Mitsubishi Concept XR-PHEV: Κάτι παραπάνω από ένα Crossover

Mitsubishi Concept XR-PHEV: Κάτι παραπάνω από ένα Crossover

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ 

Η Mitsubishi Motors στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2014 παρουσιάζει το Concept XR-PHEVκαι φέρνει την plug-in υβριδική, ηλεκτρική τεχνολογία στην καρδιά της Ευρωπαϊκής αγοράς παράλληλα συνδυάζει τους  χαμηλούς περιβαλλοντικούς ρύπους με την κομψή σχεδίαση τύπου coupé.
 
Το Concept XR-PHEV (“X (cross) αποκαλύφθηκε πέρσι το Νοέμβριο στην 43η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο και είναι η επόμενη γενιά crossover Κατηγορίας C. Χρησιμοποιεί το plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (PHEV) της Mitsubishi Motors σε μία καινοτόμο διάταξη εμπρόσθιας κίνησης (FWD) συνδυάζοντας τη λειτουργικότητα ενός SUV με σπορ coupe σχεδίαση – μία εντυπωσιακή αποτύπωση  οδηγικής απόλαυσης (χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).
 
Πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό του Concept XR-PHEV ήταν το σώμα ενός αθλητή στίβου. Η ορμητική δύναμη ενός δρομέα που ‘εκτινάσσεται’ από το βατήρα εκκίνησης και δεν έχει προλάβει να ισιώσει το σώμα του, εκφράζεται στη σφηνοειδή χαρακτηριστική γραμμή και σε ένα σχήμα κεκλιμένο προς τα εμπρός.
 
Με επίκεντρο το λογότυπο – ρόμβο, το εμπρός τμήμα προβάλλει τη δύναμη, στιβαρότητα και τη λειτουργικότητα ενός SUV σε συνδυασμό με μία επιβλητική παρουσία στο δρόμο.
 
Το Concept XR-PHEV χρησιμοποιεί ηλιακά πάνελ ενσωματωμένα στην οροφή που χρησιμοποιούνται για τη φόρτιση της μπαταρίας των περιφερειακών συστημάτων,στο εσωτερικό του διαθέτει ένα οδηγοκεντρικό cockpit σχεδιασμένο για να ξυπνά την επιθυμία για σπορ οδήγηση.
 
Το τύπου μπάκετ κάθισμα του οδηγού παρέχει σταθερότητα και πλευρική στήριξη. Το κάθισμα φέρει κόκκινη επένδυση - ασορτί με χρωματικές πινελιές εσωτερικού και εξωτερικού, διαμορφώνοντας για τον οδηγό μια ‘κύρια θέση’ που διαφέρει από τα υπόλοιπα τρία καθίσματα.
 
Για την κίνηση το Concept XR-PHEV χρησιμοποιεί ένα ελαφρύ και υψηλής απόδοσης σύστημα front-wheel drive PHEV που προέρχεται από το ήδη δοκιμασμένο και επιτυχημένο Outlander PHEV. Στη νέα διάταξη, το σύστημα κίνησης PHEV της Mitsubishi Motors αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο, εν σειρά, 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.100 κ.εκ. , έναν ελαφρύ, συμπαγή και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα  με υψηλής απόδοσης μετατροπέα τάσης (inverter) μπροστά και μπαταρία υψηλής χωρητικότητας κάτω από το πάτωμα. Ο μετατροπέας τάσης αυξάνει την ισχύ και απόδοση του μοτέρ και της γεννήτριας.
 
Η χρήση ενός συστήματος FWD PHEV χωρίς μοτέρ πίσω μειώνει το βάρος και τις απώλειες τριβών, ενώ προσφέρει βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου και ηλεκτρισμού.
 
Το Concept XR-PHEV εξελίχθηκε για να προσφέρει αξιόπιστη σπορ συμπεριφορά και ευέλικτες επιδόσεις με σκοπό την οδηγική απόλαυση.
 
Η αξιόπιστη ασφάλεια προέρχεται – μεταξύ άλλων – από το ηλεκτρονικό σύστημα ενεργητικής ασφάλειας της MMC που βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει ατυχήματα και συγκρούσεις, αλλά και μία προηγμένη τεχνολογία παροχής πληροφοριών.
 
Τα δύο συστήματα συνεργάζονται ώστε να προβλέψουν και να προειδοποιήσουν τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις, αλλά και για την ταχύτατη και ακριβή ενεργοποίηση λειτουργιών ασφάλειας, υποστηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ασφαλέστερη οδήγηση.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο