Είναι πια σε ηλικία που πρέπει να σκεφθεί το…μέλλον του. Ο Μαρκ Γουέμπερ στις 27 Αυγούστου συμπληρώνει τα 35 του χρόνια και όπως όλα δείχνουν η καριέρα του στη Φόρμουλα 1 δεν έχει πολύ μέλλον. Αφού πέρυσι δεν κατάφερε να πάρει τον τίτλο, τον οποίο διεκδικούσε μέχρι το τελευταίο γκραν πρι της χρονιάς (κατέληξε στα χέρια του ομόσταβλού του Σεμπαστιάν Φέτελ), κυνήγησε μια ακόμα ευκαιρία φέτος ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιο με τη Red Bull. Όμως, μετά από 8 αγώνες όλα δείχνουν ότι ο Φέτελ θα συνεχίσει το σερί, διότι με 6 νίκες έχει αποσπαστεί πολύ στη βαθμολογία και μόνον αν τον…κλειδώσουν στο σπίτι μπορεί να χάσει τον τίτλο.

Παρόλο που για τους οδηγούς αγώνων η πεμπτουσία είναι ένας τίτλος, θεωρώ –επειδή έχω γνωρίσει και έχω μιλήσει αρκετή ώρα με τον Μαρκ Γουέμπερ- ότι ο Αυστραλός δεν θα τρελαθεί κιόλας αν και φέτος δεν τα καταφέρει. Αυτό που του αρέσει είναι να κερδίζει και θα ήθελε να αυγατίσει τις 6 νίκες που έχει μέχρι τώρα σε 167 αγώνες από το 2002 που ξεκίνησε την καριέρα του (Minardi 2002, Jaguar 2004-2004, Williams 2005-2006, Red Bull 2007 – 2011). Πάντως, χθες ο Αυστραλός έκανε την πρώτη κίνηση για την επόμενη μέρα, όπως οι αθλητές όταν σταματούν να αγωνίζονται. Συμφώνησε με την αεροπορική εταιρεία της πατρίδας του, Qantas, ώστε να τον βοηθήσει από πιλότος μονοθεσίου να γίνει πραγματικός πιλότος αεροσκάφους. Ουσιαστικά θα κάνει την θεωρητική και πρακτική εξάσκηση στα αεροσκάφη της Qantas, ξεκινώντας από τα μικρά, αν και χθες φωτογραφήθηκε στο τεράστιο Airbus A380 που πραγματοποιεί μακρινά ταξίδια.

Ο Γουέμπερ, ωστόσο, έχει πάρει πικρή γεύση από απογειώσεις. Πέρυσι στη Βαλένθια είχε ακουμπήσει το μονοθέσιο του Κοβαλάινεν από πίσω, με αποτέλεσμα η Red Bull να βγάλει…φτερά και να απογειωθεί, γυρίζοντας τούμπα για να καταλήξει σε κανονική θέση στις μπαριέρες. Ευτυχώς ο Μαρκ βγήκε σώος και αβλαβής από το κατεστραμμένο μονοθέσιο. Ευχόμαστε πάντα να είναι τυχερός (γι’ αυτόν και τους άλλους) στις νέες απογειώσεις του.


Πηγή: www.sport-fm.gr