Το Golf και με καύσιμο το υδρογόνο!

Το Golf και με καύσιμο το υδρογόνο!

Μία πρωτότυπη έκδοση του Golf Variant με κυψέλες καυσίμου παρουσίασε η Volkswagen στο σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. 

Το Golf SportWagen HyMotion φέρει τέσσερις δεξαμενές υδρογόνου – κατασκευασμένες από ανθρακόνημα – τοποθετημένες κάτω από την καμπίνα των επιβατών και το χώρο αποσκευών. Η Volkswagen ανακοινώνει αυτονομία με ένα γέμισμα στα 500 km και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10 sec. Ο ανεφοδιασμός διαρκεί μόλις τρία λεπτά, όσο δηλαδή χρειάζεται και ένα αυτοκίνητο με συμβατικό καύσιμο.

Το υδρογόνο ενώνεται με το οξυγόνο και δίνει ζωή στον ηλεκτροκινητήρα, ισχύος 136 PS, ενώ στο περιβάλλον αποβάλλεται μόνο νερό σε μορφή ατμού. Τόσο το ηλεκτρικό μοτέρ όσο και η μετάδοση προέρχεται από το ηλεκτρικό e-Golf. Το πρωτότυπο όχημα είναι εξοπλισμένο και με μπαταρία ιόντων λιθίου, στην οποίο αποθηκεύεται η ενέργεια κατά το φρενάρισμα και διοχετεύεται κατά τη φάση της εκκίνησης ή της έντονης επιτάχυνσης. Η σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου επιτρέπει στη Volkswagen να εξελίσσει διάφορες εκδόσεις του Golf: βενζινοκίνητη, diesel, ηλεκτρική, φυσικού αερίου και υβριδική.

Η Volkswagen θέλει λοιπόν να δείξει σε όλο τον κόσμο (και τους ανταγωνιστές της βέβαια) ότι έχει διαθέσιμη την τεχνολογία κυψελών. Για να την περάσει όμως στις αγορές, θα περιμένει πρώτα να αναπτυχθεί επαρκές δίκτυο ανεφοδιασμού αλλά και η παραγωγή του υδρογόνου να γίνεται με βάση ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. «Μόνο τότε το υδρογόνο θα έχει νόημα ως καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον», αναφέρει στο δελτίο Τύπου.

Παράλληλα με το Golf SportWagen HyMotion, η Volkswagen παρουσίασε και το Passat HyMotion (με την ίδια ακριβώς τεχνολογία), το οποίο θα δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες στους δρόμους της Καλιφόρνια.

Πηγή: www.newsauto.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο