Ο Γερμανός δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, μπορεί να πήρε φέτος τον τίτλο, αλλά δε σταματά να έχει κίνητρο σε κάθε αγώνα. Αυτή τη φορά ήταν η κανούργια πίστα και το γεγονός ότι ήθελε να είναι εκείνος που θα έχει την πρώτη πολ ποζίσιον. Ο νεαρός Γερμανός ήταν ο ταχύτερος και στη σημερινή τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Στις κατατακτήριες φαινόταν ότι είχε τα καλύτερα περάσματα στην πίστα ιδίως στο τελευταίο της κομμάτι.Πίσω από τον Φέτελ τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός πιλότος της McLaren-Mercedes προσπάθησε στο τρίτο δεκάλεπτο των κατατακτήριων να πιάσει σε χρόνους τον Φέτελ, χωρίς τελικά να τα καταφέρει. Στο τελευταίο λεπτό αποφάσισε να εγκαταλείψει την προσπάθεια προκειμένου να διατηρήσει τα ελαστικά του.

Το άσχημο για τον Βρετανό είναι πως μπορεί να κατετάγη δεύτερος αλλά λόγω της χθεσινής ποινής των τριών θέσεων στο γκριντ που δέθχηκε, θα αναγκαστεί να ξεκινήσει από την πέμπτη θέση. Σε έναν αγώνα που θα ξεκινήσει δύσκολα για αυτόν.

Κερδισμένος από αυτό είναι ο Μαρκ Γουέμπερ που θα βρεθεί στην πρώτη σειρά της γραμμής εκκίνησης. Ο Αυστραλός σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές, αλλά θα λάβει εκκίνηση από τη δεύτερη θέση. Ο αγώνας, λοιπόν, θα ξεκινήσει με τις Red Bull να έχουν το 1-2 και να είναι έτοιμες για τις πρώτες θέσεις. Καθένας από τους οδηγούς της έχει το δικό του λόγο να κερδίσει το GP. Ο Φέελ γιατί θέλει να είναι ο πρώτο νικητής στην στο Buddh International Circuit, στο ντεμπούτο του στην F1 και ο Γουέμπερ για να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών.

Τον τέταρτο καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές πέτυχε ο Φερνάντο Αλόνσο με την πρώτη Ferrari. Η Scuderia προσπαθεί στους τελευταίους αγώνες να διατηρηθεί κοντά στις πρώτες θέσεις, όπως ακριβως είχε πει και ο επικεφαλής σχεδιαστής της, Νικόλας Τομπάζης.

Μεγάλος άτυχος ο Φελίπε Μάσα. Ο χθεσινός νικητής των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών, ηταν σήμερα έκτος, αλλά στην τελευταία του προσπάθεια να σημειώσει έναν καλό χρόνο, βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 9, έπεσε πάνω στα κερμπ και κατέστρεψε την εμπρός αριστερή ανάρτηση της Ferrari, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί.

Ο Μάσα, αν και προσπάθησε αρκετά στις δοκιμές, όχι μόνο τις ελεύθερες, αλλά και τις κατατακτήριες, αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με τη νέα εμπρός πτέρυγα της Ferrari που δοκιμάζεται στην Ινδία. Ηταν σαφές σε κάποια πλάνα από την κάμερα του μονοθεσίου, ότι υπήρχαν δονήσεις.

Εμπρός του Βραζιλιάνου τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον σε έναν αθόρυβο αγώνα, περισσότερο τακτικής, για να διασφαλίσει τα ελαστικά του.

Ο Νίκο Ρόζμπεργκ φάνηκε ευχαριστημένος από τη συμμετοχή του στην πρώτη δεκάδα μετά το τέλος της δεύτερης περιόδου των κατατακτήριων που αποφάσισε στο τρίτο δεκάλεπτο να βγει μόνο για έναν γύρο, διασφαλίζοντας την έβδομη θέση. Κύρια αιτία η η διατήρηση των ελαστικών.

Γλυκόπικρη ήταν η σημερινή ημέρα για την Force India. Εντός των... τειχών, η... γηπεδούχος ομάδα του Βιζτάι Μαλάια, είδε τον Αντιαν Σούτιλ να σημειώνει τον όγδοο καλύτερο χρόνο,αλλά τον Πολ ντι Ρέστα να μένει πίσω, στην 13η θέση. Ο 25χρονος Βρετανός πιλότος μόλις για δύο δέκατα δεν κατάφερε να περάσει στο τελευταίο δεκάλεπτο των κατατακτήριων δοκιμών.

Οι δύο Τoro Rosso των Σεμπαστιέν Μπουεμί και Χάιμε Αλγουερσουάρι ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Δύο θέσεις αρκετά θετικές με τις οποίες η ομάδα της Φαένζα φάνηκε πολύ ευχαριστημένη. Για αυτό το λόγο τα μονοθέσια της στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών βγήκαν μόνο για έναν γύρο.

Τον ενδέκατο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Βιτάλι Πετρόφ. Ο Ρώσος πιλότος της Renault προσπάθησε πολύ να μπει μέσα στην πρώτη δεκαδα, αλλά ηττήθηκε στο τέλος από τον Χάιμε Αλγουερσουάρι. Οπως και να έχει, λόγω ποινής που είχε δεχθεί στο GP της Κορέας, θα αναγκασθεί να ξεκινήσει πέντε θέσεις πιο κάτω από τη θέση που κέρδισε, δηλαδή 16ος.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ ήθελε τη θέση στην πρώτη δεκάδα. Αυτό φαινόταν στις πρώτες δύο περιόδους των κατατακτήριων. Στον τελευταίο γύρο της δεύτερης περιόδου τα έδωσε όλα για όλα, αλλά ένα πρόβλημα με την αίσθηση των ελαστικών, του στέρησε την είσοδο στην πρώτη δεκάδα.

Οι δύο Williams-Cosworth των Πάστορ Μαλντονάτο και Ρούμπενς Μπαρικέλο κατετάγησαν στη 14η και 16η θέση, ανίστοιχα με τη Renault του Μπρούνο Σένα ανάμεσά τους.

Η πρώτη Sauber συναντάται στην 17η θέση με το Σέρτζιο Πέρεζ να την οδηγεί, αλλά θα αναγκασθεί να ξεκινήσει τρεις θέσεις πιο κάτω λόγω της ποινής που δέχθηκε χθες μαζί με τον Λιούις Χάμιλτον. Ο αγώνας προδιαγράφεται αρκετά δύσκολος για τον νεαρό Μεξικάνο.

Δέκατος όγδοος ήταν ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη δεύτερη Sauber που στάματησε την προσπάθειά του μόλις στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων, πέφτοντας θύμα της κίνησης στην πίστα, τη στιγμή που βγήκε.

Ο... ντόπιος Ναράιν Καρθικέγιαν έμεινε πίσω σήμερα, όντας 21ος με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να βρίσκεται πίσω του. Ο Αυστραλός όμως δέχθηκε ποινή πέντε θέσεων για αλλαγή κιβωτίου.

Πάνω από τις δύο HRT, οι δύο Lotus των Χέικι Κοβαλάινεν και Γιάρνο Τρούλι, αντίστοιχα (19ος και 20ος) ενώ στις τελευταίες θέσεις βρέθηκαν τα δύο μονοθέσια της Virgin των Ντ’ Αμπρόσιο και Γκλοκ. Ο τελευταίος αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κιβώτιο, μένοντας πίσω σε χρόνους.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών

1. Σ. Φέτελ, Red Bull, 1:24.178

2. Λ. Χάμιλτον, McLaren, +0.296

3. Μ. Γουέμπερ, Red Bull, +0.330

4. Φ. Αλόνσο, Ferrari, +0.341

5. Τζ. Μπάτον, McLaren, +0.772

6. Φ. Μάσα, Ferrari, +0.944

7. Ν. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1.273

8. Α. Σούτιλ, Force India

9. Σ. Μπουεμί, Toro Rosso

10. Χ. Αλγκουερσουάρι, Toro Rosso,

11. Β. Πετρόφ, Renault

12. Μ. Σουμάχερ, Mercedes

13. Π. Ντι Ρέστα, Force India

14. Π. Μαλντονάτο, Williams

15. Μ. Σένα, Renault

16. Ρ. Μπαρικέλο, Williams

17. Σ. Πέρες, Sauber

18. Κ. Κομπαγιάσι, Sauber

19. Χ. Κοβαλάινεν, Lotus

20. Γ. Τρούλι, Lotus

21. Ντ. Ρικιάρντο, HRT

22. Ν. Καρθικέγιαν HRT

23. Ζ. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin

24. Τ. Γκλοκ, Virgin



Πηγή: naftemporiki.gr