Το κορυφαίο τρίλιτρο V6 μηχανικό σύνολο θα συνδυάζει διπλή υπερτροφοδότηση και θα αποδίδει 480 άλογα.

Με μεγάλη ανυπομονησία αναμένουν οι «αλφίστι» -και όχι μόνο- την μεγάλη επιστροφή που σχεδιάζεται για την Alfa Romeo που θα σπάσει εν μέρει το γερμανικό κατεστημένο στις premium κατηγορίες. Την βάση για τη νέα εποχή της ιταλικής φίρμας θα αποτελέσουν νέες πλατφόρμες με την κίνηση στον πίσω άξονα, οι οποίες θα συνδυαστούν με νέα turbo μηχανικά σύνολα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, οι τρείς πρώτοι βενζινοκινητήρες και ένας ντίζελ θα λανσαριστούν με το νέο μεσαίο μοντέλο που θα λανσαριστεί τέλη του νέου έτους. Η κορυφαία V6 έκδοση θα έχει χωρητικότητα 2,9lt και με διπλό turbo θα αποδίδει 480 PS. Ο μικρότερος τετρακύλινδρος κινητήρας θα έχει χωρητικότητα 2,0lt με άμεσο ψεκασμό και τεχνολογία Multiair.

Το δίλιτρο μοτέρ θα αποδίδει στις διάφορες εκδοχές του 180 με 330 PS και θα συνδυάζεται με πισωκίνητες και τετρακίνητες πλατφόρμες. Επίσης, με τέσσερις κυλίνδρους θα είναι και ο νέος ντίζελ των 2,2 lt που θα αποδίδει από 135 έως 210 PS. Στην κορυφή των ντίζελ θα βρίσκεται ο 3.0 V6 που στην κορυφαία του εκδοχή θα αποδίδει έως 340 PS και θα προορίζεται κυρίως για το επερχόμενο SUV της Alfa που θα λανσαριστεί τέλη 2016.

TAGS