Η Toyota επιταχύνει την παραγωγή δεξαμενών υδρογόνου

Η Toyota επιταχύνει την παραγωγή δεξαμενών υδρογόνου

Ώθηση στην εξέλιξη των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου δίνει στην Toyota απόφαση του Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας.

Ο κατασκευαστής θα μπορεί να επιθεωρεί μόνος του και να κατασκευάζει δεξαμενές υδρογόνου υψηλής πίεσης (700 bar). Η απόφαση αυτή αναμένεται να επιταχύνει τις διαδικασίες και να μειώσει το κόστος παραγωγής των δεξαμενών.

Το Toyota Fuel Cell Sedan θα λανσαριστεί τον Απρίλιο του 2015 στην Ιαπωνία (η τιμή του ορίστηκε στα 7 εκατ. γιεν, δηλαδή περίπου 50.000 ευρώ) και θα ακολουθήσει το καλοκαίρι η Ευρώπη. Η έκδοση παραγωγής διατηρεί αρκετές ομοιότητες με το πρωτότυπο μοντέλο. Πλησιάζοντας προς το λανσάρισμα του Fuel Cell Sedan στην Ευρώπη θα γίνουν γνωστά τα οριστικά τεχνικά χαρακτηριστικά και οι προβλέψεις για τις πωλήσεις του. Οι τελευταίες εξαρτώνται βέβαια σε μεγάλο βαθμό από το δίκτυο κάθε χώρας σε πρατήρια υδρογόνου.

«Στην Ευρώπη θα κινηθούμε πιο αργούς ρυθμούς όσον αφορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, λανσάροντάς το σταδιακά σε επιλεγμένες αγορές. Είμαστε πεπεισμένοι όμως ότι η κίνηση με καύσιμο το υδρογόνο θα αρχίσει να γίνεται δημοφιλής», είχε δηλώσει ο Karl Schlicht, εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Toyota Motor Ευρώπης.

Το πρωτότυπο FCV έχει μήκος 4,87 m και στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες. Το πλάτος του φθάνει το 1,81 m και το ύψος το 1,53 m (το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2,78 m). Η ισχύς του κινητήρα ξεπερνά τα 136 PS. Ως αυτοκίνητο με καύσιμο το υδρογόνο, εκπέμπει στο περιβάλλον μόνο νερό. Με γεμάτες τις δεξαμενές του, θα μπορεί να παρέχει επαρκή ηλεκτρική ενέργεια για ένα νοικοκυριό επί μία εβδομάδα, σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος.

Πηγή: www.newsauto.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο