Την κυριαρχία του Σεμπάστιαν Φέτελ "έσπασε" ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος στο γκραν πρι της Κίνας πήρε την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, δίνοντας ωστόσο εντυπωσιακές μάχες με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Ναι! Αυτός ήταν αγώνας Φόρμουλα 1! Τίποτα δεν έλειψε από το τρίτο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα της Σανγκάης. Τα πιτ στοπ και τα ελαστικά της Pirelli έπαιξαν το δικό τους, σημαντικό, ρόλο, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για πολλά και εντυπωσιακά προσπεράσματα!

«Τιτανομαχία» Πρωταθλητών!

«Σας ευχαριστώ πάρα πολύ», ήταν τα λόγια του Λιούις Χάμιλτον προς τους μηχανικούς της McLaren, ύστερα από την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Βρετανός πιλότος επωφελήθηκε από την στρατηγική που ακολούθησε και πήρε την καρό σημαία, δίνοντας εντυπωσιακές μάχες με τον Φέτελ.

Ωστόσο, από νωρίς ο Χάμιλτον έδειξε τις προθέσεις του, κάνοντας μια εκπληκτική εκκίνηση, από την οποία κατάφερε να κερδίσει μια θέση και να αφήσει πίσω του τον Φέτελ.

Έσπασε το σερί…

Στην Κίνα έμελε να σπάσει το σερί του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, δεν εκκίνησε καλά, ωστόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα κατάφερε να φτάσει στην πρώτη θέση, την οποία δεν κατάφερε να πανηγυρίσει.

Ο Φέτελ στους τελευταίους γύρους δεν άντεξε στην πίεση του Χάμιλτον και τα ελαστικά έπαιξαν σίγουρα το δικό τους ρόλο, καθώς οι «κόκκινοι ταύροι» επέλεξαν στρατηγική δύο πιτ στοπ, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους πιλότους του βάθρου, που άλλαξαν ελαστικά τρεις φορές.

Άθλος !!!

Μπορεί ο Χάμιλτον να έκλεψε την παράσταση με την επιθετικότητα του και τα προσπεράσματα του, αλλά αν σε κάποιον αξίζουν τα εύσημα, αυτός είναι ο Μαρκ Γουέμπερ.

Ο Αυστραλός πιλότος έδωσε το «παρών», εκκινώντας από την 18η θέση και τερματίζοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου, κάνοντας καλή δουλειά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Μάλιστα, ο Γουέμπερ «έσωσε» το όνομα της Red Bull έναντι της McLaren, με τον Αυστραλό να παίρνει την τρίτη θέση μέσα από τα χέρια του Μπάτον, δύο γύρους πριν την καρό σημαία.

Ακόμη μια ευχάριστη έκπληξη!

Μέχρι το τρίτο γκραν πρι της σεζόν έπρεπε να περιμένουν οι φίλοι της Mercedes GP για να δουν την ομάδα τους να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τους πρωτοπόρους.

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ τα κατάφερε πολύ καλά, έχοντας ωστόσο δύσκολους αντιπάλους να αντιμετωπίσει. Ο Γερμανός στους τελευταίους γύρους έχασε τη συγκέντρωσή του με αποτέλεσμα να πέσει στην πέμπτη θέση.

Ωστόσο, μόνο ικανοποιημένοι πρέπει να είναι στην ομάδα που είδαν και τον Σουμάχερ να τερματίζει στους βαθμούς.

Κάτι πάνε να κάνουν!

Δεν ήταν υποτονικές, αλλά δεν πήγαν και για το βάθρο. Ο λόγος γίνεται για τις δύο Ferrari με τους Μάσα και Αλόνσο να βλέπουν την καρό σημαία από την έκτη και έβδομη θέση, αντίστοιχα.

Ο Μάσα για ακόμη μια φορά έδειξε περισσότερος ανταγωνιστικός από τον ομόσταβλό του.

Οι καλοί και οι κακοί

Μακριά από την καλή τους απόδοση έμειναν οι πιλότοι της Renault, με τον Πετρόφ ωστόσο να βαθμολογείται σε αντίθεση με τον Νικ Χάιντφελντ.

Καλύτερη από τις ομάδες που έκαναν πέρυσι το ντεμπούτο τους στα γκριντ ήταν η Lotus του Κοβαλάινεν, ο οποίος τερμάτισε 16ος. Στους καλούς αξίζει να αναφερθεί και η Force India, η οποία μέχρι το μέσο του αγώνα βρίσκονταν μέσα στη δεκάδα.

Επόμενος αγώνας στις 7-8 Μαΐου με το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 να επιστρέφει στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Τουρκίας.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του γκραν πρι της Κίνας.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Χάμιλτον, McLaren, 1:36:58.226
2. Φέτελ, Red Bull, +5.198
3. Γουέμπερ, Red Bull, +7.555
4. Μπάτον, McLaren, +10.000
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes GP, +13.448
6. Μάσα, Ferrari, +15.840
7. Αλόνσο, Ferrari, +30.622
8. Σουμάχερ, Mercedes GP, + 31.206
9. Πετρόφ, Renault, +57.404
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:03.273
11. Ντι Ρέστα, Force India, +1:08.757
12. Χάιντφελντ, Renault, +1:12.739
13. Μπαρικέλο, Williams, +1:30.189
14. Μπουεμί, Toro Rosso, +1:30.671
15. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
16. Κοβαλάινεν, Lotuis, +1 γύρος
17. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
18. Μάλντονατο, Williams, +1 γύρος
19. Τρούλι, Lotus, +1 γύρος
20. Ντ’ αμπρόσιο, Virgin, +2γύροι
21. Γκλοκ, Virgin, +2γύροι
22. Καρθικέγιαν, HRT, +2γύροι
23. Λιούτσι, HRT, +2γύροι

Βαθμολογία πιλότων:

1. Φέτελ, 68
2. Χάμιλτον, 47
3. Μπάτον, 38
4. Γουέμπερ, 37
5. Αλόνσο, 26
6. Μάσα, 24
7. Πετρόφ, 17
8. Χάιντφελντ, 15
9. Ρόσμπεργκ, 10
10. Κομπαγιάσι, 7
11. Σουμάχερ, 6
12. Μπουεμί, 4
13. Ντι Ρέστα, 2
14. Σούτιλ, 2

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull, 105
2. McLaren, 85
3. Ferrari, 50
4. Renault, 32
5. Mercedes, 16
6. Sauber, 7
7. Toro Rosso, 4
8. Force India, 4

TAGS