Ασυμβίβαστα σπορ: Νέο Opel Astra OPC Extreme

Ασυμβίβαστα σπορ: Νέο Opel Astra OPC Extreme

H Opel μελετά την περιορισμένη παραγωγή του Extreme Astra OPC. Από την αγωνιστική πίστα στο δρόμο: Έρχεται το ταχύτερο Astra όλων των εποχών με ισχύ πάνω από 300 ίππους και 100 κιλά λιγότερο βάρος (από το OPC).

Το Opel Astra OPC Extreme είναι ένα καθαρόαιμο όχημα υψηλών επιδόσεων. Έχοντας εξελιχθεί στην πίστα του Nürburgring (την πιο απαιτητική αγωνιστική πίστα σε όλο τον κόσμο) αντλεί ισχύ από έναν δίλιτρο κινητήρα turbo με απόδοση πάνω από 300 ίππους και εφοδιάζεται με όλα τα βασικά high-tech εξαρτήματα της αντίστοιχης αγωνιστικής έκδοσης, Opel Astra OPC Cup.

Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας του, με άμεσο ψεκασμό με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων, είναι η ισχυρότερη τετρακύλινδρη μονάδα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Opel. Ο αλουμινένιος κινητήρας συνδυάζεται με εξατάχυτο, μηχανικό κιβώτιο με βελούδινη λειτουργία που μεταφέρει την ισχύ μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Το αγωνιστικών προδιαγραφών σύνολο δε θα δυσκολευτεί να αναδείξει τις δυνατότητές του στο OPC Extreme, αφού το σούπερ σπορ αυτοκίνητο είναι 100 κιλά ελαφρύτερο από ένα συμβατικό Astra OPC χάρη στα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα από ανθρακονήματα.

To συνθετικό υλικό ανθρακόνημα που χρησιμοποιείται ευρέως στους αγώνες της F1 για μείωση βάρους υιοθετείται σε όλο το Extreme. Αυτό το πολύ ανθεκτικό, πανάλαφρο υλικό χρησιμοποιείται για την αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη πίσω πτέρυγα, το διαχύτη, την εμπρός αεροτομή, το καπό, την εμπρός μπάρα θόλων, το κάλυμμα του κινητήρα, τις ζάντες, τους αεραγωγούς πίσω θόλων και την οροφή.

Οι τροχοί από ανθρακονήματα είναι 20 κιλά ελαφρύτεροι από τους αντίστοιχους αλουμινένιους. Αυτό σημαίνει ότι επιτυγχάνεται οικονομία βάρους σε μία κρίσιμη περιοχή καθώς οι μη αναρτώμενες μάζες έχουν μειωθεί σημαντικά – προς μεγάλη χαρά των μηχανικών και προς μέγιστη απόλαυση των οδηγών.

Η οροφή από ανθρακονήματα ζυγίζει μόλις 2,6 κιλά, συγκριτικά με μία ατσάλινη (9,3 κιλά), και χαμηλώνει αισθητά το κέντρο βάρους του Astra Extreme. Τα φτερά κατασκευάζονται από αλουμίνιο και ζυγίζουν μόλις 800 γραμμάρια το ένα αντί 2,2 κιλών που είναι το βάρος των ατσάλινων εκδόσεων.

Η μείωση βάρους σε βασικές περιοχές βελτιώνει την ευελιξία, τη συνολική οδική συμπεριφορά και ασφαλώς την αναλογία ισχύος – βάρους του οχήματος.

Η Opel πρόσφερε επίσης στο EXTREME συναρπαστική ισχύ ακινητοποίησης ανάλογη των επιδόσεών του, με ένα εξαπίστονο σύστημα πέδησης Brembo με δισκόφρενα 370 χιλιοστών μπροστά. Ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων (UHP) 245/35, 19-ιντσών, ειδικά εξελιγμένα για το Extreme, παίζουν ουσιαστικό ρόλο και χαρίζουν πρόσφυση εφάμιλλη με του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι αναρτήσεις (ελατήρια/αμορτισέρ) είναι ρυθμιζόμενες, όπως σε ένα γνήσιο αγωνιστικό μοντέλο τουρισμού.

Το πάθος για επιδόσεις συνεχίζεται στη σχεδίαση της καμπίνας του. Δεν υπάρχουν τα πίσω καθίσματα και τη θέση τους έχει πάρει ένα roll bar. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται άριστα σε ειδικά σχεδιασμένα μπάκετ καθίσματα Recaro, που φέρουν ζώνες ασφαλείας έξι σημείων της Schroth.

Στο Astra OPC Extreme, το πλήρωμα δεν κάθεται απλώς στο αυτοκίνητο, αλλά αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του. Ο οδηγός επίσης έχει την ικανοποίηση να κρατά ένα τιμόνι από σουέντ ενισχυμένο με ανθρακονήματα διακοσμημένο με καλόγουστη κίτρινη ραφή. Το βασικό, αγωνιστικό χρώμα της Opel χρησιμοποιείται και σε άλλα σημεία του Astra, όπως στο αποκλειστικό λογότυπο και την κίτρινη βαφή στα μαρσπιέ και το εμπρός σπόιλερ.

Ιδανική βάση για ένα μοναδικό μοντέλο όπως το OPC Extreme, το Astra GTC  ενσαρκώνει άριστα τη «γλυπτική» σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel. Οι ρέουσες, καλαίσθητες επιφάνειες και οι ακριβείς γραμμές συγχωνεύονται σε εντυπωσιακές αναλογίες. Η πολυστρωματική βαφή του συνδυάζεται με υψηλής ποιότητας λεπτομέρειες που χαρίζουν μία τρισδιάστατη εντύπωση, τονίζοντας περαιτέρω τις καθαρές ακμές, τις τολμηρές γραμμές και τις αθλητικές αναλογίες του αυτοκινήτου.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο