Η Renault εδώ και αρκετά χρόνια έχει τοποθετήσει το γνωστό turbo στους ισχυρούς κινητήρες των 2 λίτρων που διακρίνονταν για τις επιδόσεις τους αλλά και για τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Σήμερα η γκάμα των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων υπάρχει πλέον σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της πετυχαίνοντας το downsizing που επιβάλλει η σύγχρονη τεχνολογία αλλά και η Ε.Ε. βάσει της οποίας οι κάτοχοι των γαλλικών μοντέλων έχουν στα χέρια τους αυτοκίνητα γρήγορα, ευχάριστα και οικονομικά χωρίς να ρυπαίνουν το περιβάλλον.
Το μικρότερο μέλος της γαλλικής εταιρείας με την ονομασία Twingo και το λογότυπο GT αποτελεί ένα παράδειγμα πως... και τα αυτοκίνητα πόλης μπορούν να είναι «ζωντανά» προσδίδοντας άκρως εντυπωσιακές επιδόσεις, ευελιξία αλλά και σπορ εμφάνιση και διάθεση στον κάτοχό τους.
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά!
Η έκδοση GT ξεχωρίζει εξωτερικά σε σχέση με τα χαμηλότερης ισχύος Twingo, από τα ασημί χρώματος καλύμματα των καθρεφτών, την πίσω αεροτομή και ένα τμήμα του πλαισίου των φώτων ομίχλης, το οποίο παράλληλα φέρει το λογότυπο «GT». Ακόμη, στις πόρτες υπάρχει ένα καρό «μοτίβο», που θυμίζει τη σημαία του τερματισμού. Η συνολική εικόνα της εξωτερικής σχεδίασης χαρακτηρίζεται νεανική και σπορ.
Το εσωτερικό του GT είναι μοντέρνο αισθητικά, με ευχάριστο διάκοσμο, καλή ποιότητα και πλήρη εξοπλισμό. Τα στοιχεία που το κάνουν να διαφέρει, είναι η ύπαρξη του στροφόμετρου πάνω από την κολόνα του τιμονιού, ο αυτόματος κλιματισμός και οι επενδύσεις των καθισμάτων. Επίσης το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα μεταβλητό χάρη στα 4 ανεξάρτητα κυλιόμενα καθίσματά του.
Ζωντανός κινητήρας
Ενα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Twingo GT αποτελεί ο turbo κινητήρας του 1,2 λίτρου, απόδοσης 100 ίππων. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο εμφανίζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος, φτάνει με ευκολία μέχρι τον κόφτη, ειδικά με τις τρεις πρώτες ταχύτητες, και κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Ωστόσο θα λέγαμε πως όταν ο κινητήρας βρίσκεται κοντά στο όριο μεταφέρεται κάποιος θόρυβος στην καμπίνα.
Το Twingo GT αποτελεί όμως ένα από τα λίγα οχήματα πόλης που σίγουρα δεν θα σε προβληματίσει να κινηθείς με υψηλές ταχύτητες και στο εθνικό οδικό δίκτυο καθώς είναι απίστευτα σταθερό και ασφαλές ενώ αν οι ταχύτητες κίνησης είναι εντός των ορίων τότε πέφτει εντυπωσιακά και η κατανάλωση καυσίμου ακόμη και κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Οσον αφορά στην τελική του ταχύτητα αγγίζει σχεδόν τα 190 χλμ./ώρα με τον θόρυβο, όμως, να είναι κάπως έντονος στην καμπίνα... Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές το Twingo GT έχει όλα τα προσόντα για να οδηγηθεί γρήγορα, παρουσιάζοντας καλό κράτημα, ουδετερότητα στις στροφές και αν ακόμη ξεφύγει ελέγχεται πολύ εύκολα.
Χαμηλό κόστος
Το νέο Twingo GT είναι πολύ προσιτό με κόστος κτήσης 13.100 ευρώ ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι μόλις 140 ευρώ.

Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ