Στο καλοκαιρινό event του Pebble Beach Concours d Elegance, η Porsche θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει τα νέα μοντέλα της, όπως τις υβριδικές 918 Spyder και Panamera, την επετειακή 911 κ.α.

Στις 14 Αυγούστου, στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α λαμβάνει χώρα το Pebble Beach Concours d Elegance, όπου οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ντεμπουτάρουν τα μοντέλα τους, ανάμεσα σε αυτά πολλά ακριβά και εξεζητημένα. Η Porsche λοιπόν ετοιμάζεται να «επιδείξει» τη νέα 911 GT3 Cup, την «αγωνιστική» εκδοχή της 911 GT3, την 918 Spyder, τη νέα Panamera S E-Hybrid, καθώς βέβαια και την επετειακή 911 για τα 50 χρόνια παρουσίας του μοντέλου.

Να θυμίσουμε ότι η 911 GT3, βασισμένη ως επί το πλείστον στην επετειακή 911, φέρει επιπλέον μια μεγάλη αεροτομή από ανθρακόνημα στο πίσω μέρος και 20ρες ζάντες ελαφρού κράματος, ενώ στο εσωτερικό η εικόνα ολοκληρώνεται με δέρμα και alcandara να κυριαρχούν παντού, όπως και στα bucket καθίσματα. Εννοείται βέβαια ότι έχει αναβαθμισμένη ιπποδύναμη και επιδόσεις, ενώ διαθέτει κι ένα καινούργιο σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης των πίσω τροχών. Πιο συγκεκριμένα, το γνωστό μοτέρ των 3,8 λτ. αποδίδει για την περίσταση 475 ίππους, που μέσω της πισωκίνητης ώθησης φτάνει την τελική ταχύτητα των 315 χλμ./ώρα κι ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δλ.

Κι αν η 911 GT3 σας φαίνεται πολύ δαπανηρή στη χρήση, η Porsche διαθέτει και την «πράσινη» πρόταση, της Panamera S E-Hybrid, η οποία εφοδιάζεται με έναν 3λιτρο V6 κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου. Οι δύο κινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 410 ίππους, εξασφαλίζοντας επιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,5 δλ. και τελική του ταχύτητα που φτάνει έως τα 269 χλμ./ώρα, αλλά το σημαντικότερο, η κατανάλωση ανέρχεται στα 3,1 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι λιγότερες από 100 γρ./χλμ. Η Panamera S E-Hybrid μπορεί μάλιστα να κινείται μέχρι και 35 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και 133 χλμ./ώρα.

Βέβαια, τις εντυπώσεις αναμένεται να «κλέψει» η νέα 918 Spyder, που έχει κατασκευαστεί με εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, για ελάττωση του βάρους (οι καθρέφτες, η οροφή και το παρμπρίζ), το οποίο ζυγίζει περίπου 1.700 κιλά, ενώ οι αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων της έχουν προσαρμοστικές δυνατότητες ρυθμίσεων, για περισσότερη σταθερότητα και καλύτερη πρόσφυση (στην οποία συμβάλλουν και τα φαρδιά ελαστικά με ζάντες μαγνησίου) στις υψηλές ταχύτητες.

Κάτω από το καπό τώρα, το μοντέλο εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης V8 4,6 λτ. 608 ίππων και 530 Nm ροπής, ενώ συνεπικουρείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (129 ίππων στον μπροστινό άξονα και 156 στον πίσω), με τη συνολική ισχύ να ανέρχεται στα 887 άλογα και στα 800 Nm ροπής. Σημειωτέον ότι, όταν η μπαταρία λιθίου των ηλεκτροκινητήρων εξαντλήσει τα αποθέματά της μπορεί να επαναφορτιστεί μέσα σε 4 ώρες από μια οικιακή πρίζα.

Έτσι λοιπόν, είναι σε θέση να ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα. Το «μαγικό κλειδί» βέβαια είναι στην κατανάλωση, που χάρη στο υβριδικό σύστημα περιορίζεται μόλις στα 3,3 λτ./100 χλμ, ενώ η εκπομπή ρύπων δεν ξεπερνά τα 79 γρ./χλμ.

Επιπλέον, η 918 εκτός των άλλων διαθέτει 5 ρυθμίσεις λειτουργίας κίνησης (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid και Hot Lap), ανάλογα με τις προτεραιότητες του οδηγού για οικονομία καυσίμου ή επιδόσεις.

Τέλος, στην εκδήλωση θα μαγνητίσει τα βλέμματα η επετειακή 911, που είναι βασισμένη στη 2κίνητη και φυσικά πισωκίνητη Carrera S, αλλά με μεγαλύτερο αμάξωμα (της 4κινητης Carrera 4, με τις ανάλογες τροποποιήσεις).

Στα μηχανικά μέρη τώρα, η «911 50» θα χρησιμοποιεί έναν 3,8 λτ. 6κύλινδρο κινητήρα, 400 ίππων, με αποτέλεσμα να πιάνει τα 0-100χλμ/ώρα σε 4,5 δλ. (4,3 δλ. με το αυτόματο κιβώτιο PDK) και τελική τα 300 χλμ/ώρα. 

Στο εξωτερικό, θα υπάρχει τοποθετημένο το λογότυπο «911 50» στο πίσω μέρος (και εσωτερικά σε διακριτά σημεία), καθώς κι ένα ζευγάρι διπλών εξατμίσεων.

TAGS