Μικρά τούρμπο μοντέλα, σε απίστευτες τιμές

Μικρά τούρμπο μοντέλα, σε απίστευτες τιμές

Οι μικροί turbo κινητήρες προκαλούν το ενδιαφέρον του κοινού, πόσο μάλλον όταν εφοδιάζουν ένα μικρό αμάξωμα. Επίσης, σήμερα προσφέρονται σε απίστευτα δελεαστικές τιμές!

Είναι ευχάριστο το γεγονός ότι η αυτοκίνηση μάς έχει φέρει μικρούς σε κυβισμό κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι σε συνδυασμό με το τούρμπο καταφέρνουν να εμφανίζουν πολύ καλή απόδοση και σβέλτες επιδόσεις, χωρίς να γίνεται καμία απολύτως θυσία στην κατανάλωση. Παράλληλα, και ίσως το πιο σημαντικό στις μέρες μας θέμα, είναι ότι δεν χρειάζεται πλέον να ξοδέψει κάποιος μία περιουσία για να αποκτήσει ένα μικρό μοντέλο με κινητήρα-διαμάντι, αφού οι τιμές τους είναι απίστευτα συμφέρουσες.  Και αυτό γιατί, οι τιμές τους ξεκινούν από τα 10.606 ευρώ.
 
Εκτός από τον 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα του Ford Fiesta EcoBoost, υπάρχει ο 2κύλινδρος 875 κ.εκ. της Alfa Romeo MiTo, o 3κύλινδρος TCe των 898 κ.εκ. του Renault Clio, καθώς και ο 1,2 λτ. TSI του ομίλου VW, ο οποίος εφοδιάζει τα Polo, Ibiza και Fabia. Η συγκεκριμένη 6άδα είναι άξια προς σύγκριση, μιας και οι τιμές των μοντέλων, αλλά και οι επιδόσεις τους είναι ικανές να αντιμετωπίσουν τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει στην κατηγορία.
 
Μικροί τούρμπο κινητήρες-διαμάντια
 
Ο γνωστός και βραβευμένος 1.000άρης 3κύλινδρος EcoBoost του Ford Fiesta αποφεύγει τους κραδασμούς και διαθέτει αρκετή δύναμη, αλλά κυρίως μεστό τράβηγμα από χαμηλά μέχρι να «τελειώσει» το στροφόμετρο, ταιριάζοντας με το δυναμικό πλαίσιο του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, ο 1,0 λτ. τούρμπο κινητήρας αποδίδει 100 ίππους και καταναλώνει για να ταξιδέψει 100 χλμ. μόλις 4,3 λτ, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 99 γρ./χλμ.
 
Τo 2κύλινδρο τούρμπο, 875 κ.εκ. TwinAir μοτέρ βενζίνης της Alfa Romeo MiTo αποδίδει 105 ίππους με μέγιστη ροπή 130 Nm. Στην πράξη, το μοτέρ αυτό εμφανίζει εξαιρετική απόκριση από το χαμηλότερο φάσμα των στροφών περιστροφής του, ενώ σε συνδυασμό με το σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, κυρίως εν κινήσει. H κατανάλωσή του είναι 4,2 λτ./100 χλμ με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 98 γρ./χλμ.
 
Όσον αφορά στον 3κύλινδρο 0,9 TCe του Renault Clio, εδώ η ισχύς είναι αντίστοιχα αυξημένη (90 PS στις 5.250 σ.α.λ.) και η ελαστικότητα δεδομένη, από τις χαμηλές στροφές. Στα χαρακτηριστικά του κινητήρα είναι ο λιγοστός θόρυβος και οι ελάχιστοι κραδασμοί που φθάνουν στο εσωτερικό. Στα 4,3 λτ./100 χλμ. είναι η μέση κατανάλωση του γαλλικού μοντέλου με τις εκπομπές ρύπων CO2 να αγγίζουν τα 99 γρ./χλμ.
 
Από την άλλη πλευρά, ο 4κύλινδρος 1,2 TSI κινητήρας του ομίλου VW, εφοδιάζει τα Polo, Ibiza και Fabia, που αποδίδει 90, 105 και 86 αντίστοιχα ίππους. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο χαρακτηρίζεται για τη γραμμική απόδοση της ισχύος του, θυμίζοντας μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό μοτέρ και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Το τράβηγμα που παρουσιάζει και η ελαστικότητά του ικανοποιούν με το παραπάνω. Η κατανάλωσή του είναι χαμηλή με 5,1 λτ./100 χλμ. (CO2 119 γρ./χλμ.) για το Seat Ibiza, ενώ για το VW Polo και Skoda Fabia είναι 5,2 λτ. και 5,1λτ/100 χλμ. με 119 και 121 γρ./χλμ CO2 αντίστοιχα.

Σε απίστευτες τιμές!
 
Τη χαμηλότερη τιμή στην 6άδα έχει το Seat Ibiza SC 1,2 λτ. TSI 105 ίππων με το εξοπλιστικό πακέτο Style, το οποίο ξεκινάει από τα 10.606 μαζί με το όφελος της απόσυρσης και την έκπτωση της εταιρείας. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Skoda Fabia 1,2 TSI Fresh 86 ίππων με 11.609 ευρώ, ενώ με 11.771 ευρώ ξεκινάει το Ford Fiesta EcoBoost 1,0 3d των 100 ίππων. Το φράγμα των 12.000 ευρώ ξεπερνάει κατά 20 ευρώ το VW Polo 1,2 TSI 3d Trendline των 90 ίππων. Το Renault Clio ΤCe 0,9 των 90 ίππων στην έκδοση Expression, η οποία μειώνει τους ρύπους στα 99 γρ./χλμ. ξεκινάει από τα 12.750 ευρώ. Τέλος, στα 15.800 ευρώ βρίσκεται η Alfa Romeo MiTo 0,9 TwinAir Distinctive των 105 ίππων.
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν χρειάζεται να υπολογίζουμε τα ετήσια έξοδα των τελών κυκλοφορίας για τα μοντέλα:  Ford Fiesta, Renault Clio και Alfa Romeo MiTo, καθώς οι εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα βρίσκονται κάτω από 100 γρ./χλμ.

Kαλύπτουν κάθε ανάγκη

Η ευρυχωρία της καμπίνας του Ford Fiesta βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα και το ίδιο ισχύει για τον χώρο αποσκευών των 290 λτ., που διαθέτει πάτωμα, το οποίο αυξομειώνει το βάθος του.  Στα ίδια επίπεδα βρίσκεται και το πορτ-μπαγκάζ του ανανεωμένου Seat Ιbiza, αφού είναι 2 λτ. παραπάνω. Όσο για τους χώρους, είναι επαρκείς για 4 ενήλικες, με τους πίσω επιβάτες να έχουν ένα μικρό θέμα με τον αέρα για τα κεφάλια τους, ειδικά εάν αυτοί ξεπερνούν το μέσο ύψος. Σε αντίθεση, η καμπίνα της Fabia είναι σε θέση να μετακινήσει δίχως παραχωρήσεις 4 ενήλικους επιβάτες, με τους πίσω να απολαμβάνουν αρκετό αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια τους.
 
Παράλληλα, το Renault Clio προσφέρει και αυτό με τη σειρά του καλούς χώρους για επιβάτες στο εσωτερικό. Ειδικότερα, στο πίσω κάθισμα το Clio προσφέρει αρκετό πλάτος, χώρο για τα γόνατα και ικανοποιητικό «αέρα» για τα κεφάλια 2+1 ενήλικων επιβατών. Επιπλέον αυτού, το Clio έχει και ένα από τα μεγαλύτερα πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας (300 λτ.). Με μικρότερο χώρο αποσκευών (270 λτ.) ακολουθεί η Alfa Romeo MiTo που είναι σε θέση να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες, με τους δύο πίσω επιβάτες να έχουν οριακό αέρα για το κεφάλι τους. Τέλος, η καμπίνα του μικρού VW Polo διακρίνεται για την πολύ καλή εργονομία και τη βολική θέση οδήγησης. Επιπλέον, πολύ καλή είναι και η πρακτικότητα στο εσωτερικό του, αφού υπάρχουν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο