2008: Το νέο αστικό Crossover της Peugeot

2008: Το νέο αστικό Crossover της Peugeot

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ

Το 2008 είναι το νέο αστικό Crossover από την Peugeot που έρχεται να κερδίσει τους οδηγούς σε όλο τον κόσμο.

Με το 2008, η Peugeot εκμεταλλεύεται την εμπειρία που απέκτησε με την επιτυχημένη πορεία του Crossover 3008, ώστε να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό μοντέλο για την μικρομεσαία κατηγορία.

Το νέο crossover της Peugeot είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες πολλών και διαφορετικών αγορών του κόσμου. 

Μια εντελώς καινούργια πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία είναι το 2008. Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,16 μ. καινοτομεί συνδυάζοντας με μοναδικό τρόπο τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός κλασικού πεντάπορτου με τη χρηστικότητα ενός SUV. Επίσης η καμπίνα του προσφέρει χώρο για τους επιβάτες, άνεση και ευελιξία διαμόρφωσης, ώστε να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή. Κινείται με την ίδια ευκολία τόσο εντός πόλεως, όσο και στον ανοιχτό δρόμο, ενώ παράλληλα μπορεί να δραπετεύσει από τα αστικό περιβάλλον, χάρη στα δυναμικά του χαρακτηριστικά. 

Το 2008 επαναπροσδιορίζει τα χαρακτηριστικά των ογκωδών μοντέλων της μικρομεσαίας κατηγορίας. Κύρια στοιχεία της ταυτότητας του αυτοκινήτου είναι η πρακτικότητα, οι χώροι και η οδηγική εμπειρία που μπορεί να προσφέρει.

Οι εξωτερικές επιφάνειες εφαρμόζουν τέλεια μεταξύ τους και οι προσεκτικά χαραγμένες γραμμές του καπό προσδίδουν λεπτότητα, αλλά και δύναμη στην εμφάνιση του 2008. Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ν’ αντανακλούν την τεχνολογική αρτιότητα του συνόλου. Το οξύ τους περίγραμμα δένει αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα και τους δίνει την εμφάνιση ματιών γάτας. Αυτό δίνει στο 2008 έναν ιδιαίτερο τεχνολογικό κι εκφραστικό χαρακτήρα, ο οποίος τονίζεται περαιτέρω και από τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED που διαθέτει.

Το νέο αστικό Crossover διαθέτει κομψές σχεδιαστικές γραμμές που είναι ενδεικτικές των αθλητικών του αναλογιών. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (στις οποίες περιλαμβάνεται και η πανοραμική ηλιοροφή), υπόσχονται ένα ευάερο και ευήλιο εσωτερικό με εξαιρετική ορατότητα. 

Παράλληλα η δυναμική και κομψή κίνηση της οροφής χαρακτηρίζει την πλαϊνή όψη του αυτοκινήτου. Η γραμμή της οροφής ανυψώνεται περισσότερο πάνω από τις πίσω πόρτες δημιουργώντας ένα διακοσμητικό κόψιμο στο μέταλλο. 

Αντίστοιχα και στο εσωτερικό η αισθητική και η ποιότητα συνδυάζονται με την πρακτικότητα και την εργονομία. Ο σχεδιασμός, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι και τον υπερυψωμένο πίνακα οργάνων προσφέρουν μια νέα εμπειρία οδήγησης, στοιχείο στο οποίο συμβάλλει και η έξυπνη οθόνη αφής 7’’ στο κέντρο του ταμπλό. Ο οδηγός και οι επιβάτες του 2008 απολαμβάνουν ένα σύνολο που χαρακτηρίζεται από τα πολύ καλά υλικά, το ακριβές φινίρισμα και τις όμορφες σχεδιαστές λύσεις Τέλος ο ευρύχωρος χώρος αποσκευών (350 λίτρα), με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και τα αναδιπλούμενα καθίσματα, που δημιουργούν έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, συμβάλλουν στην άνετη μετακίνηση χωρίς περιορισμούς για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. 

Το 2008 έχει επωφεληθεί από την μακρά παράδοση της Peugeot στην κατασκευή αυτοκινήτων με πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Η ακρίβεια των χειριστηρίων, σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα χαρίζουν στο 2008 ενδιαφέρον οδηγικό χαρακτήρα και απόλυτη ασφάλεια. Παράλληλα χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το σύστημα Grip Control (διαθέσιμο σε ορισμένες εκδόσεις) που συνδυάζεται με ελαστικά για λάσπη και χιόνι (M+S), το 2008 εκπλήσσει και με τη δυνατότητα του να κινείται σε εδάφη χαμηλής πρόσφυσης. 

Εφοδιασμένο με σύγχρονους αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου το 2008 προσφέρει οδηγική εμπειρία, συνδυασμένη με οικονομία καυσίμου. Διαθέσιμοι είναι τόσο οι τελευταίας γενιάς 3κυλινδροι βενζινοκινητήρες PureTech χωρητικότητας 1200 κ.εκ., όσο και οι κορυφαίοι πετρελαιοκινητήρες HDi 1400 και 1600 κ.εκ. 

O αεροδυναμικός σχεδιασμός, το χαμηλό βάρος και οι εξελιγμένοι κινητήρες έχουν σαν αποτέλεσμα το 2008 να επιτυγχάνει χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου (1,2 e-VTi ETG - 4,8λίτρα/100χλμ. & 1,6 e-HDi - 3,8λίτρα/100χλμ.), και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές CO2 (1,2 e-VTi ETG – 99γρμ./χλμ. & 1,6 e-HDi – 98γρμ./χλμ.) 

Το νέο Peugeot 2008 στην Ελλάδα

Το νέο Peugeot 2008 ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και τιμές που ξεκινούν από τις 13.640ευρώ (εκδόσεις βενζίνης) και τις 15.440ευρώ (εκδόσεις Diesel). Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος της κρατικής απόσυρσης, καθώς και το Bonus της Peugeot.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο