Πληροφορίες Jaguar F-Type Project 7 (Βίντεο)

Οι πρώτοι 250... κερδίζουν. Με 575 ίππους, η F-Type Project 7 είναι η ισχυρότερη Jaguar παραγωγής, ενώ με επίδοση 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, είναι και η γρηγορότερη.

Σύμφωνα με το autotriti.gr, η εντυπωσιακή Jaguar, σχεδιάστηκε για να αποτίσει φόρο τιμής στην D-Type η οποία φέτος γιορτάζει τα 60α της γενέθλια, η F-Type Project 7.

Δημιουργήθηκε από το ειδικό τμήμα της εταιρείας, το Special Operations division και χαρακτηρίζεται ως «η γρηγορότερη και ισχυρότερη Jaguar παραγωγής που φτιάχτηκε ποτέ». Σήμερα, η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες, και ένα προωθητικό video.

Η F-Type Project 7 διατηρεί τη σχεδιαστική λογική του πρωτότυπου μοντέλου και διαθέτει ένα carbon body kit, το οποίο περιλαμβάνει ένα εμπρόσθιο splitter, αεροδυναμικά πλευρικά μαρσπιέ, πίσω διαχύτη και μία προσαρμοζόμενη αεροτομή. Το αυτοκίνητο φέρει ένα κοντύτερο παρμπρίζ, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και τροχούς 20 ιντσών με ελαστικά Pirelli P Zero. Ηighlights αποτελούν το ενεργό σύστημα εξάτμισης και η οροφή Bimini, η οποία αποθηκεύεται στο πορτμπαγκάζ.

Το μοντέλο θα βγει σε 250 «αντίτυπα» και θα είναι διαθέσιμη σε πέντε χρώματα: Ultra Blue, Caldera Red, British Racing Green, Ultimate Black και Glacier White. Η καμπίνα μοιάζει με αυτή της «κανονικής» F-Type, αλλά φέρει δερμάτινα σπορ καθίσματα με ραφές σε σχήμα διαμαντιού, φινίρισμα από ανθρακονήματα, τιμόνι από δέρμα ή Alcantara, αλουμινένια paddles για το κιβώτιο, σηματάκια «Project 7» και μία αριθμημένη πλακέτα με την υπογραφή του Ian Callum.

Η κίνηση έρχεται από ένα 5λιτρο turbo V8 μοτέρ απόδοσης 575 ίππων και 680 Nm, το οποίο συνεργάζεται με ένα 8άρι Quickshift αυτόματο κιβώτιο. Έτσι, το βάρους 1.585 κιλών roadster επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ώρα.

Η F-Type Project 7 διαθέτει ενεργό πίσω διαφορικό, κεραμικά φρένα matrix και σύστημα κατανομής της ροπής. Οι μηχανικοί της Jaguar τοποθέτησαν νέες αντιστρεπτικές δοκούς, ενίσχυσαν τις αρθρώσεις της εμπρόσθιας ανάρτησης, ενώ ρύθμισαν εκ νέου τα συστήματα Dynamic Stability Control και Adaptive Dynamics, με το τελευταίο να προσαρμόζει τη λειτουργία των αμορτισέρ 500 φορές το δευτερόλεπτο.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο