Η πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του νέου Citroen DS5 έγινε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Σαγκάη.

Το Citroën DS5 που θα λανσαριστεί στα τέλη του 2011, αποτελεί μια νέα φάση στην εξέλιξη της σειράς DS. Το μοντέλο ακολουθεί απόλυτα την φιλοσοφία “Créative Technologie” της μάρκας ακολουθώντας ακόμα τολμηρότερες επιλογές στον τομέα του στυλ, της αρχιτεκτονικής και του φινιρίσματος

Το Citroën DS5 βασίζεται στο πρωτότυπο C-SportLounge. Στόχος ήταν να μεταφερθεί η αίσθηση του πρωτοτύπου στη μαζική παραγωγή. Το DS5 εκπλήσσει με τις αναλογίες του και την άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα του. Εμπρός η μάσκα προσδιορίζει άμεσα το DS5 σαν μέλος της οικογένειας DS. Η σμιλευμένη επιφάνεια του καπό τονίζεται από τα μεταλλικά «φιλέτα» που ξεκινούν από τα φωτιστικά σώματα και φτάνουν τις πλαϊνές γυάλινες επιφάνειες. Στο πίσω μέρος η εντυπωσιακή παρουσία τονίζεται από το φαρδύ μετατρόχιο και τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Η οδηγοκεντρική καμπίνα εντυπωσιάζει τόσο με το στυλ όσο και με την ποιότητά της. Η ποιότητα και το κορυφαίο επίπεδο φινιρίσματος της καμπίνας είναι αποτέλεσμα της προσοχής που δόθηκε στην  λεπτομέρεια καθώς και στην επιλογή των υλικών. Τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα σε δύο κεντρικές κονσόλες. Η πρώτη βρίσκεται ανάμεσα στα δύο καθίσματα και η δεύτερη στην οροφή. Οι διακόπτες έχουν σχεδιαστεί με σαφείς αναφορές στην αεροπορική βιομηχανία, κάτι που ισχύει και για τον εντυπωσιακό φωτισμό.


Ο έξυπνος σχεδιασμός του DS5 ανοίγει νέους ορίζοντες με την πρωτοποριακή αρχιτεκτονική του:
• Κομψό και συμπαγές αμάξωμα (4,52m μήκος και 1,85m πλάτος) και θέση οδήγησης αντάξια ενός αυτοκινήτου υψηλού τουρισμού
• Ευμεγέθης χώρος αποσκευών (465 λίτρα)
• Πέντε πραγματικές θέσεις και όλη η πρακτικότητα ενός hatchback

Το DS5 εφοδιάζεται με μια τοποθετημένη στον εσωτερικό καθρέπτη κάμερα, η οποία ρυθμίζει τα φώτα του αυτοκινήτου ανάλογα με τις εξωτερικές καιρικές και κυκλοφοριακές συνθήκες. Επίσης, χρησιμοποιεί ένα πιο άμεσο, νέας γενιάς οπτικό σύστημα προειδοποίησης παρέκκλισης από τις γραμμές πορείας (LDWS).

Το DS5 αποτελεί το πρώτο Citroën που χρησιμοποιεί την τεχνολογία HYbrid4, ένα υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τις επιδόσεις του πετρελαιοκινητήρα HDi, με την αποτελεσματικότητα του ηλεκτροκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο απόδοσης 200 ίππων, τετρακίνηση, δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, υψηλές επιδόσεις και εκπομπές CO2 μόλις 99g/km.

Η σειρά DS που αποτελείται από τα DS3, DS4 και τώρα από το DS5, παράγεται στη Γαλλία και πωλείται στην Ευρώπη. Η Citroën θα λανσάρει την ξεχωριστή της σειρά και στην Κίνα το 2012.