BMW i8: Ξεκινούν τον Ιούνιο του 2014 οι παραδόσεις σε πελάτες (Βίντεο και φωτό)

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ

Με την ολοκλήρωση των εργασιών εξέλιξης και των τελευταίων προετοιμασιών πριν την παραγωγή στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, το λανσάρισμα του BMW i8 κορυφώνεται. Οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν φέτος τον Ιούνιο από τις βασικές Ευρωπαϊκές αγορές.
 
Το BMW i8 μπαίνει στην παραγωγή. Τα πρώτα μοντέλα του plug-in υβριδικού sport coupe θα παραδοθούν στους πελάτες τον Ιούνιο του 2014. Νωρίτερα, θα έχουν πραγματοποιηθεί ειδικές εκδηλώσεις σε διάφορες περιοχές του κόσμου σαν απάντηση στο τεράστιο ενδιαφέρον του κοινού για το BMW i8.
 
Για το σκοπό αυτό, οι έμποροι του BMW i θα εφοδιάζονται με ανεξάρτητα, οχήματα demo. Η μαζική παραγωγή των οχημάτων των πελατών θα ξεκινήσει τον Απρίλιο. Οι πελάτες έχουν ήδη κάνει τις προ-παραγγελίες τους για το BMW i8 σε όλες τις μεγάλες αγορές από το φθινόπωρο του 2013. Ωστόσο, η ζήτηση για το BMW i8 ήδη υπερβαίνει τον προγραμματισμένο αρχικό, κλιμακούμενο όγκο παραγωγής.
 
Παράλληλα με την ολοκλήρωση της διαδικασίας για την έγκριση τύπου, οι μηχανικοί της BMW κατάφεραν να πετύχουν περαιτέρω βελτιώσεις στους βασικούς δείκτες επιδόσεων και κατανάλωσης καυσίμου. Χάρη στην καινοτόμο φιλοσοφία της plug-in υβριδικής δομής eDrive, το i8 συνδυάζει επιτάχυνση 0–100 km/h σε 4,4 δευτ. με μέση κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών 2,1 lit/100 km και εκπομπές CO2 49 g/km. Η σχετική κατανάλωση ηλεκτρισμού μετρήθηκε στις 11.9 kWh ανά 100 km.
 
Σημαντικά καλύτερη οικονομία καυσίμου σε καθημερινή λειτουργία έναντι σπορ αυτοκινήτων συμβατικής φιλοσοφίας.
 
Αν και τα αποτελέσματα που επιτυγχάνονται στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών επιτρέπουν γρήγορες συγκρίσεις με άλλα οχήματα και παρά το γεγονός ότι επηρεάζονται από  τις παραμέτρους ευνοϊκής φορολόγησης σε πολλές χώρες, οι μηχανικοί του BMW i8 έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση σε καθημερινές συνθήκες. Σαν αποτέλεσμα, το BMW i8 παρουσιάζει εξαιρετική απόδοση όχι μόνο σε τυποποιημένες διαδικασίες δοκιμών αλλά και σε καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας: στις συνηθισμένες καθημερινές διαδρομές, με τη μπαταρία εξ αρχής πλήρως φορτισμένη, το BMW i8 μπορεί να καταναλώσει κάτω από 5 lit /100 km στην πόλη. Εάν η διαδρομή περιλαμβάνει και οδήγηση εκτός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση είναι κάτω από 7 lit. Ακόμα και σε ταξίδια μεγαλύτερων αποστάσεων με υψηλότερες ταχύτητες, οι οδηγοί μπορούν να φροντίζουν η μέση κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 8 lit /100 km.
 
Συνολικά, η κατανάλωση του plug-in υβριδικού μοντέλου είναι περίπου 50% καλύτερη από των σπορ μοντέλων με συμβατικό σύστημα κίνησης.
 
Το λανσάρισμα των προαιρετικών προβολέων λέιζερ της BMW προγραμματίζεται για φέτος το φθινόπωρο και το BMW i8 θα γίνει το παγκοσμίως πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που προσφέρει αυτή την πρωτοποριακή τεχνολογία φωτισμού. Οι προβολείς λέιζερ είναι περίπου 30% πιο αποδοτικοί ενεργειακά από τους στάνταρ προβολείς LED του BMW i8 και παρέχουν σημαντικά ισχυρότερο φωτισμό στο δρόμο με εμβέλεια έως 600 m. Ιδιαίτερα πυκνές δέσμες φωτός από διόδους λέιζερ υψηλής απόδοσης πέφτουν σε ανακλαστική επιφάνεια με φώσφορο μέσα στο προβολέα, που προβάλλει μία άριστα εστιασμένη δέσμη φωτός στο δρόμο. Οι προβολείς λέιζερ παράγουν ένα φως παρόμοιο με το φυσικό φως ημέρας και δεν κουράζουν οπτικά.
 
Στο μηδενικών ρύπων all-electric mode, το BMW i8 έχει τελική ταχύτητα 120 km/h και αυτονομία 37 km στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος δοκιμών. Ανάλογα με την πηγή επαναφόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου - οικιακή ηλεκτρική πρίζα, επιτοίχιος πίνακας BMW i Wallbox, ή δημόσιος σταθμός φόρτισης - οι χρόνοι φόρτισης ποικίλουν από δύο (ή και λιγότερο) έως τρεις ώρες. Στο Sport mode το BMW i8 προσφέρει εν κινήσει επιτάχυνση (ρεπρίζ)  80 - 120 km/h σε 2,6 δεύτερα. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο