Aprilia RSV4 SBK 2014: Στο κυνήγι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος

Aprilia RSV4 SBK 2014: Στο κυνήγι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος

Λίγες μόνο ώρες μακριά από την έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike 2014 και η αγωνιστική ομάδα της Aprilia, κατέχοντας τον περσυνό τίτλο του Πρωταθλητή Κατασκευαστών και 5 παγκόσμιους τίτλους στις 4 τελευταίες σεζόν, παρουσίασε τις νέες RSV4 #33 και #50, με τις οποίες οι Marco Melandri και Sylvain Guintoli θα διεκδικήσουν εναν ακόμη τίτλο.

Η νέα Aprilia RSV4, αφήνει πίσω της το μαύρο και κόκκινο χρώμα σχεδίασης και μεταμορφώνεται σε μια ασημένια βολίδα. Με την πρώτη ματιά είναι αντιληπτό ότι η αλλαγή αυτή ενισχύει τη φόρμα της μοτοσυκλέτας και τονίζει τον τεχνολογικό εξοπλισμό της. Η RSV4, η οποία την προηγούμενη σεζόν ανακηρύχθηκε ως η καλύτερη sport μοτοσυκλέτα δρόμου από το σύνολο του ειδικού τύπου σε όλο τον κόσμο, θα είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής και στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Με δύο παγκόσμιους τίτλους αναβάτη και τρεις παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστή στις τέσσερις τελευταίες σεζόν, η RSV4 έχει γράψει τη δική της ιστορία στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ κατευθύνεται με αξιώσεις στην κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου. Συνολικά, στη σύντομη ιστορία της, η Aprilia μπορεί να υπερηφανεύεται για 52 παγκόσμιους τίτλους, 294 Πρωταθλήματα GP και 38 νίκες στο Πρωτάθλημα Superbike, γεγονός που την καθιστά την πιο νικηφόρα ιταλική και ευρωπαϊκή μάρκα σε αγώνες μοτοσυκλέτας.

Οι αιχμηρές γραμμές της RSV4, που την καθιέρωσαν ως ένα πραγματικό αγωνιστικό καθαρόαιμο, αναδεικνύονται ακόμη περισσότερο μέσα από τις επιθετικές μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες (παραδοσιακά χρώματα της Aprilia), οι οποίες σε συνδυασμό με τα τμήματα από carbon και την ανακλαστική επιφάνεια του καθαρού μετάλλου, ενισχύουν το compact μέγεθος και την αγωνιστική ψυχή της μοτοσυκλέτας. Το hashtag # bearacer, που εμφανίζεται στο φέρινγκ της RSV4, αποτελεί μια έκφραση της πρόθεσης της Aprilia να δημιουργήσει μια στενότερη σχέση μεταξύ του κόσμου των αγώνων και των φανατικών της μοτοσυκλέτας, μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας. Το διπλό αλουμινένιο πλαίσιο, παραπέμπει σε γλυπτό έργο τέχνης, εκμεταλλευόμενο τους πάνω από 230 ίππους και τον στενό V4 κινητήρα των 1.000 κ.εκ., που ενισχύεται από τις λεπτομέρειες στην επιφάνεια και τους ταιριαστούς χρωματικούς συνδυασμούς.

Η επιλογή αυτή δεν πέρασε απαρατήρητη από τους αναβάτες και τους μηχανικούς, που ερωτεύτηκαν με την πρώτη ματιά τη νέα εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, η οποία εντυπωσιάζει όχι μόνο με τα εκπληκτικά τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως ο εξαιρετικά προηγμένος εξοπλισμός ηλεκτρονικού ελέγχου, αναπτυγμένος εξ ολοκλήρου από την Aprilia, αλλά και με την ολοκαίνουργια κομψή της εμφάνιση.

Ο Romano Albesiano, τεχνικός διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Aprilia και διευθυντής του Τεχνικού Κέντρου Ανάπτυξης για τις μοτοσυκλέτες του Ομίλου Piaggio, δήλωσε: "Ένα μεγάλο μέρος της έλξης προς μία αγωνιστική μοτοσυκλέτα οφείλεται, προφανώς εκτός από την καθαρή απόδοση, και στην εμφάνισή της. Οι μοτοσυκλέτες πίστας, είναι έργα τέχνης, κινούμενα γλυπτά που σκοπό έχουν να προκαλούν το θαυμασμό. Το RSV4 είναι σίγουρα ένα από αυτά. Συμπαγές στο μέγεθός του, λόγω της αποκλειστικής αρχιτεκτονικής του κινητήρα V4 και του εκπληκτικού, θαυμάσια γυαλισμένου πλαισίου, η μοτοσυκλέτα διαθέτει όχι μόνο λειτουργικά αλλά και αισθητικά προηγμένα χαρακτηριστικά, τα οποία προβάλλονται ακόμη καλύτερα λόγω της νέας στολής, κάνοντας την RSV4, κατά τη γνώμη μου, μία από τις πιο όμορφες και μοναδικές μοτοσυκλέτες που έχουμε δει ποτέ στην πίστα ".

Marco Melandri, #33: "Ποτέ ξανά μία μοτοσυκλέτα δεν με έχει ενθουσιάσει όσο αυτή! Μου άρεσε από την πρώτη στιγμή της παρουσίασης. Οι γραμμές της είναι επιθετικές αλλά και κομψές ταυτόχρονα, ενώ συνδυάζονται μοναδικά με ένα πραγματικά πρωτότυπο συνδυασμό χρωμάτων. Ως αναβάτης, αυτό που με ενδιαφέρει φυσικά είναι η απόδοση και η ταχύτητα, αλλά ως λάτρης των μοτοσυκλετών σίγουρα μπορώ να εκτιμήσω την RSV4 ως ένα μοναδικό έργο τέχνης. Άλλωστε, οι αισθητικές λεπτομέρειες είναι συχνά συνώνυμες με την προσεκτική ανάπτυξη και την ιδιαίτερη προσοχή σε όλες τις πτυχές παραγωγής της μοτοσυκλέτας".

Sylvain Guintoli, #50: "Είναι απλά τέλεια! Πάντα ήμουν λάτρης της RSV4. Έχει ένα επιθετικό και αναμφισβήτητα αγωνιστικό ύφος το οποίο είναι εμφανές ακόμη και στην εργοστασιακή έκδοση. Οι γραμμές της φωνάζουν για ταχύτητα και τα πάντα είναι στη σωστή θέση, για να εξασφαλιστεί η μέγιστη απόδοση. Ο νέος χρωματικός συνδυασμός είναι μόνο το κερασάκι στην κορυφή. Αν είναι τόσο γρήγορη όσο όμορφη, τότε σίγουρα οι αντίπαλοί μας δεν έχουν καμία ελπίδα! "

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο