Νέα Beta EVO 2014

Νέα Beta EVO 2014

Τα Βeta EVO ανανεώθηκαν, με αφορμή την κατάκτηση του Παγκόσμιου Τίτλου του 2013 στην κατηγορία των 125 και την 3η θέση στην κατηγορία Pro του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Το βασικό τους χαρακτηριστικό είναι η νέα εμφάνιση. Ο συνδυασμός του άσπρου με το μαύρο, εμπλουτίζεται με κόκκινες λεπτομέρειες οι οποίες αναδεικνύουν το τεχνικό αλλά και σπορ πνεύμα της γκάμας.

Όπως πάντα, τα Βeta EVO 2014, δίχρονα και τετράχρονα, είναι 100% σχεδιασμένα και κατασκευασμένα στην Ιταλία. Οι κινητήρες τους διαθέτουν αδιαμφισβήτητα τεχνικά χαρακτηριστικά, άφθαστη αξιοπιστία ενώ το αλουμινένιο πλαίσιο είναι στην κορυφή της τεχνολογίας. Η Βeta, μαθαίνοντας μέσα από την εμπειρία του Factory Trial Team και λαμβάνοντας υπόψιν τις παρατηρήσεις των πελατών της, προχωράει σε εξελίξεις στο σύνολο των δίχρονων μοντέλων της σειράς (EVO 125, 200, 250 και 300):

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

Πλαίσιο: Το πλαίσιο για το 2014 είναι βαμμένο μαύρο ώστε να ενισχύσει την νέα εμφάνιση της μοτοσικλέτας.

Πιρούνι: Νέες πλάκες πιρουνιού με νέο σχεδιασμό. Είναι ελαφρύτερες αλλά μειώνουν επίσης τις τριβές αφού χρησιμοποιούν λιγότερες βίδες πρόσδεσης. Οι πλάκες του 2013 διέθεταν 2 βίδες πάνω και 3 κάτω, ενώ οι νέες διαθέτουν 1 στην πάνω θέση και 2 στην κάτω. Η νέα πάνω πλάκα διαθέτει μία βίδα ρύθμισης αντί του παξιμαδιού και έτσι μειώνεται το βάρος και απλοποιείται η διαδικασία ρύθμισης των ρουλεμάν τιμονιού. Τα καβαλέτα του τιμονιού έχουν μικρότερο ύψος και είναι πιο κοντά τοποθετημένα, ώστε να επιτρέπουν μεγαλύτερη ελαστικότητα στο τιμόνι και πιο άνετη θέση οδήγησης. Η νέα ρύθμιση των αποσβέσεων (valving) επιτρέπει καλύτερη αίσθηση και πιο άνετη οδήγηση για τον αναβάτη.

Αμορτισέρ: Νέο αμορτισέρ με μεγαλύτερο μήκος και νέο έμβολο μαζί με διαφορετικό valving, το οποίο προέρχεται από το Beta factory Trial Team, ώστε να συνδυαστεί με τις νέες ρυθμίσεις του πιρουνιού.

Ποδιά: Νέα σχεδίαση της ποδιάς μειώνει το βάρος και αυξάνει την αντοχή στα μεγάλα χτυπήματα. Ο νέος προφυλακτήρας μοχλικού προστατεύει καλύτερα την άρθρωση και μειώνει τη φθορά στα ρουλεμάν, προστατεύοντας καλύτερα από την λάσπη.

Εξάτμιση: Ο μικρότερου μήκους θάλαμος διαστολής παρέχει ομαλότερη παροχή ροπής στις χαμηλές στροφές, ενώ αυξάνει την διάρκεια στις υψηλές. Ο σιγαστήρας διαθέτει νέα έδραση που εξελίχθηκε από το  Beta Race team και τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στην έκδοση Factory του 2013, έτσι ώστε να αυξάνεται η αντοχή της στο χρόνο και τις καταπονήσεις.

Μαρσπιέ: Εντελώς νέα μαρσπιέ, κατασκευασμένα με την μέθοδο Micro-fusion. Διαθέτουν καλύτερη εμφάνιση, μικρότερο βάρος ενώ επίσης «μαζεύουν» λιγότερη λάσπη.

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (μόνο για την έκδοση των 300 κ.εκ.)

Συμπλέκτης / Πρωτεύουσα μετάδοση: Νέα σχέση πρωτεύουσας, η οποία επιτρέπει στο συμπλέκτη να περιστρέφεται με μεγαλύτερη ταχύτητα, παρέχοντας έτσι ομαλότερη σύμπλεξη και μειώνοντας την ολίσθηση μεταξύ των γραναζιών. Νέο πλαστικό γρανάζι οδήγησης αντλίας νερού που μειώνει το θόρυβο ενώ αυξάνει την απόδοση του συστήματος ψύξης. Ελαφρύτερη αίσθηση στην μανέτα. Μικρότερο γρανάζι μανιβέλας που επιτρέπει ευκολότερες εκκινήσεις.

Ηλεκτρονική ανάφλεξη: Νέα χαρτογράφηση, η οποία βελτιώνει περαιτέρω την πρόσφυση, ταιριάζοντας την παροχή δύναμης με το νέο ζύγισμα του στροφάλου.

Τελική μετάδοση: Το γρανάζωμα έχει αλλάξει από 11/41 σε 10/42, ώστε να συνδυαστεί με τις αλλαγές στην πρωτεύουσα μετάδοση.

Στρόφαλος: Εντελώς νέος, με μεγαλύτερης διαμέτρου αντίβαρα, τα οποία είναι ελαφρύτερα και μειώνουν τους κραδασμούς χωρίς να μεταβάλλουν την παροχή ισχύος. Τα νέα αντίβαρα μειώνουν επίσης την αδράνεια του στροφάλου για βελτιωμένες εγκάρσιες κινήσεις (κάτι πολύ συνηθισμένο στο trial). Νέα μπιέλα με μεγαλύτερης διαμέτρου κομβίο, ώστε να ταιριάξει με τον νέο στρόφαλο 

Κάρτερ: Νέα κεντρικά κάρτερ, ώστε να τοποθετηθεί ο νέος στρόφαλος με επίσης νέα μεσαία φλάντζα για καλύτερη στεγανοποίηση.

Κυλινδροκεφαλή: Μία νέα βίδα εξαέρωσης διευκολύνει την εργασία αλλαγής ψυκτικού.

Πηγή: mototriti.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο