Η Pirelli προβλέπει ότι στο GP Μαλαισίας είναι πιο πιθανό να δούμε στρατηγικές τριών και τεσσάρων pit stop, καθώς οι υψηλότερες θερμοκρασίες που θα επικρατούν στη Sepang θα αυξήσουν τη φθορά των ελαστικών σε σύγκριση με την Αυστραλία.

Στο πρώτο Grand Prix της σεζόν, στη Μελβούρνη, η στρατηγική που ακολούθησαν οι περισσότεροι οδηγοί ήταν αυτή των δυo pit stop, αν και μερικοί επέλεξαν να σταματήσουν τρεις φορές στα pits, ενώ ο Sergio Perez κατάφερε να φτάσει στη γραμμή του τερματισμού αλλάζοντας μονάχα μια φορά ελαστικά.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery δήλωσε: «Ήμασταν απόλυτα ευχαριστημένοι με το ντεμπούτο μας στην Αυστραλία, αλλά γνωρίζουμε ότι στη Μαλαισία η κατάσταση θα είναι εντελώς διαφορετική, με υψηλότερες θερμοκρασίες και αυξημένη φθορά. Είχαμε πει από την αρχή ότι θα πρέπει να δούμε δυο με τρία pit stop στην Αυστραλία, αλλά στη Μαλαισία νομίζω ότι αυτός ο αριθμός είναι πιθανό να αυξηθεί στα τρία με τέσσερα».

Η Pirelli θα αξιοποιήσει στη Μαλαισία και τη δυνατότητα να δοκιμάσει ένα νέο τύπο ελαστικών, με κάθε οδηγό να έχει δυο επιπλέον σετ μιας πειραματικής σκληρής σλικ γόμας για τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Με αυτό τον τρόπο, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν το καινούργιο ελαστικό (το οποίο είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθεί στην Τουρκία, λόγω της ταχύτατης παρατεταμένης στροφής 8, στην οποία τα μονοθέσια αναπτύσσουν πολύ υψηλά πλευρικά φορτία) και να αναφέρουν τα σχόλιά τους στην Pirelli, παράλληλα με τα δεδομένα που θα συλλέξει η ιταλική εταιρία από την δοκιμή της γόμας στην πίστα.

TAGS