Η παραγωγή των ηλεκτρικών (σειρά i) BMW

Η παραγωγή των ηλεκτρικών (σειρά i) BMW

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ

Καινοτόμες τεχνολογίες παραγωγής και η χρήση νέων υλικών χαρακτηρίζουν τη διαδικασία παραγωγής των αυτοκινήτων BMW i. Η παραγωγή τους βρίσκεται στην αρχή μιας αλυσίδας αξιών που είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με τα κριτήρια βιωσιμότητας.

Από την παραγωγή πρώτων υλών μέχρι τις ενεργειακά αποδοτικές λειτουργίες των οχημάτων και το στάδιο της ανακύκλωσης, η μέθοδος αυτή συμβάλλει σημαντικά στην καλή βιωσιμότητα ολόκληρου του κύκλου ζωής του plug-in υβριδικού σπορ BMW i8. Τόσο κατά την εξέλιξη όσο και κατά την παραγωγή του BMW i8, επιβεβαιώνεται η εξαιρετική τεχνογνωσία του BMW Group, το οποίο υπογράφει την εξέλιξη και παραγωγή τόσο του κινητήρα καύσης όλο και του ηλεκτροκινητήρα του υβριδικού σπορ αυτοκινήτου.

Η καινοτόμος αρχιτεκτονική οχήματος του BMW i8 αποτελείται από δύο στοιχεία: τη μονάδα Life, δηλαδή τον κλωβό επιβατών από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), και την αλουμινένια μονάδα Drive, που ενσωματώνει την τεχνολογία των συστημάτων κίνησης και πλαισίου.

Η φιλοσοφία LifeDrive και η χρήση CFRP επιτρέπει τη μείωση των χρόνων παραγωγής στο μισό συγκριτικά με ενός αντίστοιχου, συμβατικού αυτοκινήτου. Η διαδικασία δεν προϋποθέτει μεγάλη επένδυση καθώς τα υψηλά κόστη που απαιτούνται για ένα συμβατικό τμήμα πρεσών και βαφείο δεν υφίστανται, ενώ οι μονάδες Life και Drive μπορούν να κατασκευάζονται παράλληλα.

Το δίκτυο παραγωγής BMW i περιλαμβάνει ένα εργοστάσιο στο Moses Lake, Washington State, για την παραγωγή του ανθρακονήματος και ένα ακόμα στο Wackersdorf για την διαμόρφωση σε φύλλα ανθρακονημάτων. Και τις δύο εγκαταστάσεις διαχειρίζεται η SGL Automotive Carbon Fibers (ACF), μία κοινοπραξία των BMW Group και SGL Group. Το δίκτυο πλαισιώνουν τα εργοστάσια του BMW Group σε Dingolfing, Landshut και Λειψία.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο