Προ των πυλών το ανανεωμένο 508

Προ των πυλών το ανανεωμένο 508

Μετά την «κλειστή» εκδήλωση τον περασμένο Ιούνιο στο Λονδίνο, η Peugeot παρουσιάζει τον Οκτώβριο στο ευρύ κοινό την ανανεωμένη έκδοση του μεσαίου της οικογενειακού μοντέλου. Το 508, sedan, station wagon αλλά και crossover στην έκδοση RXH, θα βρίσκεται στο περίπτερο της γαλλικής μάρκας στην έκθεση του Παρισιού.

Το 508 ανανεώνεται σχεδιαστικά και αποκτά πιο πλούσιο εξοπλισμό, σε μία απόπειρα των Γάλλων να προσεγγίσουν την premium κατηγορία. Το μεσαίο Peugeot κατασκευάζεται στη Ρεν της Γαλλίας για την Ευρώπη και το λανσάρισμά του στις χώρες της Γηραιάς Ηπείρου θα αρχίσει μέσα στο Σεπτέμβριο. Η off-road παραλλαγή 508 RXH, που μέχρι σήμερα ήταν διαθέσιμη μόνο με την τεχνολογία HYbrid4, θα προσφέρεται πλέον και με συμβατικό σύστημα και συγκεκριμένα με το 2λιτρο BlueHDi που αποδίδει 180 PS και συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο.

Η νέα μάσκα μαζί με τις αλλαγές στα φωτιστικά σώματα, τους προφυλακτήρες και το καπό χαρίζουν στο Peugeot 508 λιγότερο ριζοσπαστική εμφάνιση, που εκπέμπει όμως περισσότερο κύρος. Στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας έχει τοποθετηθεί οθόνη αφής 7 ιντσών, επιτρέποντας την… αποσυμφόρηση από τα πολλά κουμπιά. Ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού υπάρχει νέος αποθηκευτικός χώρος. Μπροστά από τον πίνακα οργάνων κάνει την εμφάνισή του το Head-Up Display, ένα άκρως χρήσιμο εργαλείο ώστε ο οδηγός να μην παίρνει τα μάτια του από το δρόμο. 

Ο στάνταρ και προαιρετικός εξοπλισμός του Peugeot 508 περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό 4 ζωνών, ηχοσύστημα υψηλής απόδοσης από τη JBL, σύστημα ειδοποίησης για οχήματα στα «τυφλά» σημεία των καθρεπτών και κάμερα οπισθοπορείας. Η συνδεσιμότητα του γαλλικού μοντέλου επιτρέπει την άμεση πληροφόρηση για ελεύθερες θέσεις στάθμευσης, τις τιμές καυσίμων στα κοντινά πρατήρια, τις κυκλοφοριακές συνθήκες κ.α.

Στους βενζινοκινητήρες, το 508 υποδέχεται τον 1.6 turbo με 165 PS, προδιαγραφών Euro 6. Αντικαθιστά τον προηγούμενο 1.6 απόδοσης 156 PS και προσφέρεται τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο κιβώτιο. Το σύστημα start/stop συμβάλλει στον περιορισμό των ρύπων που είναι 129 g/km (με το μηχανικό κιβώτιο). Βασική επιλογή είναι ο 1.6 VTi, ισχύος 120 PS.

Περισσότερες είναι οι επιλογές στους diesel, εκεί όπου η τεχνολογία BlueHDi βάζει τα… δυνατά της για περιορισμό της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος. Προσφέρονται με το νέο 508 ο 1.6 e-HDi 115 PS (109 g /km), ο 2.0 HDi με 140 και 160 PS, ο 2.2 HDi 200 PS (για τις εκδόσεις GT) και βέβαια ο τελευταίας γενιάς 2.0 BlueHDi. Διατίθεται με 150 και 180 PS, με τις εκπομπές CO2 να είναι στα 105g/km στην πρώτη περίπτωση και στα 111 g/km στη δεύτερη (με το αυτόματο κιβώτιο).

Το Νοέμβριο του 2014 θα προστεθεί ο 2.0 BlueHDi με τα 180 PS στις επιλογές για το 508 RXH. Θα επιτρέπει στο station wagon με τις δυνατότητες crossover μέση κατανάλωση 4,6 lt/100km και εκπομπές ρύπων 119 g/km. Οι υβριδικές εκδόσεις HYbrid4 διατίθενται με το sedan και το RXH και εφοδιάζονται με το 2λιτρο diesel απόδοσης 163 PS και ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 37 PS. Αποτέλεσμα, κατανάλωση 3,3 lt/100 km και ρύποι 85 g/km.

Πηγή: www.newsauto.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο