Aκόμη και οι τετράτροχες βασίλισσες του δρόμου στρέφονται προς τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας, γυρίζοντας την... πλάτη στην βενζίνη.

Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ότι η Rolls-Royce θα μετέτρεπε την “Phantom”, έναντι 530.000 δολαρίων , που θα κινείτο όχι με βενζίνη αλλά με ηλεκτρική ενέργεια; Και όμως, όπως λέει ο Ρίτσαρντ Κάρτερ, διευθυντής επικοινωνίας της Rolls-Royce: «τα πράγματα αλλάζουν στον κόσμο, και πρέπει να προχωρήσουμε κάνοντας αυτές τις αλλαγές. Ωστόσο, οι πελάτες μας πρέπει να μας πουν τί θέλουν. Θα μας βοηθήσει να καταγράψουμε τις τάσεις για τον τρόπο κίνησης των οχημάτων τα χρόνια που έρχονται”.

Η Rolls-Royce έχει δαπανήσει περισσότερα από ένα εκατομμύριο δολάρια για να δημιουργήσει ένα λειτουργικό πρωτότυπο - το 102EX, που έχει τη μεγαλύτερη μπαταρία που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε οποιοδήποτε όχημα. Η μπαταρία φορτίζεται με ασύρματο επαγωγικό φορτιστή, ο οποίος παράγει ηλεκτρική ενέργεια κατευθείαν στην μπαταρία,

“Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με μια σειρά σπειρών κάτω από το σασί του ενώ έχουμε δημιουργήσει για τη φόρτισή του και ένα πλαίσιο που έχει τοποθετηθεί στο έδαφος”, αναφέρει ο Andrew Martin, αρχιμηχανικός της Rolls-Royce.

Η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων φαίνεται να εξελίσσεται ταχύτερα από ό, τι άλλες μορφές «πράσινων» οχημάτων, επισημαίνει ο Louis Palmer, δημιουργός του Ηλιακού Ταξί (taxi solar) υπογραμμίζοντας όμως ότι τα αυτοκίνητα που κινούνται από τον ήλιο είναι έτοιμα για τη μαζική αγορά.