Με τρεις εκδόσεις αμαξώματος το νέο VW Tiguan

Με τρεις εκδόσεις αμαξώματος το νέο VW Tiguan

Η VW με τη 2η γενιά του Tiguan ετοιμάζει μια «μεγάλη επίθεση» στα SUV, καθώς αναμένεται να λανσαριστεί 3 διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος (5θέσια, 7θέσια και coupe) του μοντέλου, που θα πατά σε νέα πλατφόρμα.

Μετά την επιτυχημένη πορεία της 1ης γενιάς Tiguan, η VW αποφασίζει να τονώσει την παρουσία του νέου της μικρομεσαίου SUV, ειδικά από τη στιγμή που αυτό δεν θα είναι το μικρότερο στη γκάμα (θα κυκλοφορήσει και το Taigun). 

Έτσι λοιπόν, η δεύτερη γενιά του γερμανικού μοντέλου, θα ενισχύσει τη δυναμική του εμφάνιση, καθώς θα «δανειστεί» στοιχεία από το Cross Coupe concept, ενώ από τις αποκλειστικές, κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες που εξασφαλίσαμε διαπιστώνουμε ότι θα αποκτήσει και άλλες εκδόσεις εκτός από την «κλασική» 5θυρη, που θα του επιτρέψουν να απευθυνθεί σε ένα μεγαλύτερο εύρος πελατών. 

Πιο συγκεκριμένα, εκτός από το 5θυρο και 5θέσιο Tiguan, θα δούμε την πιο… οικογενειακή του εκδοχή με 7 θέσεις, αλλά και την 5θυρη και περισσότερο.. crossover νέα έκδοση με αρκετά στοιχεία coupe. Επιπλέον, από τις φωτογραφίες βλέπουμε ότι στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η νέα μάσκα με τις οριζόντιες χρωμιωμένες γρίλιες, οι οποίες πέφτουν επάνω στα δυναμικά φωτιστικά, αλλά και η αντίστοιχη σχεδίαση του προφυλακτήρα. Το αμάξωμα, διατηρεί μια πιο επιβλητική παρουσία μέσω των τετραγωνισμένων θόλων των τροχών, των αρκετών οριζόντιων νευρώσεων, αλλά και των «ώμων» στο πίσω πλαϊνό τμήμα, που καταλήγουν πάνω σε αρκετά δυναμικά νέα φωτιστικά.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες μας, το νέο Tiguan θα βασιστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα MQB του Ομίλου VW, κερδίζοντας σε ακαμψία και ελαφραίνοντας σε βάρος, ενώ οι πλέον εξελιγμένες εκδοχές των TSI και TDI κινητήρων από 1,4 λτ. και πάνω, θα βρεθούν και πάλι κάτω από το καπό του. Η τετρακίνηση τέλος, θα μοιράζει και πάλι αυτόματα το ποσοστό της ροπής μεταξύ εμπρόσθιου και πίσω άξονα, ενώ θα υπάρχουν και πάλι προσθιοκίνητες εκδόσεις. Επιπροσθέτως, θα υπάρξει και ο νεος 1.400άρης turbo με τεχνολογία «Cylinder on demand», ο οποίος διακόπτει τη λειτουργία όσων κυλίνδρων δεν χρειάζονται για να μειώσει την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Σίγουρη τέλος, είναι και η δημιουργία υβριδικής έκδοσης, που θα συνδυάσει κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα.

Τέλος, σύμφωνα με τις πηγές μας, το νέο μοντέλο προβλέπεται να μπει στην παραγωγή το 2015.

Πηγή: autotriti.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο