Όλοι είναι κατά κάποιο τρόπο ικανοποιημένοι από τον 1ο αγώνα της χρονιάς.

Η Honda που είδε 4 μοτοσυκλέτες της στις 5 πρώτες θέσεις, η Yamaha που βλέπει ότι τελικά με ρυθμίσεις αγώνα ο Lorenzo είναι πολύ κοντά. Ο Rossi και η Ducati γιατί το βρίσκουν και η διαφορά έχει μειωθεί. Βέβαια υπάρχουν και οι άτυχοι με πτώσεις και προβλήματα που τους δημιούργησαν άλλοι.

Ο 1ος Αγώνας της χρονιάς ήταν σίγουρα συναρπαστικός. Ο Pedrosa ξεκίνησε καλύτερα όπως αναμενόταν, ο Lorenzo πέρασε μπροστά, μετά ήταν η σειρά του Stoner. O Dani κατάφερε και πάλι να πάρει κεφάλι, αλλά λίγο πριν το τέλος άφησε μπροστά τον Αυστραλό να πάρει μια άνετη νίκη και δεν κατάφερε να αντισταθεί και στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2010 που πήρε την 2η θέση, φανερά ευχαριστημένος. Ο Ισπανός της Honda αντιμετώπισε πρόβλημα με πόνο στο χέρι του και χάσιμο δύναμης, όπως ακριβώς είχε γίνει και στην Valencia, όταν ξαναγύρισε στην πίστα μετά την επέμβαση που έκανε στην σπασμένη του κλείδα. Κάτι εκεί δεν πάει καλά και επηρεάζει το χέρι του. Με αυτό δεδομένο είναι ευχαριστημένος που ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου.

Αντίστοιχα ο Valentino Rossi είχε από τους πρώτους γύρους χάσιμο δύναμης στον ώμο του. Έτσι αφού αρχικά πέρασε τον Barbera, στην μέση του αγώνα «γύριζε» στον ίδιο χρόνο με τους πρώτους. Μετά η απώλεια δύναμης ήταν τέτοια που ήταν αδύνατο να αντισταθεί στον Ben Spies που τον πέρασε και πήρε την 6η θέση. Στην 7η λοιπόν ο «γιατρός», αλλά ευχαριστημένος που κατάλαβε ο ίδιος και η ομάδα του καλύτερα την μοτοσυκλέτα και ξέρει τι πρέπει να κάνει για βρεθεί και πάλι μπροστά, μόλις αναρρώσει πλήρως.

Η μάχη που έγινε μπροστά του για την 4η θέση ανάμεσα στους δύο Ιταλούς του HRC, τους Simoncelli & Dovizioso, ήταν μια ωραία μάχη, με τελικό νικητή τον οδηγό της Repsol Honda, που στο τέλος πέρασε τον ψηλό της Gresini Honda.

O Colin Edwards ήταν ένας μοναχικός καβαλάρης στην 8η θέση, τη στιγμή που πίσω του ένας ακόμη Αμερικανός ο Nicky Hayden πέρασε στο τέλος τον Hiroshi Aoyama.

Ακριβώς πίσω τους έγινε μια ακόμη μεγάλη μάχη, με νικητή τον Βρετανό Cal Crutchlow, που στον τελευταίο γύρο πέρασε τον Hector Barbera, που σε γενικές γραμμές έκανε ωραίο αγώνα.

Ο πιο άτυχος της ημέρας ήταν ο Loris Capirossi, αφού η μοτοσυκλέτα του ομόσταυλού του Randy De Puniet, την ώρα που έπεφτε του κτύπησε το μεσαίο δάκτυλο του αριστερού χεριού, που γύρισε προς τα πίσω, αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει με φοβερούς πόνους, χωρίς η μοτοσυκλέτα του να έχει πάθει τίποτε. Ο Γάλλος της ομάδας ήταν ο πρώτος πεσών του αγώνα, από high-siding, από δικό του λάθος. Αντίστοιχα έπεσε μόνος του χωρίς να πιέζεται από κάποιον, παρά μόνο από την κακή του ψυχολογία, ο Toni Elias.

Σε δύο εβδομάδες στην Jerez, όλα θα μπουν σε τάξη και θα έχουμε περισσότερα στοιχεία, για τη συνέχιση της κυριαρχίας της Honda ή για την αμφισβήτησή της από την Yamaha ή για την αναμενόμενη πρόοδο της Ducati.

Στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να κατεβάσετε το συνοδευτικό αρχείο και να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα.