Από το Dakar στη Γενεύη (Βίντεο και φωτό)

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ

Ευρωπαϊκό Ντεμπούτο για το Ford Ranger στη Γενεύη μετά τον τερματισμό του στον παγκοσμίως σκληρότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

Το Ford Ranger το οποίο τερμάτισε το Ράλι Dakar, το δυσκολότερο αγώνα στην αρένα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην αρχή της χρονιάς, θα βρίσκεται στο περίπτερο της Ford στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, (4-5 Μαρτίου, 2014). 

Το Ford Ranger με πλήρωμα τον Αργεντινό οδηγό Lucio Alvarez και συνοδηγό τον Ronnie  Graue τερμάτισε στη 22η οχημάτων cross-country μία πολύ καλή επίδοση αν αναλογιστούμε πως από τις 147 συμμετοχές, κάτω από το 45% κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό. 

Το Ford Ranger 5.0 V8 κατέκτησε το στόχο της ομάδας να τερματίσει στον εξουθενωτικό αγώνα των 14 ημερών και των 9300 χλμ, μέσα από βραχώδεις διαδρομές, κοίτες ποταμών και αμμόλοφους στην Αργεντινή και τη Χιλή σε θερμοκρασίες άνω των 45°C. 

Την κατασκευή του Ford Ranger ανέλαβε η ιδιωτική ομάδα Neil Woolridge Motorsport από τη Ν. Αφρική με την υποστήριξη της Global Product Development Team της Ford. Τη διαχείριση logistics ανέλαβε η Γερμανικής έδρας South Racing. 

Το Dakar Ranger βασίζεται στο στάνταρ 4x4 double-cab Ford Ranger με πλήρως συνθετικό αμάξωμα και προηγμένα εξαρτήματα ελαφρού βάρους. Ο αλουμινένιος κινητήρας αποδίδει 350 ίππους, με διπλό, ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων. Το αυτοκίνητο έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός/πίσω, αερόψυκτα φρένα εμπρός και υγρόψυκτα πίσω φρένα. Χρησιμοποιεί εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο και έχει μόνιμη τετρακίνηση. 

«Ένα περίπλοκο σύστημα διάταξης εργαλείων χρησιμοποιήθηκε στη διαδικασία παραγωγής για να διασφαλίσει ότι κάθε εξάρτημα κατασκευαζόταν σύμφωνα με τις προδιαγραφές σχεδίασης ώστε να επιτυγχάνεται η τέλεια εφαρμογή» εξηγεί ο Neil Woolridge, team manager και προσθέτει: «Αν και κατασκευάστηκε τοπικά, είχαμε τεράστια υποστήριξη από συναδέρφους μας από όλο τον κόσμο, όπως για παράδειγμα από την ομάδα Global Product Development της Ford Motor Company.»

«Το Ράλι Ντακάρ αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη πρόκληση του μηχανοκίνητου αθλητισμού» δήλωσε ο Gerard Quinn, Head of Ford Racing στην Ευρώπη. «Ήταν εντελώς νέο project και το γεγονός ότι το Ranger τερμάτισε στο Dakar στο ντεμπούτο του αποτελεί ένα επίτευγμα για το οποίο η Ford και η ομάδα μπορούν να νιώθουν εξαιρετικά περήφανοι. Οι αγώνες αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη δοκιμασία και ένα κρίσιμο στάδιο της διαδικασίας εξέλιξης. Το φετινό Ντακάρ θεωρήθηκε ένα από τα σκληρότερα στην ιστορία του θεσμού και το ποσοστό εγκαταλείψεων το επιβεβαιώνει. Το γεγονός ότι το Ranger κατάφερε να τερματίσει λέει πολλά για την αντοχή και αξιοπιστία του αυτοκινήτου καθώς και για την ταχύτητά του και χαίρομαι που θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην Ευρώπη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης» πρόσθεσε ο Quinn.

Dakar Rally Ford Ranger – τεχνικές προδιαγραφές

Βασικό Όχημα Ford Ranger 4x4 Double Cab

Κανονισμοί FIA / ASO T1

Κινητήρας Ford Aluminum 5.0L-4V V8

Ισχύς 354 ίπποι

Αμάξωμα Συνθετικό

Τελική ταχύτητα 170km/h

Βάρος 1975 κιλά

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο