Σε ειδική εκδήλωση που οργανώθηκε γι' αυτό το σκοπό, η Williams παρουσίασε το χρωματισμό που θα χρησιμοποιεί η FW33 αυτή τη σεζόν.

Δυστυχώς για την ομάδα, λίγοι είναι οι σπόνσορες στο αμάξωμα.

Υπενθυμίζουμε ότι η Williams συμμετείχε στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης με μπλε μονοθέσιο, ωστόσο ο καινούργιος χρωματισμός εμπεριέχει και λευκό, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με την ομάδα του Grove.

O τεχνικός διευθυντής της Williams, Sam Michael, δήλωσε ότι η ομάδα ξεκίνησε το σχεδιασμό της FW33 το Δεκέμβριο του 2009, έχοντας εξ’ αρχής κατά νου ένα επαναστατικό πίσω μέρος. Το πολύ χαμηλό κιβώτιο δημιουργεί μια μεγάλη πρόκληση στο σχεδιασμό των ημιαξονίων, λόγω της μεγάλης κλίσης τους. Ο Αυστραλός τεχνικός αποκάλυψε ότι η ομάδα δοκίμαζε από το φθινόπωρο σε στατικούς πάγκους, στις εγκαταστάσεις της Toyota στην Κολωνία, ολόκληρο το πίσω μέρος του μονοθεσίου στις πιο ακραίες συνθήκες που πρόκειται να συναντήσει στις πίστες του πρωταθλήματος, για να διασφαλίσει την ακαμψία του πρωτοποριακού σχεδιασμού της πίσω ανάρτησης. Η FW33, αντί να χρησιμοποιεί το κούφιο κέλυφος του κιβωτίου ως βάση της πίσω ανάρτησης, στηρίζει τα πολύ ψηλά τοποθετημένα ανώτερα ψαλίδια στο ενισχυμένο υποστήριγμα της πίσω αεροτομής. Ο χώρος που έχει ελευθερωθεί από πίσω μέρος του μονοθεσίου και είναι στην ουσία κενός, επιτρέπει την καλύτερη τροφοδότηση του κάτω πτερυγίου της πίσω αεροτομής με αέρα.