Ο Κέισι Στόνερ κατέκτησε μπροστά στην πατρίδα του μπροστά σε όλους τους φίλους το δεύτερο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στην καριέρα του (μετά το 2007).

Ο Αυστραλός που ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος όλο το τετραήμερο του αγώνα ξεκίνησε από την πρώτη θέση και δεν απειλήθηκε ούτε πανικοβλήθηκε καμία στιγμή. Ακόμα όταν οι πρώτες σταγόνες βροχής έκαναν την εμφάνισή τους στην πίστα του Φίλιπ Αιλαντ.

Ο Αυστραλός αναβάτης της Repsol Honda που έφτασε 39 νίκες στην καριέρα του σε όλες τις κατηγορίες και ανέβηκε στην 10η θέση στην ιστορία του αθλήματος, είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στην Αυστραλία, καθώς μετράει πέντε νίκες τα τελευταία ισάριθμα χρόνια.

Ο Στόνερ οδήγησε αφού πέρασε με άνεση μπροστά, δεν απειλήθηκε από κανέναν, οδηγώντας έξυπνα και συνετά. Οταν έπεφτε η διαφορά του από τους υπόλοιπους, εκείνος πατούσε το γκάζι και όταν απομακρυνόταν αρκετά, κρατούσε σταθερή ταχύτητα. Η βροχή που έκανε την εμφάνισή της λίγο πριν το τέλος του αγώνα δεν τον επηρέασε διόλου, καθώς παρέμεινε στην πίστα αγώνα με τα σλικ ελαστικά, έχοντας μία διαφορά που του επρέπε να συνεχίσει κανονικά τον αγώνα.

Ο Αυστραλός πλέον παγκόσμιος πρωταθλητής και τελευταίος, όπως δείχνουν οι εξελίξεις με μοτοσικλέτες στα 800 κ.εκ. (το 2012 θα γίνουν 1000 κ.εκ.), είναι ο πέμπτος στην ιστορία του αθλήματος που κερδίζει το πρωτάθλημα με δύο διαφορετικές ομάδες (Ducati 2007, Honda 2011). Οι υπόλοιποι τέσσερις είναι ο Τζιάκομο Αγκοστίνι, ο Βαλεντίνο Ρόσι, ο Γκέοφ Ντιουκ και ο Εντι Λόσον.

Με τον καλύτερο λοιπόν, τρόπο γιόρτασε ο Αυστραλός αναβάτης της Respol Honda τα 26 γενέθλιά του μέσα στην πατρίδα του. Ο Στόνερ χρειάζοταν μόνο μία έκτη θέση πριν την εκκίνηση του αγώνα για να κατακτήσει τον τίτλο καθώς μεγάλος του φετινός αντίπαλος, Χόρχε Λορένθο τέθηκε εκτός.

Ο Ισπανός αναβάτης αναγκάστηκε να εγκαταλείψει καθώς στον τελευταίο γύρο της 20λεπτης περιόδου του ζεστάματος είχε μία πτώση, τραυματίζοντας το τέταρτο δάχτυλο του αριστερού του χεριού. Ο Λορένθο δεν κρίθηκε ικανός να αγωνιστεί και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Μελβούρνης για να εγχειριστεί.

Με τον Ισπανό εκτός, ο Στόνερ ένιωθε πιο άνετος και το απέδιξε κατά την διάρκεια του αγώνα. Πίσω από τον Αυστραλό έγινε μία μικρή Ιταλική μάχη στους δύο τελευταίους γύρους μεταξύ των Μάρκο Σιμοντσέλι (San Carlo Honda Gresini) και Αντρέα Ντοβιντσιόζο (Repsol Honda). Ο πρώτος στον τελευταίο γύρο κέρδισε τη δεύτερη θέση με τον Ντοβιντσιόζο τελικά να μένει στην τρίτη. Αυτή ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη για τον αναβάτη της San Carlo Honda Gresini σε μεταξύ τους μονομαχία.

Μία ακόμη Honda βρέθηκε στην τέταρτη θέση και αυτός ήταν ο Ντάνι Πεντρόζα. Ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda αν και ξεκίνησε από την όγδοοη θέση, ανέβασε ρυθμό και πέρασε στην πρώτη τετράδα.

Την πρώτη Yamaha τη συναντάμε στην Πέμπτη θέση με τον... γερόλυκο Κόλιν Εντουαρτς (Monster Yamaha Tech 3) και πίσω βρέθηκε ο Γάλλος Ράντι ντε Πουνιέ (Pramac Racing Team), ο οποίος ξεκίνησε τον αγώνα ενδέκατος.

Ο Νίκι Χέιντεν με τη Ducati που κατέχει το ρεκόρ πίστας από το 2008, αν και ξεκίνησε πολύ καλά περνώντας δεύτερος, στη συνέχεια έχασε τη θέση του για να ολοκληρώσει τελικά από την έβδομη θέση. Ο Αμερικανός δεν βοηθήκε καθόλου ακόμη κι όταν άλλαξε μοτοσικλέτα μόλις έπιασε η βροχή στην πίστα του Φίλπ Αιλαντ. Η δεύτερη Ducati του Βαλεντίνο Ρόσι εγκατέλειψε στο μέσο του αγώνα, όταν ο Ιταλός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής είχε μία πτώση στη στροφή 10 της πίστας, τη στιγμή που πίεσε τη Suzuki του Αλβάρο Μπαουτίστα για να πάρει μία καλή θέση. Αργότερα εγκατέλειψε και ο Ισπανός αναβάτης που ήλπιζε να πάρει τους πρώτους του βαθμούς. Αλλά όπως και στον προηγούμενο αγώνα, έτσι κι εδώ, έφτασε πολύ κοντά, αλλά δεν κατάφερε.

Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Τόνι Ελίας (LCR Honda MotoGP), Λόρις Καπιρόσι (Pramac Racing Team) και Κάρελ Αβραχαμ (Cardion AB Motoracing), αν και είχε μία ακόμη πτώση.

Μεγάλος άτυχος και ο Μπεν Σπις καθώς η πτώση που είχε χθες δεν του επέτρεψε τελικά να αγωνιστεί σήμερα.

Το πρωτάθλημα ολοκληρώνεται σε δύο GP με τον Στόνερ να πηγαίνει εκεί ως φετινός πρωταθλητής.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα

1.Casey STONER Repsol Honda Team 42'02.425

2. Marco SIMONCELLI San Carlo Honda Gresini +2.210

3. Andrea DOVIZIOSO Repsol Honda Team +2.454

4. Dani PEDROSA Repsol Honda Team +13.160

5. Colin EDWARDS Monster Yamaha Tech 3 +30.886

6. Randy DE PUNIET Pramac Racing Team +48.800

7. Nicky HAYDEN Ducati Team +1'16.314

8. Toni ELIAS LCR Honda MotoGP 1 γύρος

9. Loris CAPIROSSI Pramac Racing Team 1 γύρος

10. Karel ABRAHAM Cardion AB Motoracing 2 γύροι

Πηγή: Naftemporiki.gr