Δύο εβδομάδες απομένουν για να ξεκινήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula1 και την Τετάρτη ολοκληρώθηκε το γκριντ με τις ομάδες και τους πιλότους, που θα δώσουν το παρών φέτος στις πίστες.

Αυτό έγινε έπειτα και από την ανακοίνωση του Βιταντόνιο Λιούτσι από την Hispania Racing, καθώς ήταν η μοναδική θέση που υπήρχε ακάλυπτη. Ας δούμε, όμως, αναλυτικά το γκριντ του 2011.

Δεν άλλαξε τη… συνταγή της επιτυχίας

Η Red Bull κατέκτησε την κορυφή πέρυσι με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Σεμπάστιαν Φέτελ και τον Μαρκ Γουέμπερ να βάζει και αυτός την… πινελιά του στο να επιτευχθεί η κατάκτηση του τίτλου στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οι «κόκκινοι ταύροι», λοιπόν, δεν άλλαξαν τη… συνταγή της επιτυχίας, καθώς επιθυμούν να διατηρήσουν τα σκήπτρα.

Επιμένει… βρετανικά

Δίδυμο δεν άλλαξε ούτε η McLaren. Η βρετανική ομάδα μπορεί να μην επέστρεψε στην κορυφή, καθώς πέρυσι είδε την πλάτη της Red Bull, αλλά δεν έδειξε διατεθειμένη να αλλάξει το… ρόστερ της. Έτσι, διατήρησε τους δυο επίσης Βρετανούς, Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον, οι οποίοι έχουν στεφθεί από μια φορά πρωταθλητές και ελπίζουν να το κάνουν κι άλλες στο μέλλον.

Με τους ίδιους για την κορυφή

Το ίδιο ισχύει και για τη Ferrari. Η ιταλική ομάδα δε σκέφτηκε να αντικαταστήσει έναν εκ των Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα, ειδικά τον πρώτο. Ο Ισπανός είναι αρκετά… διψασμένος διότι πέρυσι έφτασε στην… πηγή, αλλά νερό δεν ήπιε, καθώς έχασε τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα. Εκεί «ποντάρει» περισσότερο η Scuderia, ώστε να τη φέρει στην κορυφή ξανά, έπειτα από το 2008.

Συνεχίζει με «Σούμι», Ρόζμπεργκ

Από την πλευρά της η Mercedes GP δεν πήγε άσχημα πέρυσι όντας τέταρτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Γι’ αυτό έδειξε ξανά εμπιστοσύνη στους Μίκαελ Σουμάχερ και Νίκο Ρόζμπεργκ. Αμφότεροι έχουν δείξει ότι μπορούν να ανεβάσουν πιο ψηλά την ομάδα, ενώ ο «Σούμι» έχει ένα εξτρά κίνητρο, από τη στιγμή που θέλει να αποδείξει ότι δεν έκανε λάθος που επέστρεψε στη δράση.

Εμπιστεύτηκε Πετρόφ, δεν έχει Κούμπιτσα

Η Renault φέτος το σκέφτηκε πολύ να δώσει ξανά θέση στον Βίταλι Πετρόφ. Στην αρχή οι Γάλλοι δεν ήταν σίγουροι για τη σταθερότητα του Ρώσου, όμως ο ίδιος τους έπεισε στις δοκιμές εξέλιξης. Μάλιστα, και με το παραπάνω, αφού η δις παγκόσμια πρωταθλήτρια του υπέγραψε συμβόλαιο για τα δύο επόμενα χρόνια.

Από εκεί και πέρα, η Renault δε θα έχει για αρκετούς αγώνες τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Ο Πολωνός τραυματίστηκε σε αγώνα Ράλι στην Ιταλία, με συνέπεια να υποβληθεί σε τρεις χειρουργικές επεμβάσεις, προκειμένου να αποκατασταθούν οι πληγές. Η πλήρης αποθεραπεία του θα πάρει αρκετό καιρό και ο Ερίκ Μπουγιέ επέλεξε τον Νικ Χάιντφελντ να τον αντικαταστήσει στο χρονικό διάστημα της απουσίας του.

Με αλλαγές η Williams

Και ξεκινάνε οι ομάδες, που πραγματοποίησαν αλλαγές στο δυναμικό τους. Μια από αυτές είναι και η Williams. Η βρετανική ομάδα αποφάσισε να συνδυάσει ταλέντο κι εμπειρία. Με αυτό το σκεπτικό συνέχισε με τον Ρούμπενς Μπαρικέλο, ενώ εμπιστεύτηκε και τον νεαρό Πάστορ Μαλντονάντο από τη Βενεζουέλα.

Ίδιο σκηνικό και η Force India

Το ίδιο σκηνικό υπήρξε και στη Force India. Η ινδική ομάδα διατήρησε τον Άντριαν Σούτιλ, όμως όχι και τον Βιταντόνιο Λιούτσι. Στη θέση του Ιταλού ο Βιτζέι Μαλία επέλεξε να εμπιστευτεί τον Βρετανό και πολλά υποσχόμενο Πολ ντι Ρέστα.

Ξανά Μεξικανός στη Formula1

Τη… διαφορά, πάντως, την έκανε τη Sauber. Η ελβετική ομάδα έφερε πίσω στη Formula1, έπειτα από πολλά χρόνια, ξανά έναν Μεξικανό πιλότο. Πρόκειται για τον Σέρχιο Πέρες, ο οποίος κέρδισε μια θέση στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε ηλικία 21 χρονών και όντας μέλος της ακαδημίας της Ferrari, που προμηθεύει με κινητήρες τη Sauber. Όσον αφορά τον έτερο πιλότο, η Sauber διατήρησε τον Καμούι Κομπαγιάσι.

Δεν άλλαξε η Toro Rosso

Όσον αφορά την Toro Rosso, μπορεί να μην τα πήγε και τόσο καλά πέρυσι τερματίζοντας στην ένατη θέση, ωστόσο δεν είδε το λόγο να αλλάξει οδηγούς. Έτσι, θα πορευτεί και φέτος με τους Σεμπάστιαν Μπουέμι και Χαϊμέ Αλγκουερσουάρι.

Χωρίς αλλαγές και η Lotus

Ακόμη, η Lotus, παρά το γεγονός ότι δεν συγκέντρωσε ούτε ένα βαθμό, επέμεινε στους Γιάρνο Τρούλι και Χέικι Κοβαλάινεν, καθώς πιστεύει ότι οι δυο τους έχουν τη δυνατότητα να φέρουν τους πρώτους βαθμούς στην ομάδα.

HRT της τελευταίας στιγμής!

Και φτάνουμε στην Hispania Racing. Η ισπανική ομάδα θα έμενε κατά πολλούς εκτός Formula1 λόγω οικονομικών προβλημάτων. Ωστόσο, δεν τα παράτησε, το πάλεψε, ανακοίνωσε αρχικά τον Ναράιν Καρθικέγιαν και δυσκολεύτηκε να βρει το δεύτερο πιλότο της.

Τελικά, τον βρήκε στο πρόσωπο του Λιούτσι, ο οποίος ικανοποίησε τους ανθρώπους της ομάδας στις δοκιμές εξέλιξης. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η HRT αποφάσισε ουσιαστικά την τελευταία στιγμή να ανακοινώσει τον δεύτερο οδηγό της, με δεδομένο ότι η πρεμιέρα ήταν προγραμματισμένη για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.

Κράτησε Γκλοκ, έφερε έναν Βέλγο

Για το τέλος αφήσαμε την Virgin, που διατήρησε τον Τίμο Γκλοκ όχι, όμως, και τον Λούκας ντι Γκράσι. Η ρώσικη ομάδα επέλεξε να φέρει στη Formula1 έναν Βέλγο, ο οποίος είναι ο Χερόμε ντ’ Αμπρόσιο. Ο 25χρονος έχει δυο τίτλους στην κατοχή του σε Formula Renault 1,6 Belgium και International Formula Master, ενώ μέχρι πέρυσι οδηγούσε στο GP2 και ήταν δοκιμαστής της ομάδας.

Αναλυτικά το γκριντ του 2011

Red Bull
Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία)
Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία)

McLaren
Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία)
Τζένσον Μπάτον (Βρετανία)

Ferrari
Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία)
Φελίπε Μάσα (Βραζιλία)

Mercedes GP
Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία)
Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία)

Renault
Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία)
Βιτάλι Πετρόφ (Ρωσία)

Williams
Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία)
Πάστορ Μαλντονάντο (Βενεζουέλα)

Force India
Άντριαν Σούτιλ (Γερμανία)
Πολ ντι Ρέστα (Βρετανία)

Sauber
Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία)
Σέρχιο Πέρες (Μεξικό)

Toro Rosso
Σεμπαστιάν Μπουέμι (Ελβετία)
Χαϊμέ Αλγκερσουάρι (Ισπανία)

Lotus
Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία)
Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία)

Hispania Racing
Ναράιν Καρθικέγιαν (Ινδία)
Βιταντόνιο Λιούτσι (Ιταλία)

Virgin
Τίμο Γκλοκ (Γερμανία)
Χερόμε ντ’ Αμπρόσιο (Βέλγιο)

TAGS