Ρεκόρ πωλήσεων για το BMW Group τον Φεβρουάριο

Ρεκόρ πωλήσεων για το BMW Group τον Φεβρουάριο

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ 

Με πωλήσεις 141.093 οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce σε όλο τον κόσμο (πέρσι: 133.631/ +5.6%), το BMW Group πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα όλων των εποχών για το μήνα Φεβρουάριο. 

Συνολικά 273.999 οχήματα – αριθμός ρεκόρ (πέρσι: 256.933) έχουν παραδοθεί στους πελάτες από την αρχή της χρονιάς - αύξηση 6,6% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. «Ο Φεβρουάριος ήταν ένας ακόμα πολύ επιτυχημένος μήνας για εμάς» δήλωσε ο Ian Robertson, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, Sales & Marketing BMW. 

«Τα καινοτόμα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν φέτος, όπως η Σειρά 2 Active Tourer και η Σειρά 4 Gran Coupé που πρόσφατα γιόρτασαν την πρεμιέρα τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης εν μέσω διθυραμβικών κριτικών, δίνουν το έναυσμα για περαιτέρω αύξηση το 2014.» πρόσθεσε ο Robertson. 

Η BMW πέτυχε τον καλύτερο Φεβρουάριο όλων των εποχών: 124.839 οχήματα BMW παραδόθηκαν στους πελάτες, αύξηση 8,6% (πέρσι: 114.909). Από πέρσι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,9% με παραδόσεις 242.017 οχημάτων μάρκας BMW συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (222.211). Η ζήτηση για τη BMW X3 ήταν υψηλή τους πρώτους δύο μήνες του 2014 με συνολικές παραδόσεις 23.980 μονάδων (πέρσι: 20.767/ +15,5%). Η BMW Σειρά 5 συνετέλεσε επίσης στην επιτυχία με τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 11,4% στις 55.758 μονάδες (πέρσι: 50,057). 

Το Φεβρουάριο καταγράφηκαν παραδόσεις 15.975 οχημάτων MINI σε πελάτες (πέρσι: 18.527/ -13,8%). Η επιβράδυνση των πωλήσεων οφείλεται στην αλλαγή του μοντέλου με τον ερχομό του νέου MINI, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά περί τα μέσα Μαρτίου. Οι πωλήσεις του MINI Clubman παραμένουν ισχυρές: τους δύο πρώτους μήνες φέτος, συνολικά 2.532 οχήματα παραδόθηκαν στους πελάτες, αύξηση 22,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (2.067). 

Το BMW Group διατήρησε σταθερές ή αύξησε τις πωλήσεις του σε όλες σχεδόν τις περιοχές το Φεβρουάριο του 2014, σύμφωνα με την εταιρική στρατηγικής του για ισορροπημένη παγκόσμια ανάπτυξη. Οι παραδόσεις μοντέλων BMW και MINI στην Ασία αυξήθηκαν κατά 22,8% στα 45.292 οχήματα (πέρσι: 36.879). 

Οι πωλήσεις στην περιοχή το πρώτο δίμηνο του 2014 αυξήθηκαν κατά 20,2% στις 96,133 μονάδες (πέρσι: 79.993). Στην ηπειρωτική Κίνα, οι πωλήσεις το Φεβρουάριο αυξήθηκαν κατά 29,1% με παραδόσεις 30.281 οχημάτων (πέρσι: 23,449). Στην Ιαπωνία ομοίως σημειώθηκε αύξηση 29,1% με παραδόσεις 5.622 οχημάτων (πέρσι: 4,355) ενώ στη Ν. Κορέα με πωλήσεις 3.435 οχημάτων BMW και MINI το Φεβρουάριο η αύξηση ήταν 17,3% (πέρσι 2.928). 

Στην Αμερική, παραδόθηκαν συνολικά 30.490 αυτοκίνητα BMW και MINI σε πελάτες το Φεβρουάριο (πέρσι: 30.902/ -1.3%). Οι πωλήσεις σε διάστημα ενός έτους αυξήθηκαν κατά 1,0% με παραδόσεις 56.467 μονάδων (πέρσι: 55.923). Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις για το πρώτο δίμηνο του 2014 παρέμειναν στα ίδια επίπεδα συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, στις 45.272 (πέρσι 45.808/ -1,2%). Οι πωλήσεις στη Βραζιλία μέσα σε ένα χρόνο αυξήθηκαν κατά 54,0% στις 2.420 μονάδες (πέρσι:1.571) και οι παραδόσεις στο Μεξικό τους πρώτους δύο μήνες του 2014 αυξήθηκαν κατά 14,3% στις 2.194 μονάδες (πέρσι: 1.920). 

Το συνεχιζόμενο κλίμα ύφεσης στην Ευρώπη εξακολουθεί να επηρεάζει την εικόνα της αγοράς όπου οι μάρκες BMW και MINI κατέγραψαν πωλήσεις 60.321 μονάδων το Φεβρουάριο (πέρσι: 61.253/ -1,5%). Οι πωλήσεις τους πρώτους δύο μήνες του 2014 είναι εφάμιλλες με της περσινής χρονιάς, στις 111.654 μονάδες (πέρσι: 111.870/ -0,2%). Οι πωλήσεις στη Σκανδιναβία εξακολουθούν να αυξάνονται σημαντικά, σε ποσοστό 15,2% σε σύγκριση με το περσινό πρώτο δίμηνο με συνολικές παραδόσεις 6.551 οχημάτων από την αρχή της χρονιάς (πέρσι: 5.499). 

Οι πωλήσεις της BMW Motorrad φέτος το Φεβρουάριο αυξήθηκαν κατά 18,3% συγκριτικά με τον περσινό Φεβρουάριο (8.098 / πέρσι: 6.847) με συνολικές παραδόσεις 13.536 μοτοσικλετών σε όλον τον κόσμο το πρώτο δίμηνο της χρονιάς (πέρσι: 11.665/ +16,0%).

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο