Το νέο Corsa OPC γκαζώνει με 207 ίππους!

Το νέο Corsa OPC γκαζώνει με 207 ίππους!

Μία ημέρα μετά τη διαρροή φωτογραφιών, η Opel προχώρησε στις επίσημες ανακοινώσεις για τη νέα γενιά του Corsa OPC.

Το σπορ σουπερμίνι εφοδιάζεται με 1.6 turbo που αποδίδει 207 PS, δηλαδή 15 PS περισσότερα από το απερχόμενο μοντέλο. Η διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,8 sec και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 km/h. Η κίνηση περνά στους μπροστινούς τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

Το νέο Corsa OPC θα το δούμε πρώτη φορά από κοντά στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου. Ο 1.6 Turbo ECOTEC που βρίσκεται κάτω από το καπό εμφανίζει ροπή 25 kgm σε μεγάλο εύρος στροφών (1.900-5.800 rpm), ενώ η λειτουργία overboost στέλνει τη μέγιστη ροπή στα 28,5 kgm. Θυμίζουμε ότι στην έκδοση Nurburgring του προηγούμενου Corsa OPC η μέγιστη ροπή εμφανιζόταν ψηλότερα, στις 2.250 rpm.

Όσον αφορά την κατανάλωση, ο κατασκευαστής ανακοινώνει 7,5 lt/100 km (οι ρύποι στα επίπεδα των 174 g/km).Σε συνεργασία με την Koni, εξελίχθηκαν αμορτισέρ που προσπαθούν να «ισορροπήσουν» ανάμεσα στα σπορ κρατήματα και την άνεση. Η ανάρτηση είναι κατά 10 mm χαμηλότερη σε σχέση με το απλό Corsa, ενώ το ESP και το traction control (TC) έχουν διάφορες θέσεις λειτουργίας. Π.χ., στηνCompetition Mode το TC είιναι ανενεργό ενώ το ESP επεμβαίνει πιο αργά.

Υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του ESP, για χρήση στην πίστα. Πιο άμεσο και με περισσότερη πληροφόρηση τιμόνι υπόσχεται η Opel. Οι στάνταρ τροχοί του Corsa OPC είναι 17 ιντσών και πατούν σε ελαστικά της Michelin, διαστάσεων 215/45. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δίσκους διαμέτρου 308 mm στους εμπρόσθιους τροχούς.

Η Opel προσφέρει και το Performance Package, στον προαιρετικό εξοπλισμό του Corsa OPC. Περιλαμβάνει μηχανικό πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό της Drexler, 18άρες ζάντες με ειδικά ελαστικά της Michelin, πιο σπορ ρύθμιση της ανάρτησης και δισκόφρενα της Brembo διαμέτρου 330 mm.

Οπτικά, το Corsa OPC ξεχωρίζει από τη διαφορετική γρίλια στη μάσκα, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα με αλουμινένιο πλαίσιο, το άνοιγμα στο κάτω μέρος του καπό, την πίσω αεροτομή (η μεγάλη στις φωτογραφίες είναι προαιρετική) και το διαχύτη με τη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Στην καμπίνα των επιβατών έχουν τοποθετηθεί καθίσματα της Recaro, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, διαφορετικά πεντάλ και επιλογέας ταχυτήτων κ.α. Πάντως το σύστημα πολυμέσων IntelliLink διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Πηγή: www.newsauto.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο