MotoGP 2014: Δοκιμές Sepang, μέρα τρίτη

MotoGP 2014: Δοκιμές Sepang, μέρα τρίτη

Με τη λήξη των πρώτων δοκιμαστικών του 2014, ο Marc Marquez έδειξε για μία ακόμη φορά τις δυνατότητες αλλά και τις προθέσεις του για τη φετινή χρονιά. Ταχύτερος όλων, με 1.59.533, που αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας (ο Stoner είχε σημειώσει 1.59.607), και με σταθερό γυρολόγιο τόσο στις 3 ημέρες των δοκιμών, όσο και στην προσομoίωση αγώνα, είναι το φαβορί για ένα ακόμη τίτλο.

Αφήνοντας για λίγο τον Marquez, θα πρέπει να σταθούμε σε ένα ακόμη αναβάτη που μας εντυπωσίασε, και άφησε ελπίδες για μια πιο ανταγωνιστική σεζόν στο MotoGP φέτος, από ότι το 2013. Μιλάμε για τον "γερόλυκο" και επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή στη μεγάλη κατηγορία, Valentino Rossi. Δεύτερος ταχύτερος την πρώτη ημέρα, τέταρτος τη δεύτερη, και ξανά δεύτερος την τρίτη, με καλύτερο χρόνο που απείχε μόλις 194 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Marquez! Για την ώρα, ο "γιατρός" δείχνει να έχει κάνει τη σωστή κίνηση με την αντικατάσταση του Jeremy Burgess, από το νέο του μηχανικό, Silvano Galbusera, καθώς όπως αναφέρει έλυσε το πρόβλημα που τον ταλαιπώρησε το 2013 με τα φρένα, ενώ βρήκε και την ταχύτητα που του έλειπε.

Ο πιλότος που, μετά τον Marquez και τον Rossi, μας άφησε με το στόμα ανοιχτό είναι ο Aleix Espargaro. Και τον αναφέρουμε εδώ πριν από το Jorge Lorenzo, παρά το γεγονός πως τρίτος (και ανεβασμένος από τις πρώτες δύο μέρες που ήταν 4ος και 6ος) την τρίτη ημέρα ήταν ο πρωταθλητής του 2012. Το κάνουμε αυτό γιατί, ο Aleix, οδηγώντας μια Yamaha της θεωρητικά υποδεέστερης κατηγορίας OPEN, κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση την τρίτη ημέρα, με μόνους ταχύτερους τους πρωταθλητές Marquez, Rossi και Lorenzo μπροστά του! Μάλιστα, σημείωσε ταχύτερο γύρο 1.59.998, σπάζοντας το φράγμα των 2 λεπτών, και αφήνοντας πίσω του μεγάλα ονόματα, με εργοστασιακές μοτοσικλέτες, ονόματα όπως τον Stefan Bradl (5ος την τρίτη ημέρα), Dani Pedrosa (6oς), και Andrea Dovizioso (7oς)! Σημειώστε και το γεγονός, πως ο team-mate του Aleix, Colin Edwards, που διαθέτει την ίδια μοτοσικλέτα, ήταν 2 δευτερόλεπτα πιο αργός, τερματίζοντας 14ος! Δηλαδή... πόσο ταχύς θα ήταν ο Espargaro, με μια εργοστασιακή μοτοσικλέτα;!

Όπως ο Marquez, έτσι και οι Rossi και Lorenzo έκαναν αργότερα στη μέρα προσομoίωση αγώνα, δοκιμάζοντας την αντοχή των ελαστικών τους, αλλά και την κατανάλωση των μοτοσικλετών τους, που για φέτος θα έχουν 20 λίτρα καυσίμου, απέναντι στα 24 των μοτοσικλετών της OPEN.

Στα υπόλοιπα γεγονότα της τρίτης ημέρας. Ο Bradl είχε μια πτώση στην ίδια στροφή που πέρυσι έσπασε τον αστράγαλο του, ευτυχώς όμως δίχως συνέπειες, ενώ συνέχισε άμεσα, και σημείωσε και τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο. Ο Dani Pedrosa σίγουρα δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένος με την 6η θέση του, ενώ αντίθετα αρκετά χαρούμενος θα πρέπει να είναι ο Andrea Dovizioso που έφερε το Ducati του, στην 7η θέση, βελτιώνοντας τον προσωπικό του χρόνο κατά... 0.776 δευτερόλεπτα!

Όγδοος ήταν ο μικρότερος αδελφός Espargaro. Ο Pol δείχνει γρήγορος, και ήταν ταχύτερος από τον ομόσταυλο του, Bradley Smith, που τερμάτισε 11ος. Ένατος ήταν ο Iannone, και δέκατος ο Bautista, με τον Crutchlow μόλις 12ο. Η πρώτη Honda της κατηγορίας OPEN ήταν εκείνη του Nicky Hayden, στην 13η θέση. Καθόλου καλή αρχή τόσο για την OPEN Honda, όσο και για τον Hayden, αν και ίσως τον παρηγορεί το γεγονός πως τουλάχιστον πέρασε τον Edwards με την OPEN Yamaha. Ο Randy de Puniet έφερε τη μοναδική Suzuki στην 17η θέση της κατάταξης.

Μέσα στα άλλα, οι αναβάτες δοκίμασαν κι ένα νέο ελαστικό της Bridgestone, με γόμα φτιαγμένη για να αντέχει ζέστη όπως εκείνη που συνήθως έχει η Sepang.

Πηγή: mototriti.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο