μπορεί να διατηρήσει τον καλύτερο ρυθμό στις μεγάλες αποστάσεις, με τη Ferrari να είναι πολύ κοντά της. Όλα αυτά, επαναλαμβάνουμε, είναι απλές εντυπώσεις και δεν αποτελούν στοιχεία από τα οποία να βγαίνουν συμπεράσματα για την ανταγωνιστικότητα των ομάδων.

Ωστόσο, οι χρόνοι έχουν καταγραφεί και τους χρησιμοποιήσαμε για να συνοψίσουμε σε δύο πίνακες το 4ήμερο των ομάδων. Στον πρώτο πίνακα φαίνεται η δράση όλων των οδηγών -και των 27- που πήραν μέρος στο τεστ καταταγμένοι με βάση τους καλύτερους χρόνους τους. Στο δεύτερο πίνακα φαίνεται η δουλειά των ομάδων και πόσα χιλιόμετρα κάλυψαν στην ισπανική πίστα. Και πάλι για την κατάταξη έχουν χρησιμοποιηθεί οι καλύτεροι χρόνοι.

Οδηγός 1η ημ. 18/2 2η ημ. 19/2 3η ημ. 20/2 4η ημ. 21/2 ΣΓ

ΧΡ Γ ΧΡ Γ ΧΡ Γ ΧΡ Γ
Massa



1:26.508 123 1:22.625 121 244
Rosberg

1:24.730 131 1:23.168 92

223
Vettel 1:24.374 37 1:23.315 104



141
Webber



1:24.995 139 1:23.442 69 208
Petrov 1:35.174 20 1:26.884 61 1:23.463 93

174
Alguersuari 1:25.638 57 1:23.519 97



154
Buemi



1:26.155 31 1:23.550 90 121
Heidfeld 1:44.324 27 1:24.242 41

1:23.657 95 163
Hamilton



1:23.858 93 1:24.003 107 200
Alonso 1:25.485 101 1:23.978 90



191
Barrichello 1:26.912 52 1:24.008 118



170
Maldonado



1:24.815 60 1:24.057 121 181
Sutil



1:25.720 102 1:24.177 64 166
Kobayashi 1:25.641 78 1:24.243 125



203
Perez



1:25.557 115 1:24.515 74 189
Button 1:26.365 77 1:24.923 54



131
Di Resta 1:26.575 26 1:25.194 80



106
Trulli



1:25.454 48 1:29.992 18 66
Kovalainen 1:30.065 54 1:26.421 58



112
D΄Ambrosio 1:30.950 116



1:26.501 50 166
Glock

1:27.242 66 1:26.598 97

163
Liuzzi

1:27.044 70



70
Schumacher 1:27.512 90



1:27.079 114 204
Mondini



1:28.178 39

39
Ricciardo



1:28.329 42

42
Karthikeyan 1:28.393 116

1:30.722 32

148
Teixeira

1:31.584 26



26

 

Ομάδα Γ km Χρονος Διαφ. Οδηγός
Ferrari 435 2.025 1:22.625
Massa (21/2)
Mercedes 427 1.988 1:23.168 0,543 Rosberg (20/2)
Red Bull 349 1.625 1:23.315 0,690 Vettel (19/2)
Renault 337 1.569 1:23.463 0,838 Petrov (20/2)
Toro Rosso 317 1.476 1:23.519 0,894 Alguersuari (19/2)
McLaren 331 1.541 1:23.858 1,233 Hamilton (20/2)
Williams 351 1.634 1:24.008 1,383 Barrichello (19/2)
Force India 272 1.266 1:24.177 1,552 Sutil (21/2)
Sauber 392 1.825 1:24.243 1,618 Kobayashi (19/2)
Lotus 204 950 1:25.454 2,829 Trulli (20/2)
Virgin 329 1.531 1:26.501 3,876 D΄ Ambrosio (21/2)
HRT 257 1.196 1:27.044 4,419 Liuzzi (19/2)