Η πιο άγρια έκδοση του Fiesta, φέρει την ονομασία ST δείχνοντας με αυτό τον τρόπο ότι αποτελεί τον διάδοχο των θρυλικών Focus ST. Κινητήρας τούρμπο 1.6 λ. , 180 άλογα, κίνηση στους εμπρός τροχούς για το Fiesta ST που βρίσκεται ένα βήμα πριν την γραμμή παραγωγής. Υπάρχουν κάποια concept car για τα οποία γνωρίζουμε εκ των προτέρων, ότι δεν πρόκειται ποτέ να κυλήσουν στους δρόμους. Έστω και αν είναι υπέροχα από πλευράς εμφάνισης. Παράλληλα όμως στις διάφορες εκθέσεις που γίνονται σε κάθε άκρη του πλανήτη, εμφανίζονται και μερικά άλλα concept cars που είναι ουσιαστικά έτοιμα να μπουν στην παραγωγή , χωρίς να απαιτούνται κάποιες σημαντικές αλλαγές. Το Fiesta ST Concept , που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο περίπτερο της Ford στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ανήκει σίγουρα στη δεύτερη κατηγορία.

Το πιο … καυτό Fiesta έχει ενισχυθεί οπτικά με την προσθήκη της μεγάλης κυψελωτής τραπεζοειδούς μάσκας με το κόκκινο σήμα ST, να προδίδει την διαφορετικότητα του συγκεκριμένου μοντέλου έναντι των υπολοίπων Fiesta.

Ακόμη ο πιο σπορ προφυλακτήρας εμπρός, ο διαχύτης πίσω και οι δίδυμες εξατμίσεις είναι στοιχεία που φανερώνουν την σπορτίβ εικόνα του αυτοκινήτου. Η οποία ολοκληρώνεται από τις εντυπωσιακές ζάντες των 17 ιντσών, που παραπέμπουν ευθέως σε αυτές που «φορά» το αγωνιστικό Fiesta WRC .

Ένας 4κύλινδρος κινητήρας 1.6-λίτρου, υπερτροφοδοτούμενος με EcoBoost , άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων , είναι αυτός που κινεί το Fiesta ST. Έχει ισχύ 180 ίππων ενώ η μέγιστη ροπή φθάνει τα 240Nm. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ford, το Fiesta ST επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ ώρα σε λιγότερο από 7,0 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα η οποία υπερβαίνει τα 220 χλμ/ώρα .

Η ισχύς μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο μαζί με εγγενή χαρακτηριστικά του κινητήρα, επιτρέπει στο Fiesta ST να παραδώσει λιγότερο από 140 g / km των εκπομπών CO2.


Πηγή: autosport24.gr