Τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα του C4 Picasso, το εν λόγω μοντέλο έρχεται ανανεωμένο για να συνεχίσει την πορεία του στην ελληνική αγορά. Το facelift του μοντέλου εστιάζεται σε διακριτικές εξωτερικές επεμβάσεις και νέους κινητήρες. Οι εξωτερικές αλλαγές εστιάζονται κυρίως στη νέα μάσκα του μοντέλου, με φώτα ημέρας LED ενσωματωμένα στον εμπρός προφυλακτήρα και το νέο λοχιόσημο της Citroën. Στα μηχανικά μέρη οι αλλαγές αφορούν τα κινητήρια σύνολα, με τους κινητήρες βενζίνης 1.6 VTi 120 και 1.6 THP 155 να πληρούν προδιαγραφές Euro V. Και οι δύο κινητήρες έχουν νέες χαμηλότερες καταναλώσεις / εκπομπές ρύπων CO2 οι οποίες επιφέρουν και μείωση στα ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα στην περίπτωση του C4 Picasso, ο κινητήρας 1.6VTi 120 εκπέμπει 159γρμ./χλμ. CO2 από 174γρμ./χλμ., ενώ ο 1.6THP 155, 155γρμ./χλμ. CO2 από 173γρμ./χλμ. Αντίστοιχη είναι η βελτίωση και στην περίπτωση του Grand C4 Picasso όπου και οι δύο κινητήρες εκπέμπουν πλέον 159γρμ. CO2 (από 174γρμ./χλμ. και 173γρμ./χλμ. CO2 στο παρελθόν). 

Τα νέα Citroën C4 Picasso και Grand C4 Picasso θα συνεχίσουν να διατίθενται στα επίπεδα εξοπλισμού Trend Plus, Dynamique και Exclusive. 


Τέλος, το νέο μοντέλο υπάγεται στην εμπορική πολιτική της Citroën με συνολικό όφελος 4.430 € (πολιτική Green Bonus και όφελος κρατικής απόσυρσης).