Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές φέτος στη Formula 1 είναι τα ελαστικά της Pirelli, που επιστρέφει ύστερα από δύο δεκαετίες.

Τα νέα ελαστικά με τα οποία οι ομάδες θα τρέχουν το 2011 είναι σχεδιασμένα να φθείρονται ταχύτερα από τα Bridgestone που είχαν μέχρι πέρυσι, με σκοπό να είναι απαραίτητα τουλάχιστον δύο pit stop σε κάθε αγώνα και να αυξηθεί με αυτόν τον τρόπο το θέαμα.

Υπάρχουν όμως κι εκείνοι που δεν είναι ευχαριστημένοι από τα νέα ελαστικά, ένας από τους οποίους είναι ο Jarno Trulli: «Νομίζω ότι κάτι λείπει από την εξέλιξή τους γιατί δεν είναι ακόμα ισορροπημένα. Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε σήμερα. Από την Pirelli λένε ότι αυτό τους ζήτησε η FIA, τα ελαστικά να φθείρονται γρήγορα, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι το πρόβλημα. Κατά τη γνώμη μου η φθορά είναι δευτερεύουσα σε σχέση με τα προβλήματα στην ισορροπία των ελαστικών, γιατί όταν βγαίνεις στην πίστα με φρέσκα ελαστικά στην αρχή έχεις υποστροφή και τρεις γύρους αργότερα η συμπεριφορά τους είναι η αντίθετη και υπάρχει απίστευτη υπερστροφή».

Ο Trulli όμως δεν κατέκρινε μόνο τα ελαστικά αλλά εξέφρασε το σκεπτικισμό του και για την κινούμενη πίσω πτέρυγα που θα υπάρχει από φέτος: «Είναι σίγουρο ότι θα έχουμε περισσότερα προσπεράσματα όπως λένε πολλοί; Εγώ θα περίμενα μέχρι τους πρώτους αγώνες για να δω πώς πάνε τα πράγματα. Δεν έχω γνώμη ακόμα γιατί δεν την έχω δοκιμάσει σε συνθήκες αγώνα. Ας περιμένουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα για να δούμε αν είναι κάτι θετικό ή αν είναι κάτι που θα μπορούσε και να λείπει».

Για το τέλος της κριτικής του ο Trulli κράτησε τις συνεχείς αλλαγές στους κανονισμούς της Formula 1, κάτι το οποίο σύμφωνα με τον Ιταλό δημιουργεί σύγχυση στους θεατές: «Πιστεύω ότι η F1 αλλάζει υπερβολικά συχνά. Η πρότασή μου είναι σαφής: να γίνει μια συζήτηση με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη που θα κρατήσει ένα χρόνο -ή δύο αν χρειαστεί- και μετά να καταλήξουμε σε ένα σετ κανονισμών, που μπορεί να είναι επαναστατικοί, οι οποίοι όμως θα είναι σταθεροί για πολλά χρόνια. Κάθε αλλαγή συνεπάγεται κόστος για τις ομάδες και αν οι μεγάλες ομάδες μπορούν να κάνουν τόσο βραχυπρόθεσμες επενδύσεις, για τις υπόλοιπες είναι οικονομική αφαίμαξη. Κάτι άλλο που θέλω να τονίσω είναι ότι κάθε αλλαγή κοστίζει σε θεατές. Ο θεατής δεν μπορεί συνεχώς να παρακολουθεί τις αλλαγές στους κανονισμούς, όπως οι ανεφοδιασμοί, ο αριθμός των pit stop, το KERS και το F-duct. Οι άνθρωποι που παρακολουθούν από το σπίτι θέλουν να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει και αλλάζοντας τους κανονισμούς κάθε χρόνο τους προκαλούμε σύγχυση».