2015 HONDA CRF450R

2015 HONDA CRF450R

Η κορυφαία μοτοσικλέτα ΜΧ της Honda αποκτά Διακόπτη Επιλογής Προγράμματος Κινητήρα (Engine Mode Select Button). Έτσι ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών χαρτογραφήσεων του κινητήρα για διαφορετική απόδοση ισχύος, αλλά και περισσότερη ισχύ από μία κυλινδροκεφαλή αγωνιστικών προδιαγραφών HRC και νέα εξάτμιση.

Από το 2002 που παρουσιάστηκε, η Honda CRF450R έχει καταφέρει να συνδυάσει ωφέλιμη ισχύ με απόλυτο έλεγχο, δημιουργώντας μία αίσθηση “ισορροπίας” στους αναβάτες, και επιτρέποντας σε επαγγελματίες/ερασιτέχνες αγωνιζόμενους αλλά και χομπίστες να αποδίδουν οι ίδιοι τα μέγιστα και να εκμεταλλεύονται τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας τους. Το μοντέλο έχει αποδειχτεί ένα επιτυχημένο πακέτο από κάθε άποψη, ενώ η αξιοπιστία και η ποιότητα κατασκευής του αποτελούν σημείο αναφοράς.

Όλα αυτά τα χρόνια, η μοτοσικλέτα δεν σταμάτησε να εξελίσσεται: από τότε που πρωτοεμφανίστηκε, κάθε νέο model year σηματοδοτούσε μία αναβάθμιση με βάση τα ευρήματα από την πλούσια αγωνιστική δράση της Honda σε όλο τον κόσμο. Το 2013 υιοθέτησε νέο πλαίσιο με άριστη συγκέντρωση των μαζών, ειδικά προσαρμοσμένο στο USD πιρούνι της KYB - σημαντικό βήμα εξέλιξης που στόχο είχε να βοηθήσει τον αναβάτη να μειώνει τους χρόνους και να στρίβει με λιγότερη προσπάθεια, στο έδαφος αλλά και στον αέρα.

Το μοντέλο 2014 περιλάμβανε πολυάριθμες λεπτομερείς αλλαγές στα χαρακτηριστικά της ανάρτησης και τις επιδόσεις του κινητήρα, με πιλότο πάντα την αγωνιστική εμπειρία. Για τη σεζόν του 2015, οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda αποφάσισαν να προχωρήσουν σε μικροαλλαγές που όμως κάνουν τη διαφορά, και η νέα CRF450R – όπως παραδίδεται από το εργοστάσιο – θα θυμίζει πολύ σε αίσθηση εργοστασιακή μοτοσυκλέτα ΜΧ1.

Η ισχύς και η ροπή του μονοκύλινδρου κινητήρα 449cm3 άλλαξαν σημαντικά προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση και η αίσθηση της πρόσφυσης από τις χαμηλές στροφές. Ταυτόχρονα αυξήθηκε η μέγιστη ισχύς χάρη στην ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή προδιαγραφών HRC, τη νέα εξαγωγή/σιγαστήρες και τις ρυθμίσεις του ψεκασμού.

Άλλες αναβαθμίσεις στο κιβώτιο, το έμβολο και το στροφαλοθάλαμο βελτιώνουν την αντοχή σε βάθος χρόνου. Νέα ψυγεία αυξάνουν τα χαρακτηριστικά ψύξης του κινητήρα. Στα νέα χαρακτηριστικά του κινητήρα εντάσσεται το Engine Mode Select Button (EMSB) 3 ρυθμίσεων, μία επαναστατική λειτουργία της Honda στις μοτοσικλέτες off-road, με την οποία ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με το δεξί του χέρι.

Το Mode 1 προσφέρει το στάνταρ συνδυασμό χαρτογραφήσεων ECU, το Mode 2 υπόσχεται βελούδινο έλεγχο του γκαζιού και το Mode 3 αποδίδει πιο δυναμική απόκριση και ισχύ. Έχοντας αναθεωρήσει, πριν από δύο χρόνια, τους κανόνες που διέπουν το εμπρός τμήμα, οι μονάδες 48MM KYB Pneumatic Spring Forks (PSF) προχωρούν στο επόμενο επίπεδο (PSF2) και αποκτούν ανασχεδιασμένα, ελαφρύτερα εσωτερικά εξαρτήματα και μείωση της τριβής κατά 10% περίπου.

Η ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς στις υψηλές και χαμηλές ταχύτητες έχει μεταφερθεί στο πάνω τμήμα του πιρουνιού μαζί με τις άλλες ρυθμίσεις, ενώ και στο πίσω αμορτισέρ οι ρυθμίσεις είναι ομοίως συγκεντρωμένες. Μπροστά, ένας ανασχεδιασμένος δίσκος 260mm αντικαθιστά τον προηγούμενο 240mm, ενώ το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, το ψαλίδι και το μοχλικό της πίσω ανάρτησης Pro-Link παραμένουν τα ίδια.

Ένα νέα πακέτο γραφικών και τα ανάλογα ελαστικά Dunlop MX52 ολοκληρώνουν την ανανέωση της 2015 CRF450R και, όπως όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, παραπέμπουν ακόμα περισσότερο στα εργοστασιακά HRC.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο