Ο ταχύτερος fun της Alfa Romeo

Ο ταχύτερος fun της Alfa Romeo

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ 

Για το 2014 ο πολυπρωταθλητής Jorge Lorenzo θα είναι το πρόσωπο της Alfa Romeo. Πρόκειται για ένα πετυχημένο συνδυασμό ενός από τους πιο γνωστούς και φημισμένους αγωνιζόμενους σε διεθνές επίπεδο και της μάρκας που στον ένα αιώνα της ιστορίας της εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο το ιταλικό στιλ και τα μηχανοκίνητα σπορ.
 
Ο ξεχωριστός «Alfa Romeo Fan» θα φέρει το λογότυπο της Alfa Romeo στην αγωνιστική φόρμα και το κράνος που θα χρησιμοποιεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP του 2014, όπου θ' αγωνιστεί με την εργοστασιακή Yamaha YZR-M1 της ομάδας Movistar Yamaha MotoGP.
 
Η συμφωνία επιτρέπει επίσης στην Alfa Romeo να πραγματοποιήσει καμπάνιες επικοινωνίας που θα χρησιμοποιούν τη σπορ εικόνα του Jorge Lorenzo, του μοναδικού Ισπανού οδηγού που έχει κερδίσει δύο φορές το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην πρώτη κατηγορία των αγώνων μοτοσικλέτας.
 
Ακόμη, στους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP του 2014, μερικές Giulietta, συμπεριλαμβάνοντας και τη νέα Quadrifoglio Verde, θα είναι διαθέσιμες για το Jorge Lorenzo και τους συνεργάτες τους, επιπλέον της 4C που ο ίδιος ο Jorge θα οδηγεί.
 
Ο Ισπανός οδηγός θα οδηγήσει επίσης το υπεραυτοκίνητο Alfa Romeo 4C σε μερικές από τις πίστες που θα φιλοξενήσουν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike SBK του 2014.
 
Η 4C επιλέχθηκε επίσημα ως Επίσημο Αυτοκίνητο και Αυτοκίνητο Ασφαλείας του συναρπαστικού πρωταθλήματος, ένας ρόλος που θα παίξει μαζί με τις εκδόσεις Quadrifoglio Verde των MiTo και Giulietta.
 
Τη φετινή χρονιά η Alfa Romeo περνάει για έβδομη φορά τη γραμμή τερματισμού σε μια σειρά από συνεργασίες: η μάρκα συμμετέχει στη διοργάνωση από το 2007 -ως Κορυφαίος Χορηγός και ως πάροχος του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και του Επίσημου Αυτοκινήτου- με δεδομένο ότι μοιράζεται με αυτήν τις ίδιες αξίες του αθλητικού πνεύματος, της τεχνολογίας και της ασφάλειας στα υψηλότερα επίπεδα.
 
Η συμφωνία μεταξύ της Alfa Romeo και του πρωταθλητή Jorge Lorenzo περιλαμβάνει επίσης πολλές δραστηριότητες επικοινωνίας και μάρκετινγκ στα παραδοσιακά κανάλια, το διαδίκτυο και τα "social media" μέσα στο 2014. Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Alfa Romeo επιβεβαιώνει τη θέση της ως η μάρκα αυτοκινήτων που, περισσότερο από κάθε άλλη, μπορεί να εκφράσει την ατμόσφαιρα που βιώνει κανείς στις πίστες και να μοιραστεί τις ίδιες αξίες του αθλητικού πνεύματος και της επιθυμίας για διάκριση που είναι εγγενείς στο DNA της και σ' αυτό των σταρ των αγώνων μοτοσικλέτας.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο