Παρουσιάστηκε η Επιτροπή για την πίστα F1 στη Δραπετσώνα

Παρουσιάστηκε η Επιτροπή για την πίστα F1 στη Δραπετσώνα

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ

Παρουσιάστηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας η Επιτροπή για την Ανάληψη Αγώνων Formula1 στην Ελλάδα και την περιοχή Δραπετσώνας – Κερατσινίου. Πρόεδρός της είναι ο κος Χρ. Κύρτσος και την επιτροπή αποτελούν οι κύριοι: Λουκάς Τζανής, Βασίλης Δεσποτόπουλος, Δημήτρης Γιαννακόπουλος Βασίλης Αποστολόπουλος. Επίσης, μέλη είναι ο κ. Βαλυράκης, και οι κ.κ. Ποταμιανός, Λυμπεράκης, Νικολάου, Μάνταλας, Λουκίδης.

Το όραμα της διεξαγωγής ενός Grand Prix της Formula1 στην Ελλάδα, φαίνεται να παίρνει σάρκα και οστά. Η προσπάθεια που καταβάλει η Dielpis Formula1 και ο Θανάσης Παπαθεοδώρου γίνεται γνωστή και αποκτά την υποστήριξη επενδυτών, ενώ υπάρχει στήριξη και από τον πρωθυπουργό, μέσω επιστολής του. Χώρος διαξαγωγής του Grand Prix είναι η «Θεμιστόκλεια πίστα» μία διαδρομή η οποία περιλαμβάνει δρόμους της πόλης του Πειραιά, του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας.

Το πρώτο βήμα έγινε με την παρουσίαση των ανθρώπων που αποτελούν την Εκτελεστική Επιτροπή Ανάληψης Αγώνων Αυτοκινήτου F1. Αυτή αποτελείται από τον Δήμαρχο Δραπετσώνας-Κερατσινίου, Λουκά Τζανή, το μέλος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Βασίλη Δεσποτόπουλο, αλλά και τον πρόεδρο της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Επίσης, μέλη είναι ο πρώην Υπουργός, κ. Βαλυράκης, ο Βασίλης Αποστολόπουλος και οι κ.κ. Ποταμιανός, Λυμπεράκης, Νικολάου, Μάνταλας, Λουκίδης.  Πρόεδρος της Επιτροπής, είναι ο Χρήστος Κύρτσος.

Ο επικεφαλής του πρότζεκτ ο κύριος Θανάσης Παπαθεοδώρου δήλωσε πως η υποψηφιότητα της Ελλάδας για ένα Grand Prix της F1είναι στην pole position. «Ο Μπέρνι Έκλεστοουν βάζει κάθε μέσο για να είμαστε εκεί. Κάποτε θα έλεγαν ότι είναι ένα σενάριο φαντασίας ή ένα πρωταπριλιάτικο αστείο.  Είναι ένα μεγάλο στοίχημα και στην αρχή δεν είπα τίποτα σε κανέναν από τους συνεργάτες μου. Όταν έφτασα σε ένα σημείο εφικτό για να πω κάτι, τότε τους ανακοίνωσα ότι σχεδιάζω πίστα Formula1. Άπαντες δώσαμε ψυχή, σώμα και χρόνο για να φτάσουμε εδώ που είμαστε τώρα».

Ο κος Παπαθεοδώρου συνέχισε λέγοντας πως το λιμάνι είναι η πύλη εισόδου της χώρας, έχει μεγάλο brand name και είναι ένας ιστορικός χώρος. Εκεί υπάρχει ο τάφος του Θεμιστοκλή, ενώ έγινε και η ναυμαχία της Σαλαμίνας. Υπάρχουν 770 στρέμματα, όπου θα φτιάξουμε μαρίνα, εγκαταστάσεις για αγώνες και άλλων αθλημάτων, καθώς και μια βάση υδροπλάνων.

«Έτσι, θα έχουμε ένα αεροδρόμιο, ώστε ακόμα και να είναι κάποιος σε νησί να μπορεί να έρθει στους αγώνες μέσα σε μισή ώρα. Επίσης, θα υπάρχει το κτίριο των πιτ στοπ, που θα έχει τη μορφή εμπορικού πλοίου (δίπλα υπήρχε και η μακέτα) για να διαφημίσουμε την ελληνική ναυτιλία. Επίσης, θα γίνουν γραφεία για τα μέσα ενημέρωσης, της διοίκησης και απέναντι θα είναι οι κερκίδες» είπε και προσέθεσε:

«Το υαλουργείο που είναι δίπλα θα μετατραπεί σε ξενοδοχείο 5 αστέρων. Το δίπλα κτίριο θα το μετατρέψουμε σε καζίνο, ενώ θα διατηρήσουμε τους χώρους τέχνης με γκάλερι. Η τρίτη ενότητα είναι συνεδρίων και εκθέσεων, ενώ θα γίνει και εμπορικό κέντρο με βάση ένα συγκρότημα δύο ουρανοξυστών. Ο ένας θα έχει γραφεία και ο άλλος ένα τμήμα του γραφεία και ο υπόλοιπος επίσης ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων».

«Βάλαμε μπροστά την ιστορία και τον μύθο, ενώ θα υπάρχει ακόμα και χώρος στάθμευσης, αλλά και νέο δημαρχείο. Επιπλέον, υπάρχει ένας μεγάλος χώρος 220.000 τ.μ., ο οποίος είναι γεμάτος από εργοστάσια και από τοξικά. Όσον αφορά τα οφέλη, θα υπάρχουν 8.500 εργαζόμενοι για τρία χρόνια, 4.600 εργαζόμενοι κατά τη διάρκεια των αγώνων και άλλοι 2.500 πριν και μετά από αυτούς» επεσήμανε ταυτόχρονα.

Το κόστος κατασκευής έχει υπολογιστεί περίπου στα 800 εκατομμύρια ευρώ. Όσο για το συμβόλαιο του αγώνα, αυτό είναι στα 45 εκατομμύρια και αυτή τη στιγμή υπάρχουν χώρες που προσφέρουν και 60, όπως και η Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαθεοδώρου «Εάν προχωρήσουμε όπως έχουμε σχεδιάσει, τότε θα δούμε αγώνα το 2017».

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο