Η Ford ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τη γκάμα των κινητήρων της με την προσθήκη ενός νέου τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.000 κ.ε. EcoBoost, που εξελίχθηκε στην Ευρώπη. Στη σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι είναι ένα αποδοτικό μοτέρ που προσφέρει τις επιδόσεις ενός τετρακύλινδρου με μικρότερη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους.

Αναφέρεται ότι οι μηχανικοί της εταιρείας προσπάθησαν να βελτιώσουν τη θερμοδυναμική απόδοση και τη μείωση των τριβών των εσωτερικών κινούμενων μερών του κινητήρα, κυρίως στη φάση προθέρμανσης, όπου όλοι οι κινητήρες εκπέμπουν υψηλότερα επίπεδα CO2 και άλλους ρύπους.

Υιοθετεί πολλές καινοτόμες λύσεις βελτίωσης της απόδοσης:

* Έναν έκκεντρο στρόφαλο που μειώνει την τριβή.

* Ένα προηγμένο, διαιρούμενο σύστημα ψύξης.

* Μία πολλαπλή εξαγωγής.

* Τεχνολογίες EcoBoost, όπως υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός και διπλός, ανεξάρτητος μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρων.

Ο νέος κινητήρας θα χρησιμοποιηθει στο νέο Ford B-MAX, που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2012, ενώ προορίζεται και για αρκετά ακόμα μικρά μοντέλα της εταιρείας.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τον νέο κινητήρα 1.0 EcoBoost θα ανακοινωθούν τον Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στη Γερμανία.

Επίσης, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά υβριδικών οχημάτων της, μεταξύ των οποίων το C-MAX το 2013, θα χρησιμοποιεί ένα νεο κιβώτιο ταχυτήτων με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (e-CVT),.

Το νέο κιβώτιο θα αντικαταστήσει τη μονάδα, που κατασκευάζεται σήμερα στην Ιαπωνία και χρησιμοποιείται σε υβριδικά μοντέλα Ford and Lincoln της Βορειοαμερικανικής αγοράς.


ΑΠΕ
TAGS