Ο αγώνας της Αργεντινής χαρακτηρίστηκε από τις πολλές ανατροπές, με τους Sébastien Loeb και Daniel Elena – παρά την ποινή ενός λεπτού που δέχτηκαν την πρώτη ημέρα - να κυριαρχούν για 6ησυνεχόμενη φορά, εξασφαλίζοντας παράλληλα στη Citroën ένα μοναδικό σερί 7 συνεχόμενων νικών στη χώρα της Λατινικής Αμερικής. Το τουμπάρισμα των Sébastien Ogier – Julien Ingrassia την τελευταία ημέρα, τους κόστισε την πρωτιά όχι όμως και μια θέση στο βάθρο.    Η τελευταία ημέρα του Ράλι Αργεντινής ξεκίνησε με τη μεγαλύτερη ειδική διαδρομή (48χλμ.) που είχαν συναντήσει τα πληρώματα από την αρχή της σαιζόν. Οι Sébastien Ogier – Julien Ingrassia ξεκίνησαν με 43,7δλ. διαφορά την οποία και προσπάθησαν να διατηρήσουν, όμως στο τελευταίο χιλιόμετρο της ειδικής τουμπάρισαν το DS3 WRC.

«Ήταν ένα ηλίθιο λάθος», παραδέχτηκε ο Ogier στον τερματισμό. «Το μόνο που έπρεπε να κάνουμε ήταν να οδηγήσουμε προς τη νίκη. Κλείστηκα περισσότερο απ’ ότι έπρεπε σε μια στροφή και τελικά αναποδογυρίσαμε. Καταφέραμε να συνεχίσουμε όμως είχαμε χτυπήσει το αυτοκίνητο που πλέον εκτός των άλλων δεν είχε πίσω αεροτομή, ενώ χάσαμε και την υδραυλική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης.

 

Από την πλευρά τους όντας τρίτοι οι Sébastien Loeb – Daniel Elena, σύντομα συνειδητοποίησαν ότι δεν θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τη σειρά εκκίνησης για να μειώσουν τη διαφορά από το Mikko Hirvonen. «Υπήρχε ομίχλη και αρκετή υγρασία και με αυτές τις συνθήκες δεν καθαρίζει ο δρόμος. Οι χρόνοι μας στις αρχές της ειδικής δεν ήτανκαλοί και ξέραμε ότι θα έπρεπε να οδηγήσουμε πολύ επιθετικάγια να περάσουμε τον Mikko». Το νικητήριο πλήρωμα των τελευταίων πέντε Ράλι Αργεντινής τελικά κατάφερε να περάσει το πλήρωμα της Ford στο τέλος της ειδικής. 

Πριν το ξεκίνημα της Power Stage, ο Ogier ήταν 3,3δλ. μπροστά από τον Loeb και 5,7δλ.μπροστά από τον Hirvonen,όμως είχε να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί από το ατύχημα. «Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο να οδηγήσω αφού ένιωθα ότι δεν μπορούσα να κρατήσω το τιμόνι. Χωρίς υποβοήθηση το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικά βαρύ και έτσι δεν μπορούσαμε να υπερασπιστούμε τη θέση μας. Τουλάχιστον κρατήσαμε την τρίτη θέση και προσφέραμε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα. Από την άλλη πλευρά, το αποτέλεσμα είναι κακό για το πρωτάθλημα των οδηγών και είμαι πολύ απογοητευμένος»,  συμπλήρωσε ο Ogier.

 

Ο Loeb από την πλευρά του, μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα, από τη στιγμή που κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Hirvonen διατήρησε τη θέση του κερδίζοντας τον αγώνα με 2,4δλ. διαφορά. «Μετά την ποινή της Παρασκευής δεν μπορώ να πω ότι ελπίζαμε να νικήσουμε. Προσπαθήσαμε πολύ σκληρά για να επανέλθουμε στην κορυφή και να κερδίσουμε τον Mikko. Για ακόμα μια φορά το αποτέλεσμα κρίθηκε στο νήμα». Ο Loeb συνεχάρη και τον ομόσταυλο του: «Καταλαβαίνω πως πρέπει να νιώθει, είχα και εγώ αντίστοιχες ατυχίες. Είναι εκνευριστικό και απογοητευτικό, όμως τέτοια λάθη συμβαίνουν. Παρά το ατύχημα του κατάφερε να φέρει το αυτοκίνητο στον τερματισμό και αυτό είναι πολύ σημαντικό για την ομάδα».

 

 

 

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ

Νικητές ειδικών διαδρομών

1ο σκέλος – SS1: Sébastien Loeb (Citroën DS3) – SS2 έως SS5: Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta) – SS6: Petter Solberg (Citroën DS3) – SS7: Loeb.

2ο σκέλος – SS8: Sébastien Ogier (Citroën DS3) – SS9 έως SS11: Loeb – SS12 & 13: Ogier – SS14 & SS15: Loeb.

3ο σκέλος – SS16: Loeb – SS17: Jari-Matti Latvala – SS18 & SS19: P. Solberg.

 

Καλύτερες επιδόσεις : Loeb, 8 ταχύτεροι χρόνοι – Latvala, 5 – Ogier & Solberg, 3.