Μοτοσικλέτα - φόρος τιμής στον Ayrton Senna

Μοτοσικλέτα - φόρος τιμής στον Ayrton Senna

Χρησιμοποιώντας ως βάση ένα κλασικό Moto Guzzi Le Mans, ο Marcus Walz παρουσιάζει μια όμορφη cafe-racer μοτοσικλέτα, φόρο τιμής στον Ayrton Senna.

Στη μνήμη του Βραζιλιάνου πιλότου της F1, που σκοτώθηκε πριν από 20 χρόνια, την πρώτη Μαίου του 1994 στην πίστα της Monza, ο Marcus Walz και η Walzwek-Racing παρουσιάζουν μια πανέμορφη μοτοσικλέτα περιορισμένης παραγωγής. Πόσο περιορισμένης; Μιλάμε για μόλις 3 κομμάτια, όσοι και οι Παγκόσμιοι Τίτλοι του Senna!

Η μοτοσικλέτα-φόρος τιμής στο Senna βασίζεται σε ένα κλασικό Moto Guzzi, από την σειρά Le Mans, ενώ οι 3 μοτοσικλέτες θα υποστούν ολική ανακατασκευή, για να αποτελέσουν μοναδικά, και αξεπέραστα cafe-racers. Η βαφή θα είναι κίτρινη (με πράσινη και μπλε ρίγα), όπως και το κράνος του Senna, που είχε βαφτεί στα χρώματα της βραζιλιάνικης σημαίας. 

Ο κινητήρας των 850κ.εκ. θα ανέβει στα 1100 κυβικά, με απόδοση 100 ίππων. Το βάρος θα είναι μειωμένο, και θα βρίσκεται κοντά στα 170 κιλά. Πολλά θα είναι τα μοναδικά, custom-built κομμάτια που θα εξοπλίσουν τη μοτοσικλέτα. Ο πελάτης θα μπορεί να παραγγείλει τη μοτοσικλέτα είτε σε νόμιμη έκδοση δρόμου με πιστοποιητικό TUV, είτε ως καθαρόαιμη αγωνιστική έκδοση. Η κάθε μοτοσικλέτα θα διαθέτει μία αριθμημένη πλάκα στην πάνω πλάκα του πιρουνιού. Επίσης κάθε μοτοσικλέτα θα έρχεται με ένα διακοσμητικό πιστοποιητικό γνησιότητας.

Η Walzwerk-Racing θα παρουσιάσει την πρώτη από τις 3 μοτοσικλέτες της, την πρώτη Μαίου του 2014, στο Walzwerk-Cafe, κατά τη διάρκεια μιας ειδικής εκδήλωσης.

Ο Marcus Walz είναι ιδιαίτερα γνωστός στα pits της F1, αφού έχει ήδη κατασκευάσει custom μοτοσικλέτες για τους Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen, David Coulthardt και Gerhard Berger. O Walz έχει επίσης φτιάξει αρκετές ακόμα μοτοσικλέτες στην τιμή διασήμων προσώπων, όπως του Ronnie Peterson (John Player Special Bike), του Didier Pironi (Ligier Gitanes Bikes), του Rolf Stommelen (Martini Bike), του Steve McQueen (Gulf Le Mans Bike ) και του James Dean (Little Bastard Bike).

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Βάση
Moto Guzzi Le Mans series I-II (1975-1981)

Πλαίσιο
Αυθεντικό πλαίσιο από Le Mans, ενισχυμένο και ξαναζυγισμένο

Κινητήρας
V2, υπερκυβισμένος στα 1040κ.εκ., βελτιωμένος παντού, και ενισχυμένος στα σημεία

Εξάτμιση
Χειροποίητη, ατσάλινη

Bodywork
Χειροποίητο ατσάλινο ρεζερβουάρ, χειροποίητη αλουμινένια ουρά, φέρινγκ από fiber glass

Μπροστινή ανάρτηση
Ορίτζιναλ μπροστινό, με βελτιωμένα ελατήρια, και βελτιωμένα εντόσθια

Πίσω ανάρτηση
YSS Z-Series πίσω αμορτισέρ, ρυθμίσεις προφόρτισης, επαναφοράς και μήκους

Τροχοί
Αυθεντικοί τροχοί Le Mans, σε μαύρο χρώμα, ενισχυμένα ρουλεμάν

Ελαστικά
Continental Road Attack Classic Race, μπροστά 110/80-18, πίσω 130/80-18

Φρένα
Brembo διπίστονες δαγκάνες εμπρός/πίσω (προαιρετικά: Brembo τετραπίστονες) με ατσάλινους δίσκους εμπρός/πίσω

Μαρσπιέ
Χειροποίητα, κατεργασίας billet, πλήρως ρυθμιζόμενα

Τιμόνι
LSL κλιπ-ον

Όργανα
Motogadget ψηφιακά/αναλογικά σε χειροποίητη βάση.

Πηγή: mototriti.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο