Την πολύ καλή απόδοση της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών διατήρησε η Ferrari και στη δεύτερη περίοδο. Ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε τον ταχύτερο χρόνο, αφήνοντας πίσω του, τον Λιούις Χάμιλτον. Κιβώτιο ταχυτήτων άλλαξε ο Μαρκ Γουέμπερ.
Στη δεύτερη περίοδο οι πιλότοι επέλεξαν να δοκιμάσουν και την πολύ μαλακή γόμα, της οποίας η διάρκεια ζωής κυμαίνεται στους 10 γύρους, ενώ ο χρόνος μειώνεται αν τα μονοθέσια έχουν γεμάτο ρεζερβουάρ.

Ο Ισπανός πιλότος της σκουντερία έκανε τον ταχύτερο χρόνο, την ώρα που η Ferrari διαπίστωνε για ακόμη μια φορά πως το κυκλοφοριακό είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα στο Μόντε Κάρλο.

Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε ο Λιούις Χάμιλτον, ενώ σταθερά από την τρίτη θέση ολοκλήρωσε την σεζόν ο Νίκο Ρόσμπεργκ.

Σε αντίθεση με την πρώτη περίοδο, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε τον πέμπτο χρόνο, πίσω από τον Μπάτον και μπροστά από τον… ανταγωνιστικό Φελίπε Μάσα.

Με αλλαγμένο κιβώτιο ταχυτήτων βγήκε στους δρόμους ο Μαρκ Γουέμπερ, για τη δεύτερη περίοδο, με τον Αυστραλό πιλότο να πλασάρεται στην όγδοη θέση. Ωστόσο, ο Αυστραλός στο Μονακό θα εκκινήσει πέντε θέσεις πιο πίσω από τη θέση στην οποία θα καταταχθεί.

Τον έλεγχο του μονοθεσίου του έχασε ο Βιτάλι Πετρόφ με αποτέλεσμα να χτυπήσει στις μπαριέρες και να «πληγώσει» την R31.