Mέσα στο 2014 «αποκαλυπτήρια» για το ΜΙΝΙ κάμπριο

Mέσα στο 2014 «αποκαλυπτήρια» για το ΜΙΝΙ κάμπριο

Σε ένα από τα επερχόμενα Σαλόνια Αυτοκινήτου σχεδιάζει να παρουσιάσει η MINI το νέο μοντέλο της στην cabriolet έκδοσή του, καθώς η πλατφόρμα και τα μηχανικά του μέρη ήδη είναι διαθέσιμα.

Μέσα στη χρονιά αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το νέο ΜΙΝΙ στην «ανοιχτή» του έκδοση, αφού -σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες- η εταιρεία έχει ξεκινήσει τις δοκιμές του εν λόγω μοντέλου, το οποίο θα πατά στην ίδια προσθιοκίνητη πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη με την «κλειστή» εκδοχή του. Παράλληλα, το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας αναφέρει ότι η cabriolet version θα λανσαριστεί στις αγορές το 2015.

Ειδικότερα, από τις αποκλειστικές, κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε διακρίνουμε το κάμπριο μοντέλο στην πιθανή τελική του μορφή, τόσο στην «απλή», όσο και στην έκδοση S με τον ισχυρότερο κινητήρα.

Από τις πηγές μας επίσης προκύπτει ότι το «ανοιχτό» MINI θα διαθέτει υφασμάτινη οροφή, ενώ από τις εικόνες βλέπουμε ότι διατηρούνται τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του νέου (κλειστού) MINI με τις στρογγυλεμένες γραμμές και τους ιδιαίτερα μεγάλους κυκλοειδείς προβολείς που έχουν ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED. Επιπλέον, στο 3θυρο αμάξωμα -του κλειστού μοντέλου που θα βασιστεί το νέο κάμπριο- οι φήμες λένε ότι θα υπάρχει ένα μικρό γυάλινο παρμπρίζ στο πίσω μέρος, που θα φιλοξενεί και το τρίτο φως των stopper. Όσον αφορά τώρα την έκδοση S cabriolet, θα υπάρχουν κι εδώ (όπως στο κλειστό μοντέλο) πλαστικά προστατευτικά στα πλαϊνά φτερά, μπροστινό splitter με πρόσθετες γρίλιες και τη χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα -που συναντούμε στις σπορ εκδόσεις του Cooper- πάνω στο καπό.

Εξάλλου, οι διαστάσεις του μοντέλου δεν φαίνεται να αλλάζουν σε σχέση με το κλειστό μοντέλο, έτσι το μήκος του θα φτάνει τα 3.821 χλστ., το πλάτος 1.727 χλστ. και το ύψος του τα 1.414 χλστ. Μεταβολή χωρητικότητας πιθανότατα θα υπάρξει στο χώρο των αποσκευών, καθώς εκεί θα πρέπει να αποθηκεύεται η υφασμάτινη οροφή του «ανοιχτού» MINI.

Τέλος, στο μηχανικό κομμάτι η βασική cabriolet version αναμένεται να φέρει τους δύο 1.500άρηδες 3κύλινδρους turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με 134 (220 Nm ροπής) και 114 ίππους (270 Nm ροπής) αντίστοιχα, ενώ η αναβαθμισμένη έκδοση S convertible, θα εφοδιάζεται με το 2λιτρο μοτέρ απόδοσης 189 ίππων και 280 Nm ροπής.

Πηγή: autotriti.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο