O Λιούις Χάμιλτον και o Σεμπάστιαν Φέτελ, δύο δεινοί πιλότοι της F1 μπορεί αρνούνται ότι τα νέα ελαστικά της Pirelli παρουσιάζουν φθορά και να εγκυμονούν κινδύνους για τη ζωή των οδηγών, όμως συνάδελφοί τους έχουν άλλη άποψη.

Κατά την έναρξη της σεζόν η Pirelli αντικατέστησε τη Bridgestone, που μέχρι τότε ήταν ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών της F1, το αποτέλεσμα όπως λένε οι οδηγοί, είναι να αναγκάζονται να κάνουν συχνότερες στάσεις. Ποιές είναι όμως οι συνέπειες από τη φθορά των ελαστικών; Τα ελαστικά διαλύονται και αφήνουν κομμάτια από καουτσούκ εκατέρωθεν της γραμμής αγώνων, το οποία αποκαλούνται στη γλώσσα της F1 ως "μάρμαρα".

Εάν τα "μάρμαρα" συσσωρευτούν, τότε θα μπορούσαν να δημιουργήσουν προβλήματα όταν ο οδηγός μετακινηθεί από την αγωνιστική γραμμή, εκτιμά ο Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari.

Μάλιστα ο Βίταλι Πετρόβ  της Renault κατηγόρησε τα "μάρμαρα" για την εντυπωσιακή ανατροπή του οχήματος του την περασμένη Κυριακή στον αγώνα που διοργανώθηκε στη Μαλαισία.

Αντίθετα, ο Χάμιλτον της McLaren  εκτιμά ότι είναι απλώς άλλη μια μεταβλητή που πρέπει να προσπελάσουν οι πιλότοι της F1.

Ανάλογες είναι και οι θέσεις που εκφράζει ο Βέτελ της Red Bull υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρξε καμία αύξηση στα επίπεδα κινδύνου.