KYMCO SUPER-8 125: Είναι Super και το δείχνει! (φωτό)

KYMCO SUPER-8 125: Είναι Super και το δείχνει! (φωτό)

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ 

Με χαρακτήρα που παντρεύει αρμονικά τη δυναμική συμπεριφορά με την ευκολία χρήσης και κτήσης, το Kymco Super-8  απευθύνεται σε νεανικό κυρίως κοινό, που επιζητεί σπορ οδικά χαρακτηριστικά χωρίς να θέλει να απαρνηθεί και τα απαραίτητα χρηστικά στοιχεία που επιβάλλει η καθημερινότητα. 

Ο τετράχρονος κινητήρας των 125 κ.εκ. εκ. αποδίδει 9,6 ίππους και διαθέτει τα συστήματα Air Cut Valve (ACV) και TPS (αισθητήρας θέσης γκαζιού), που βελτιώνουν στα πλαίσια του επιθυμητού την απόδοση του κινητήρα και φροντίζουν κατά πολύ στην εξοικονόμηση καυσίμου. Με ελάχιστες απαιτήσεις service και αποδεδειγμένη αντοχή σε βάθος χρόνου, δίκαια θεωρείται ο αξιόπιστος καθημερινός σύντροφος στις μάχες των πόλεων. 

Αυτό που αλλάζει στο νέο Super-8 και είναι ορατό με την πρώτη ματιά, είναι η εμφάνιση, με τα πλέον αιχμηρά πλαστικά, τα νέα γραφικά και χρώματα να την κάνουν ακόμα πιο σπορτίβ. Ο διπλός προβολέας αλογόνου έχει μεγαλώσει και παράλληλα εκμοντερνιστεί κατάλληλα, διαθέτοντας μεγαλύτερη ισχύ, διαφανή κρύσταλλα και μια σειρά φωτιστικών LED στο κάτω μέρος του. Κάτι αντίστοιχο έχει γίνει και στο πίσω φωτιστικό σώμα, όπου κυριαρχεί μια πιό σύγχρονη σχεδίαση. Τα φλας έχουν αλλάξει θέση και σχήμα, με αυτά μπροστά να αποτελούν πλέον μέρος του φέρινγκ και τα αντίστοιχα πίσω να ενσωματώνονται στο φωτιστικό σώμα. 

Οι τροχοί διαθέτουν μεγάλες αλουμινένιες ζάντες διαμέτρου 14 ιντσών, διάσταση που τείνει να καθιερωθεί σαν η χρυσή τομή για όσους ακροβατούν ανάμεσα στη σπορ οδήγηση και στην απλή καθημερινή μετακίνηση, κοινώς για όσους επιθυμούν να μετατρέπουν σε ενδιαφέρουσα κάθε διαδρομή τους, είτε πάνε για δουλειά είτε απλά μια βόλτα. H απουσία “τούνελ” στο πάτωμα και ο γάντζος ανάρτησης αντικειμένων κάτω από το τιμόνι θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από τους “χρηστικούς” αναβάτες, ο χώρος κάτω από τη σέλα φιλοξενεί ένα κράνος τύπου “full face”, τα μασπιέ του συνεπιβάτη είναι αναδιπλούμενα και στη σωστή θέση για να μην ενοχλείται ο οδηγός, το φυμέ ζελατινάκι δίνει πόντους τόσο στην εμφάνιση όσο και στη λειτουργικότητα, ο πίνακας οργάνων διαθέτει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, τα δύο αμορτισέρ ρυθμίζονται για να βρει ο καθένας το σετάρισμα που του ταιριάζει και το δισκόφρενο “μαργαρίτα” φροντίζει να κρατά χαμηλά τη θερμοκρασία του στη σκληρή χρήση. 

Η τιμή παρουσιάζεται και αυτή βελτιωμένη στα 1.845 €, το νέο Super-8  125 καλύπτεται με διετή ολική εγγύηση και από την αντιπροσωπεία δίνεται η δυνατότητα 12μηνης άτοκης εξόφλησης με κάρτα ή χρηματοδότησης μέχρι 72 μήνες.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο