Ο πρώτος αγώνας της σεζόν για τη Formula 1 στην Αυστραλία δεν ήταν τεστ ετοιμότητας μόνο για τις ομάδες αλλά και για την Pirelli και τα ελαστικά της.

Μετά τις χειμερινές δοκιμές η γενική εντύπωση ήταν ότι η φθορά των ελαστικών θα ήταν τέτοια που οι αγώνες θα γίνονταν εντελώς χαοτικοί και θα χρειάζονταν πολλά pit stop για να μπορέσουν οι οδηγοί να φτάσουν μέχρι τον τερματισμό.

Τελικά όμως η εικόνα ήταν εντελώς διαφορετική. Τα ελαστικά της Pirelli αποδείχτηκαν αρκετά ανθεκτικά και σταθερά στην απόδοσή τους. Τα pit stop που χρειάστηκαν ήταν δύο ή τρία ενώ ο Sergio Perez κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα σταματώντας μόνο μία φορά. Ταυτόχρονα, οι ομάδες είχαν τη δυνατότητα να «παίξουν» με τη στρατηγική κυνηγώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, μετά το τέλος του αγώνα ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένος: «Μετά τις χειμερινές δοκιμές κάποιοι περίμεναν τέσσερα ή και πέντε pit stop, κάτι που πάντα πίστευα ότι είναι υπερβολικό και αποπροσανατολιστικό. Περίμενα ότι η συνήθης στρατηγική στην Αυστραλία θα ήταν τρία pit stop, και ότι όποιοι τα πήγαιναν πραγματικά καλά θα έκαναν δύο, αλλά δεν μπορούσα να προβλέψω το ένα pit stop του Perez, που ήταν κάτι εκπληκτικό. Αυτό δείχνει ότι φέραμε κάτι διαφορετικό στο σπορ. Ξαφνιάσαμε τους πάντες αλλά και τους εαυτούς μας. Θα πρέπει να αναλύσουμε τα δεδομένα και να δούμε τις διαφοροποιήσεις ανάμεσα στις ομάδες και στους οδηγούς, αλλά για τον πρώτο αγώνα πιστεύω ότι ήταν ένα μεγάλο επίτευγμα και είμαι υπερήφανος για την ομάδα μου».

Ο Hembery ωστόσο ξέρει ότι οι δυσκολίες δεν τελείωσαν ακόμα για την Pirelli: «Δεν αναπαυόμαστε στις δάφνες μας, πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να βελτιωνόμαστε. Η Μαλαισία θα είναι μια μεγάλη πρόκληση, που θα είναι ταυτόχρονα μια διδακτική εμπειρία. Όλοι μας έδωσαν συγχαρητήρια και αυτό είναι ωραίο. Αυτό είναι ένα με τα προβλήματα με τις δοκιμές: μπορεί κάποιες φορές να σε οδηγήσουν προς λανθασμένη κατεύθυνση. Αλλά εμείς είχαμε εμπιστοσύνη στα δεδομένα μας και στη δουλειά που κάναμε βασισμένοι σε αυτά».

TAGS