Τη δυνατότητα να διαπιστώσουν την αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης του Focus, έδωσε η Ford σε εκπροσώπους του ειδικού Τύπου.

Οι δημοσιογράφοι βρέθηκαν στο κάθισμα του συνοδηγού,  στην πίστα δοκιμών της Ford, στο Λόμελ του Βελγίου. Το αυτοκίνητο φέρει επεμβάσεις στη γεωμετρία της ανάρτησης, τη σκληρότητα των αμορτισέρ, τη λειτουργία του ESP, την υποβοήθηση στο τιμόνι, όλα με στόχο την βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του Focus.

Το εμπρός μέρος του Focus θυμίζει το μικρότερο Fiesta, με τη νέα τραπεζοειδή μάσκα. Η βελτιωμένη ηχομόνωση εξασφαλίζει πιο ήσυχες μετακινήσεις, ενώ ποιοτικότερο δείχνει και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, με νέο τιμόνι και πιο λειτουργική κεντρική κονσόλα. Η έναρξη διάθεσής του στην Ευρώπη προγραμματίζεται για το φθινόπωρο, ενώ στην Ελλάδα το περιμένουμε πριν τα τέλη του 2014.

Πρεμιέρα κάνουν στο ανανεωμένο Focus οι νέοι 1.5 EcoBoost και TDCi, βενζίνης και diesel αντίστοιχα. Ο πρώτος κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις ισχύος με 150 και 180 PS (αντικαθιστώντας τον 1.6), ενώ ο δεύτερος με 95 ή 120 PS. Θα συνεχίσει βέβαια να διατίθεται και ο τρικύλινδρος 1.0 EcoBoost (απόδοσης 100 και 125 PS). Ιδιαίτερα δημοφολής αναμένεται να αποδειχθεί η έκδοση του 1.0 EcoBoost 100 PS χωρίς τέλη κυκλοφορίας (με ρύπους 99 g/km).